Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joo tohon "spirituaalinen narsismi" aloitukseen mä voisin itsesias nappaa ja kertoo pari sanaa

Vierailija
17.11.2024 |

Se artikkeli oli maksullinen ja mä veikkaan että se on jonkun ihmisen kirjoittama kuka ei tiedä näistä asioista edes mitään. Se on ulkopuolinen kuka katsoo asioita ulkopuolelta, se ei tiedä mistä puhuu, todnäk. Mä en usko että joku Hesarin toimittaja on hirveen henkinen ihminen, tai sit se on ottanu sen jutun joltain toiselta ihmiseltä kuka on "paennut" pois näistä henkisistä asioista ja muuttunu himo uskovaiseks tai jt :D

Mut tällee jos mä haluan heittää vähän lokaa omaan leiriin myös niin kyllä sielläkin esiintyy paljon kaikkitietäväisyyttä, sit varsinkin jos sä olet henkinen ihminen niinkuin minä, joka ei ole siis uskovainen siinä perinteisessä käsityksessä vaan enemmän sillä asenteelle että kaikki on itsessä niin kyllä mun tyyppinen ihminen saa paljon lokaa uskovaisiltakin, vaikka meidän päämäärä on sama. Mä uskon myös Jumalaan mutta mä en usko että se on mikään mies, mulle se merkitsee tietosuutta ja rakkautta ja totuutta mikä on mussa itessä, mä oon se Jumala, niiku säki. Mut mä en elä mistään raamatusta tai omaa mitään uskonnollista taustaa tai semmosia, mun kimppuun hyökätään usein sen takia, edelleen, vaikka päämäärä on sama. Mä en vaan ole kiinni niissä valtarakenteissa, siinä hallintajärjestelmässä. 

Kaikki luulee tietävänsä kaikesta kaiken. 

Kannattaa henkisten ihmisten pitää aina muistissa se että polkuja on miljoonia erilaisia, meidän henkiset polut on aina pokkeavia toisistaan. Meidän tehtävä on täydentää toisiamme. Kasvaa yhteen niiden kanssa. Sitä se on. 

Meillä on myös eri rooleja, sen takia ne polutkin on erilaisia. Henkisiä ihmisiä on erilaisia ketkä täyttää omalla toiminnallaan omaa rooliaan

Älkää kuvitelko et se oma on ainut oikea 

<3

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/10 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialta löytyy samanlaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisissä on jumalkipinä ja sieluja. Jossain on sitten luojaolentoja eetterissä. Ja demigods, jotka ala-astraalissa?

Vierailija
4/10 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just tollanen kaveri. Oli häivyttänyt egonsa. 

Vierailija
5/10 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Pyyteetön Rakkaus-tyypit ovat ihan oikeasti vaarallisia.

Vierailija
6/10 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

Vierailija
7/10 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
8/10 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kyllä rasittavin kaikkitietäjä vauvalla. Oikeasti.

Vierailija
9/10 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
10/10 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta.