Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko muille keväisin ihan hirveä ahdistus omasta ulkonäöstä?

Vierailija
19.03.2025 |

Kevätaurinko paljastaa kuinka järkyttävän ruma sitä onkaan. Naama on kauhea, hiukset on kauheat ja vartalo vasta onkin kauhea.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä tämä nopeasti lisääntyvä valo saa erilailla arvioimaan. Hiusten tyvikasvu tekee mieli värjätä useammin kun ei mennä pimeässä pipo päässä, vaatteilla on väliä kun se sama takki ei peitä niitä läpi kuukausien.

Ja ykkösasia mistä itse kärsin, iho! On aknea ja ruusufinnin punoitukset :( Aurinko vielä pahentaa oireita suojauksesta huolimatta, täytyy meikata 30min ennen ulos lähtöä. Talvella on ihana mennä iltakävelylle ilman meikkiä vielä suihkun jälkeen.

Ja kunnes joku ehtii sanoa.. Olen ihotautilääkärin luona käynyt monesti ja syönyt 2x isotretinoiinikuurin, 3x antibioottikuurin, paikallislääkevoiteet käytössä. Oireet palaa ja sivuoireiden vuoksi en enää saa isotrettiä kolmatta kertaa. Se on ainut lääke joka sammuttaa oireet täysin pariksi vuodeksi.

Minkälainen ravinto sinulla on? Mitä syöt? 

Aiemmin olin kasvissyöjä, tein itse ruuat ja lisäksi söin paljon tuoreita hedelmiä, myös aivan liikaa karkkeja. Nyt syön lisäksi kalaa ja joskus vaaleaa lihaa, koitan seurata sellaisen tulehdusta lievittävän ruokavalion suuntaviivoja. Kokeilin nuorempana maidotonta ja sokeritonta ruokavaliota, maidoton lievitti jonkin verran oireita.

Enää en ole jaksanut välttää, naamani iho taitaa olla toivoton tapaus, jota ei edes lääketiede saa lopullisesti kuntoon. Onneksi on hyviä meikkejä, joilla saa luonnollisesti peitettyä. Yökylät ja saunaretket jätän väliin, kun en kehtaa näyttäytyä ilman meikkiä.

Lämmittää huomata että täällä aiheesta vähän sivuun ihmiset haluaa auttaa, kiitos siitä. Hyväksi havaittuja vinkkejä elintapoihin otan mielellään vastaan.

Vierailija
42/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei sitten ihme, että iho on huonossa kunnossa."

Apteekin perusvoiteista.. Saisiko perusteluita miksi ajattelet näin? Noitahan on paljon erilaisia ja osaa suositellaan laajasti akneiholle erikoislääkäreiden toimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tule mitään ahdistusta. Ei tarvitse kulkea kuvausmeikissä ja kampaajalta tulleena.

Vierailija
44/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee todellakin aina kevääksi, kesäksi ja syksyksi. Kirkkaassa valossa näkyy kaikki komeudet. Talvella hattu ja leukasuojus antavat suojaa, mutta kesäksi en ole löytänyt mitään kaunistavaa hattua sisällä pidettäväksi. Peruukkikin kelpaisi, mutta ainakin kuvien perusteella ne ovat täysin epäonnistuneita. 

Mä olen lähes kalju ja oon viimeiset 2 v käyttänyt peruukkeja. Tykkään kovasti. Löytyy montaa erilaista (väri kuitenkin sama), kun on kiva vaihdellamallia ja pituutta.

Mistä hankit peruukit? Ovatko aitoa hiusta vai tekokuitu? Minulla on pälvikalju pahentunut ja harkitsen nyt kesäksi peruukin hankintaa. Epäilyttää onko kovin hiostavia jos ei ajele omia hiuksia kokonaan alta pois.

Vierailija
45/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee tunkkainen olo itsestä, kun ei ole reipas mieli, raikas iho, pirteä aktiivinen asenne ja iloisen värinen uusi ulkoilutakki. 

😂 Hyvin olet omaksunut naistenlehtien aivopesun

Vierailija
46/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuta tekemistä kuin pällistellä itseään peilistä!

Vierailija
47/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee tunkkainen olo itsestä, kun ei ole reipas mieli, raikas iho, pirteä aktiivinen asenne ja iloisen värinen uusi ulkoilutakki. 

😂 Hyvin olet omaksunut naistenlehtien aivopesun

Tämä tosi. Olisipa aamulla herätessä aina levännyt ja pirteä olo. Heti kaunis ja kuulas iho, eikä se rasvan kiilto ja tyynyn kuva poskessa. Hiukset hulmuaisi tuuheana tuulessa kun kirmaisin pinkissä takissani kohti taikamaata.

Vierailija
48/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala jumpata ja kävele pitkiä kävelymatkoja aurinkoisessa kevätsäässä.

Mikä saa sut ajattelemaan, että en ole tehnyt asialle mitään? Rumasta ei saa kaunista kävelemällä eikä ihonhoidolla.

Ap

Kävele yötä päivää. Koko ajan.

Vierailija
49/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta juuri kiva, että kesän lähestyessä pääsee pukeutumaan kevyesti. Vaikken ole mikään varsinainen ekshibitionisti, minulla on treenattu vartalo ja hyvännäköiset kasvot, joita en pelkää esitellä maailmalle. Mutta ymmärrän, että monelle kevät edustaa päinvastaista tilannetta. -urheilullinen mies

Vierailija
50/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kovasti ahistaa ruttunaama auringossa.

Vierailija
51/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin koen olevani aina kaunis eikä se ulkonäkö ole ihmisen tärkein ominaisuus vaan se sisäinen olotila ja ystävällisyys muita kohtaan.

Vierailija
52/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastakaa itseänne. Älkää ruoskiko.

Vierailija
53/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun niihin tupakantumpeilla häpäistyihin koirankakkakasoihin, jotka paljastuu hangen alta ja hiljalleen sulaa häpeästä.

Vierailija
54/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun niihin tupakantumpeilla häpäistyihin koirankakkakasoihin, jotka paljastuu hangen alta ja hiljalleen sulaa häpeästä.

Sillä erotuksella että päälle ei kesän mittaan kasva kukkia - vielä - vaan muutama vatsamakkara lisää.

Vierailija
55/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Täytyis vissiin ajaa parta välillä, tai ennen Juhannusta.

Vierailija
56/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sama fiilis ollut monta kevättä

Vierailija
57/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on irvokasta aikaa ja palaneita neniä. Rasva pursuaa ulos liian pienistä vaatteista ja teinien hikisiä pyllyrakoja hiertää hm kahden euron alushousumallin shortsit.

Vierailija
58/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit uhraa kehon ja mielenterveyden sen takia, et jokku herkut maistuu hyvältä 5min suussa. Voi näitä virtahepoja. 

Vierailija
59/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Täytyis vissiin ajaa parta välillä, tai ennen Juhannusta.

Mites pelkkä muotoilu? Parta on miehekäs, itse tykkään.

Vierailija
60/105 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö olkoon sivuseikka kun ylipäätään yrittää pysyä järjissään tai hengissä. Kevät ja kesä on minulle aina rankkaa aikaa. Valon lisääntyminen tuo mukanaan masennuksen, väsymyksen, ahdistuksen, unettomuuden, päänsäryn... Kesäaikaan siirtyminen pahentaa oireilua. Tänäänkin vedin pimennysverhot ikkunaan kun tuli niin paha olo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan