Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAIKESTA nalkuttava mies

Vierailija
04.03.2025 |

On järkyttävä. Mieheni nalkuttaa ja valittaa lähes kaikesta. Tässä muutama käsittämätön valitus-sarja:

- pakastimen ovea ei kannata avata, energiahukka (ai jaa, keksi toinen tapa saada sieltä tavarat ulos)

- ikkunoita ei kannata pestä (ai jaa, pidetäänkö säleverhot kiinni koko kesän)

- keittiössä ei kannata pitää valoja (ai jaa, en näe pimeässä)

- televisio kannattaa sammuttaa jos ei koko ajan töllää sitä (ai jaa, en viitsi sammuttaa 5 minuutin vuoksi)

- MM-kisoja kannattaa katsoa keittiön pienestä telkkarista (ai jaa, se on minusta katsottuna selkäni takana)

- yöpaidan kanssa ei kannata olla ikkunassa (ai jaa, kuka sen kielsi)

- imurin ääni häiritsee häntä (ai jaa, mene sitten muualle)

- koirat haukkuu ulkona (ai jaa, se on niiden tehtävä ja luonne)

- puut pitäisi kaataa talon ympäriltä (ai jaa, onko niitä liikaa, ei minun mielestä)

- suihkuvesi kannattaa pitää viileänä (ai jaa, paleltaa)

OLIKO JOSSAIN KIRJOITUKSIA NALKUTTAVISTA NAISISTA, EN USKO !

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille ei jätetä -ainesta😂

Vierailija
2/13 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkön säästäminen on hyvä asia, siitä pisteet miehellesi, mutta ei se nyt kuitenkaan saa estää normaalia elämää tai ankeuttaa sitä.

Neuvoja? En tiedä, tekisin mitä pitää tehdä ja valitukset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Eikö mies tee mitään (ota ruokia pakkasesta jne)? Tai jättäisin miehen tehtäväksi asiat mistä hän eniten valittaa. Onko hän muutenkin pihi? Tai voiko olla, että hän ärsyyntynyt jostain ja nalkutus johtuu jostain muusta syystä kuin siitä mistä hän itse asiasta nalkututtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava aihe mutta tuli niin tympääntyneen naisen suorasukaisuudella, että hekotutti :D vakavasti, miehesi ei muutu, joten totut siihen, jätät kuuntelematta, piikität takaisin tai laitatte rojut jakoon ja eri teille. 

Vierailija
4/13 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin pyykkiä, siivosin huushollin, tein ruokaa, leivoin, maksoin ruokaostokset....miesystävä (ex) kertoili, että voi voi kun vesilasku on noussut, kun olen ollut viikonloppukylässä. Istui itse aina pimeässä. Likaset lakanat, ei olis saanut vaihtaa parin viikon välein. 😂😂😂😆🤪

Vierailija
5/13 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedät, miltä jokaisesta heteromiehestä tuntuu olla parisuhteessa naisen kanssa 

Vierailija
6/13 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesin pyykkiä, siivosin huushollin, tein ruokaa, leivoin, maksoin ruokaostokset....miesystävä (ex) kertoili, että voi voi kun vesilasku on noussut, kun olen ollut viikonloppukylässä. Istui itse aina pimeässä. Likaset lakanat, ei olis saanut vaihtaa parin viikon välein. 😂😂😂😆🤪

Ai kamala mikä tyyppi 😂.

Vierailija
7/13 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedät, miltä jokaisesta heteromiehestä tuntuu olla parisuhteessa naisen kanssa 

Ei kai se pakko ole. Oma valinta.

Vierailija
8/13 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä jaksat tuollaista? Sano että anna minun elää, mikä sinua vaivaa.

Minun valittaa joskus joistain asioista, mutta ei sentään noin mitättömistä.

Luulen että joillain miehillä vain puuttuu sellainen tunneäly joka estää typerien kommenttien esittämisen

Vierailija
9/13 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä jaksat tuollaista? Sano että anna minun elää, mikä sinua vaivaa.

Minun valittaa joskus joistain asioista, mutta ei sentään noin mitättömistä.

Luulen että joillain miehillä vain puuttuu sellainen tunneäly joka estää typerien kommenttien esittämisen

Sanotko samaa nalkuttavista naisista? 

Vierailija
10/13 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni samanlainen ankeuttaja.

Vierailija
11/13 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni samanlainen ankeuttaja.

Mikset pakene sieltä Azkabanistasi?

Vierailija
12/13 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tulee varmaan lapsuuskodista kans. Miehelläni on kans tapana kitistä mitä ihmeellisimmistä asioista... Itse en todellakaan nalkuta, ei kerta kaikkiaan jaksa, koska se on typerää touhua. Niin ja parisuhdetta ensi kuussa 30 vuotta, mieheni ei ole hirveän paha. 

Vierailija
13/13 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa näistä asioista sen nalkuttajanne kanssa. Palstalle valittaminen ei muuta mitään.

Ei tuollaista tarvitse kuunnella. Jos ei keskustelu tilannetta muuta niin kerrot että seuraavaksi alat suunnitella avioeroa kun tämä on sinulle tärkeä asia. Ja jos sekään ei auta niin toteutat uhkauksen ja eroatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme