Onko tämä teidän mielestä reilu asia parisuhdemarkkinoilla? Minusta ei ole!
Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin. Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.
Kommentit (434)
Vaatia saa vaikka kuuta taivaalta. Ei se ole kiellettyä.
Parisuhdemarkkinat eivät ole reilut, eikä niiden kuulu olla reilut.
Parisuhdemarkkinoilla etsitään itselle sopivaa kumppania. Silloin ei kuulu olla reilu. Silloin tulee hakea sitä, mitä haluaa.
Mutta ei pidä tulla valittamaan, jos ei löydä sitä mitä haluaa. On oma vika, jos omat kriteerit on liian korkeat.
Missä sanotaan että parisuhdemarkkinoilla on ikinä ollut reilu asetelma?
Rumat, köyhät, tyhmät ja paskatkin pariutuvat. Mutta sitten on näitä vauvapalstaulisijoita jotka eivät tee muuta kuin uhriutuvat kun juuri heille ei anneta sellaista kumppania jonka he ovat omasta mielestään ansainneet. Sori vaan mutta kun se ei mene niin. Ihmiset valitsevat toisensa arvaamattomin kriteerein.
Luonnossa useimpien lajien naaraat ovat vaatimattoman näköisiä ja koiraat pyrkivät eri tavoin miellyttämään naaraita ulkonäöllään, tanssillaan ja muilla tempuilla. Kyse on ihan biologiasta.
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan että parisuhdemarkkinoilla on ikinä ollut reilu asetelma?
Rumat, köyhät, tyhmät ja paskatkin pariutuvat. Mutta sitten on näitä vauvapalstaulisijoita jotka eivät tee muuta kuin uhriutuvat kun juuri heille ei anneta sellaista kumppania jonka he ovat omasta mielestään ansainneet. Sori vaan mutta kun se ei mene niin. Ihmiset valitsevat toisensa arvaamattomin kriteerein.
Huonosti käyttäytyvät, sosiaalisesti kömpelöt miehet saivat naisia silloin, kun naisilla ei ollut mitään oikeuksia ja ainut tapa naisen esim. saada oma pankkitili tai asua omakotitalossa oli miehen kautta.
Silloin se varmasti oli heille "reilua"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voi vaatia. Oletko monella ylipainoisella ja itseensä panostamattomalla naisella nähnyt huipputason miestä?
Ne ylipainoiset ja rumat naiset on taas usein sinkkuna eikä ne kelpuuta kaltaistaan miestä vaan ne etsii juuri niitä koulutettuja komistuksia.
Miten tämä on ongelma? Kukin saa etsiä mitä haluaa. Välttämättä ei löydä, mutta eihän se ole sinun ongelmasi.
Kannattaa nyt unohtaa kaikki ulinat ja tasoteoriat ja laittaa itsensä ja oma elämänsä järjestykseen.
Onko ylipainoa? Laihduta.
Haluatko lihasta? Urheile.
Syötkö päin persettä? Muuta ruokavalio.
Etkö pääse hyviin töihin? Mene opiskelemaan.
Eikö ole rahaa? Opettele sijoittamaan ja karsi turhat pois.
Etkö pidä ulkonäöstäsi? Terveysongelmista lääkäriin, hammas ongelmista hammaslääkäriin, vaate ongelmissa vaatekauppaan ja hiukset fiksataan parturissa.
Monta asiaa voi muuttaa kun alkaa TEHDÄ asioiden eteen aktiivisesti jotakin ja lopettaa turhan ruikutuksen. Kun olet itsesi paras versio niin kyllä sitä seuraakin alkaa löytymään jos olet mukava ja hyvä tapainen ihminen. Laiskat ja saamattomat keksii kyllä tekosyitä miksei mitään pysty ikinä tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Luonnossa useimpien lajien naaraat ovat vaatimattoman näköisiä ja koiraat pyrkivät eri tavoin miellyttämään naaraita ulkonäöllään, tanssillaan ja muilla tempuilla. Kyse on ihan biologiasta.
Joo ja jotkut lajit napsaisee syödä pään irti kumppanilta parittelun jälkeen. Ei biologialla selitellä mitään näitä, etenkään nykyään kun kulttuurievoluutio tekee osansa.
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla normaali tilanne tuo koska naiset yliarvioivat tasonsa. Keskitason mies ei saa keskitason naista vaan keskitason mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen.
T:keskitasonmies
Ihminen saa juuri sen tasoisen puolison kuin itsekin on. Jos sinä et saa sellaista jonka luulet itsellesi kuuluvan, olet itse arvioinut itsesi väärin.
En saansusts vaikka olen alfa-mies.
T. Alfa-pvp-mies
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla normaali tilanne tuo koska naiset yliarvioivat tasonsa. Keskitason mies ei saa keskitason naista vaan keskitason mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen.
Alhaisen tason mies sinä olet. Jos on olemassa tasoja, niin ei niitä itse määritellä vaan se määrittää, että mihin rahkeet riittää. Mutta en sinuna olisi alhaisesta tasostasin niin huolissaan, koska ei parisuhteita solmita minkään kaavioiden mukaan.
Syöksy sementtiin siitä vinkumasta kuin mikäkin pistettävä sika asialla jossa jokaisella on itsellään päätäntävalta minkälaista miestä/naista etsii ja minkälaisel kelpuuttaa. Myös sinulla. Joko löytää etsimänsä tai sitten ei. Mikä vtun tarve on tällaisestakin jatkuvalla syötöllä olla täällä inisemässä ja piipittämässä!?
Vierailija kirjoitti:
En saansusts vaikka olen alfa-mies.
T. Alfa-pvp-mies
Nyt vähemmän sitä peukkua, et sais kirjotuksest selvän.
Kuka nainen on ikinä "VAATINUT" itselleen minkäänlaista miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä määrittelet keskitason? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että SINÄ yliarvioit tasosi? Et. Siksi olet yksin.
Keskitasoinen olen koska olen keskituloinen, teen tavallista työtä ja koulutustasoni on amk. En ole erityisen komea enkä erityisen rumakaan vaan näytän tavalliselta. Olen keskitasoa koska olen keskiverto suomalainen mies. Keskitasoisena miehenä odotan että minulle kuuluu nainen joka on keskitasoa eli ihan ok näköinen ja muutenkin tavallinen nainen mutta ongelma piilee siinä että kyseisille naisille ei kelpaa mies joka on samaa tasoa.
Et ole keskitason mies! Keskitason miehet ei ulise vauvapalstalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä määrittelet keskitason? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että SINÄ yliarvioit tasosi? Et. Siksi olet yksin.
Keskitasoinen olen koska olen keskituloinen, teen tavallista työtä ja koulutustasoni on amk. En ole erityisen komea enkä erityisen rumakaan vaan näytän tavalliselta. Olen keskitasoa koska olen keskiverto suomalainen mies. Keskitasoisena miehenä odotan että minulle kuuluu nainen joka on keskitasoa eli ihan ok näköinen ja muutenkin tavallinen nainen mutta ongelma piilee siinä että kyseisille naisille ei kelpaa mies joka on samaa tasoa.
Eikös tasoteorian mukaan miehen taso määräydy sen mukaan, millaisen naisen saa seksiin? Tasoaan ei sen mukaan voi itse määritellä. Voisit siinä odotellessasi nostaa tasoasi, opiskella korkeakoulututkinnon, hankkia paremman työpaikan, käydä punttisalilla, ostaa parempia vaatteita ym.ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tekee alatasoisen se, että oletat sinulle kuuluvan minkäänlaista naista. Sinä saat naiset jos naista viehätät, ja nainen saa miehen jos hän miestä viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa nyt unohtaa kaikki ulinat ja tasoteoriat ja laittaa itsensä ja oma elämänsä järjestykseen.
Onko ylipainoa? Laihduta.
Haluatko lihasta? Urheile.
Syötkö päin persettä? Muuta ruokavalio.
Etkö pääse hyviin töihin? Mene opiskelemaan.
Eikö ole rahaa? Opettele sijoittamaan ja karsi turhat pois.
Etkö pidä ulkonäöstäsi? Terveysongelmista lääkäriin, hammas ongelmista hammaslääkäriin, vaate ongelmissa vaatekauppaan ja hiukset fiksataan parturissa.
Monta asiaa voi muuttaa kun alkaa TEHDÄ asioiden eteen aktiivisesti jotakin ja lopettaa turhan ruikutuksen. Kun olet itsesi paras versio niin kyllä sitä seuraakin alkaa löytymään jos olet mukava ja hyvä tapainen ihminen. Laiskat ja saamattomat keksii kyllä tekosyitä miksei mitään pysty ikinä tekemään.
Ei siitä ole kysymys. Ap on omasta mielestään täydellinen, vain naisissa on vikaa kun he eivät ymmärrä minkä aarteen hänessä menettävät.
Jaa, miksi näiden "markkinoiden" pitäisi olla reilut