Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl otti kahdesti saman maksun

Vierailija
19.03.2025 |

Pankkikortilla kun maksoin niin huomasin että oli mennyt kaksi kertaa. Mihin pitää ottaa yhteyttä? Pankkiin vai Lidliin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myymäläpäällikkö kehottaa soittamaan aspaan. Miksei tätä voi tehdä, jos tänne jaksaa kuitenkin asiasta valittaa? Tolvana.

Otse soitin vastaavassa tilanteessa. Sain samantien sähköisen lahjakortin samalle summalle ja parin päivän päästä tililleni palautettiin vielä lisäksi sama summa. 

Jäin voitolle ja olin tyytyväinen asiakaspalveluun.

Älä apina valehtele!!

Vierailija
22/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myymäläpäällikkö kehottaa soittamaan aspaan. Miksei tätä voi tehdä, jos tänne jaksaa kuitenkin asiasta valittaa? Tolvana.

Otse soitin vastaavassa tilanteessa. Sain samantien sähköisen lahjakortin samalle summalle ja parin päivän päästä tililleni palautettiin vielä lisäksi sama summa. 

Joo, varmaan, soittaa vain aspaan ja sanoo että mulla velotettiin joku summa kahdesti niin heti korvaavat summan ja antavat vielä lahjakortin päälle? Tajuatko apina että kuinka tyhmä tuo sun väitteesi on? No, et varmaan, Lidl-apina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin sovelluksessa on yhteydenottolomake, jolla voi ilmoittaa virheistä. On toiminut hyvin, jos on ollut virheellisiä hintoja tai veloituksia.

Vierailija
24/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitt.. jos eivät maksa. Ei viitsis niille antaa ylimääräistä. Täytyy vissiin siirtyä käteiseen niin eivät voi huijata.

Mulle kävi noin joskus alkuvuodesta. Eka maksutapahtuma katkes, maksoin toiseen kertaan. Illalla katoin, et tilillä on sama katevaraus kahteen kertaan, ajattelin et toinen veloitetaan ja toinen poistuu. Seuraavana päivänä huomasin, et molemmat oli veloitettu, 42 euroa ja senttejä päälle.

Ei tullut mieleenkään ottaa yhteyttä mihinkään muualle, kun sinne Lidliin. Nehän sen virheen oli tehneet. Nettisivuilla on ihan asiakaspalvelun puhelinnumero. Ei tarvinnut jonottaa kun ehkä 2 minuuttia. Kysyi mun nimen ja et tällä puhelinnumerolla, josta soitan löytyykin mun kanta-asiakastiedot, joissa näkyy tosiaan edellisenä päivänä on veloitettu sama summa kaksi kertaa. Hän ei valitettavasti voi tätä maksuasiaa käsitellä, se menee heidän jonnekin maksuosastolle selvitykseen ja siinä voi valitettavasti kestää jonkin aikaa. Mutta hän laittaa nyt heti sähköpostiini 45 euron lahjakortin. Rahatkin tulivat muutamassa päivässä takaisin. Eli sain ilmaiset ostokset ja vielä muutaman euron ylimääräistä. Ei ole mitään sitä vastaan, että heille käy samanlainen virhe toistekin. Ja asiakaspalvelu oli loistavaa. Jotain hyötyä somestakin siis on, siksihän he tuon heti hyvittivät, ettei asiasta nouse mitään kakkamyrskyä.

Vierailija
25/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää sain vuotavan juomatölkin. Kun kerroin kassalle niin sanoi että hae ehjä tilalle. Siis itte jouduin hakeen. Kun pyysin paperia että saisin kuivattua muut ostokset niin en saannu. Ja asiakaspalvelu ei koskaan vastannut mitään. Ha il Hit ler;)

Vierailija
26/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, varmaan, soittaa vain aspaan ja sanoo että mulla velotettiin joku summa kahdesti niin heti korvaavat summan ja antavat vielä lahjakortin päälle? Tajuatko apina että kuinka tyhmä tuo sun väitteesi on? No, et varmaan, Lidl-apina.

Miten ihmeessä pärjäät elämässäsi noin ylipäätään? Mahtaa olla vaikeeta tuolla ymmärryksen tasolla. Tietämätön ainakin olet miten asiat    

hoituvat.     

Vierailija
28/29 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinne kuityinumero ja päivä ja tiliotekuva niin palauttavat 

Vierailija
29/29 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö muilla eilen Lidlistä korttimaksulla suoritetut maksut  tuplana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän