Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl otti kahdesti saman maksun

Vierailija
19.03.2025 |

Pankkikortilla kun maksoin niin huomasin että oli mennyt kaksi kertaa. Mihin pitää ottaa yhteyttä? Pankkiin vai Lidliin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tietysti. 

Vierailija
2/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kans kerran ja menin Lidliin, niin se myymäläpäällikkö van selitti jotain (pakoon kävellessään) ja käski olla johonkin Lidlin asiakaspalveluun yhteydessä. No, jätin asian siihen ja ne on edelleen n. 20€ mulle velkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita silmät kiinni ja ajattele oikein kovaa "Dallasia". Viesti menee näin perille.

Vierailija
4/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa maksaa käteisellä. Tosin silloinkin kannattaa tarkkailla saako oikein takaisin

Vierailija
5/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitt.. jos eivät maksa. Ei viitsis niille antaa ylimääräistä. Täytyy vissiin siirtyä käteiseen niin eivät voi huijata.

Vierailija
6/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana päätit ottaa yhteyttä vauvapalstaan.

Vierailija
7/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi kans kerran ja menin Lidliin, niin se myymäläpäällikkö van selitti jotain (pakoon kävellessään) ja käski olla johonkin Lidlin asiakaspalveluun yhteydessä. No, jätin asian siihen ja ne on edelleen n. 20€ mulle velkaa.

Miksi tuota alanuoletetaan?? Vttu mitä porukkaa täällä!!

Vierailija
8/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet kauppaan tiliotteen kanssa ja vaadit rahat takaisin.

Vierailija
9/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meet kauppaan tiliotteen kanssa ja vaadit rahat takaisin.

No, minä tein juuri noin, niin ei tullut mitään sieltä takaisin, jotain ihme selityksiä ja johonkin "asiakaspalveluun" käski myymäläpäällikkö olla mun yhteydessä, no jätin asian siihen.

Vierailija
10/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran meni kolme kertaa. Huomasin heti ja sanoin. Korjasivat samantien siinä kassalla. 

Vierailija
11/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko tollee tuplatuotteet jos keräisi kaksi tasan samanhintaista ostoskärryä. Maksaisi molemmat  ja vaatisi toisesta rahat talaisin tuplaveloituksena.

Vierailija
12/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollut yhteydessä asiakaspalveluun, mutta odotat silti 20 euroo takaisin. Nyt on riemuvoittoa.

Vierailija
13/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä nuoletetaan ettei toi tossu vaatinu rahojaan takaisin

Vierailija
14/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran meni kolme kertaa. Huomasin heti ja sanoin. Korjasivat samantien siinä kassalla. 

Seuraatko sun tilitapahtumia kaupassa vai miten heti huomasit?

Vierailija
15/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän nuoletan mitä haluan.

Vierailija
16/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä ja anna toisten nuolla.

Vierailija
17/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollut yhteydessä asiakaspalveluun, mutta odotat silti 20 euroo takaisin. Nyt on riemuvoittoa.

Miksi mun ois pitänyt alkaa soittelemaan johonkin 600 kilometrin päähän asiakaspalveluun kun mulla oli tiliote jossa tuo tuplaveloitus näkyi ja kuitti niin se myymäläpäällikkö olisi varmasti hoitanut tuon heti siellä samassa myymälässä JOS OLISI HALUNNUT, mutta kun EI halunnut. Miten minä muka tuon olisi puhelimessa saanut selitettyä jollekin etelä-Suomen asiakaspalvelijalle, en mitenkään!

Vierailija
18/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä kyllä tyhmää ja todella veemäistä porukka!!!

Vierailija
19/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymäläpäällikkö kehottaa soittamaan aspaan. Miksei tätä voi tehdä, jos tänne jaksaa kuitenkin asiasta valittaa? Tolvana.

Otse soitin vastaavassa tilanteessa. Sain samantien sähköisen lahjakortin samalle summalle ja parin päivän päästä tililleni palautettiin vielä lisäksi sama summa. 

Jäin voitolle ja olin tyytyväinen asiakaspalveluun.

Vierailija
20/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekana päätit ottaa yhteyttä vauvapalstaan.

Tietenkin, muuten ollaan turhaan täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi