Tuleeko muille keväisin ihan hirveä ahdistus omasta ulkonäöstä?
Kevätaurinko paljastaa kuinka järkyttävän ruma sitä onkaan. Naama on kauhea, hiukset on kauheat ja vartalo vasta onkin kauhea.
Kommentit (105)
Kyllä, valkeaa hankea vasten kirkkaassa auringonvalossa näkyy kaikki ihohuokoset, juonteet ja rypyt. Kun kevät etenee ja kesä alkaa, fiilis katoaa ja näyttää pienellä rusketuksella ihan kivalta. Näin ollut jo vuosia
Salamavalo-kevät, huoh
Vaikka ikää jo, niin kevät tekee sen :(
kesä yllättää jokavuosi , sitte on myöhästä laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee tunkkainen olo itsestä, kun ei ole reipas mieli, raikas iho, pirteä aktiivinen asenne ja iloisen värinen uusi ulkoilutakki.
😂 Hyvin olet omaksunut naistenlehtien aivopesun
Ei se siitä johdu vaan siitä, kun katsoo koiraa ulkoiluttaessa vastaan tulevia ihmisiä. Aikaisin lauantai-aamuisin lenkkipolulla reippailemassa olevat ihmiset, raikkaana ja raikkaissa vaalean tai kirkkaan värisissä vaatteissa. Terveen, reippaan ja elinvoimaisen näköiset ihmiset.
Itsellä kauhtunut musta takki, näppyjä ihossa ja kroonisesti väsyneen näköinen olemus. Tuntuu tunkkaiselta, vanhalra, likaiselra, huonommalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, valkeaa hankea vasten kirkkaassa auringonvalossa näkyy kaikki ihohuokoset, juonteet ja rypyt. Kun kevät etenee ja kesä alkaa, fiilis katoaa ja näyttää pienellä rusketuksella ihan kivalta. Näin ollut jo vuosia
Käytätkö aurinkovoidetta 365 päivää vuodessa?
Tulee. Näin naisena, jolla hirsutismi. Heti, kun aurinko alkaa paistamaan mä panikoidun. Pelkään kokoajan, että johonkin on jäänyt karvatupsu mikä näkyy auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäistä kauneutta lisäämällä loistaa koko ihminen.
Hyvä, tasapainoinen, kiitollinen mieli.Itsensä hyväksyminen ja arvostaminen omalla paikallaan.
Olemma jokainen yksilö, eri näköä, eri kokoa.Se on rikkautta.
Iloitkaa pienistäkin asioista, olkaa tyytyväisiä.
Jeesus tekee jokaisesta ihmisestä kauniin - sisäinen kauneus kun muuttaa myös ulkoisen.
Jeesuksen voima on totta ja sydämen usko ja se, että jokainen meistä on ainutlaatuinen taideteos.
Kauniiksi se ei valitettavasti ketään muuta visuaalisessa mielessä. Iso kyömynenä, roikkuvat posket, kalpea näppyinen naama ja vinot keltaiset hampaat ei valitettavasti uskon voimalla muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäistä kauneutta lisäämällä loistaa koko ihminen.
Hyvä, tasapainoinen, kiitollinen mieli.Itsensä hyväksyminen ja arvostaminen omalla paikallaan.
Olemma jokainen yksilö, eri näköä, eri kokoa.Se on rikkautta.
Iloitkaa pienistäkin asioista, olkaa tyytyväisiä.
Jeesus tekee jokaisesta ihmisestä kauniin - sisäinen kauneus kun muuttaa myös ulkoisen.
Jos kauneus johtuu sisäisestä kauneudesta niin johtuuko rumuus sitten sisäisestä rumuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan. Satuin syntymään, ja sitten kasvoin aikuiseksi ja minusta tuli jonkin näköinen, kokoinen ja muotoinen. Se ei ole sen enempää vikani kuin ansiotani. En näe, että asiassa edes olisi ajateltavaa tämän enempää.
Tuota liirumlaarumia ei nyt usko erkkikään.
Kävin tänään ekan kerran kaupassa ilman talvitakkia ja olo tuntui siltä, että olisi lähtenyt alasti liikenteeseen.
Ap
Suomalainen muumi/taikina/möykky naisvartalo🤢
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen muumi/taikina/möykky naisvartalo🤢
Suomalaiset miehet sitten kaikki arnold-vartaloisia lihaskimppuja tuuhealla tukalla? Normaalipainoista saa etsiä pitkään ja hartaasti, oli kyse kummasta sukupuolesta tahansa. Jostain syystä naisten ylipaino on kuitenkin suurempi synti.
Tulee nykyään, kun olen antanut itseni rupsahtaa enkä ole jaksanut pitää itsestäni huolta. Kesällä on enemmän esillä, talvella voi hautautua pipon ja huivin sisään eikä naama, hiukset ja kroppa oo niin näkyvillä.
Mä pitkästä aikaa odotan kesää. Olen vihdoin ja viimein saanut pudotettua sairauden mukanaan tuomat ylimääräiset kilot ja saanut takaisin erottuvaa lihasmassaa. Viitisen kiloa voisin vielä pudottaa, ja senkin ehdin kyllä tehdä ennen kesää, jos oikein otan asiakseni.
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyllä. Samoin kuin pesemättömistä ikkunoista. Kevään valo on niin kirkas että se paljastaa pienimmätkin virheet, joita on saanut piilotella syksyn lempeässä valossa ja talven hämäryydessä. Kevään raikkauden ja uuden elämän äärellä, versoineen ja hiirenkorvineen, kaikki rumuus ja vanhuuden merkit tuntuvat ylitsepääsemättömiltä. Samoin kuin lumen alta paljastuva koirankakka.
Ikkunat ja kaikki tasot joille aurinko paistaa ja paljastaa pölyt. Se tuntuu niin ylivoimaiselta että monesti menen peiton alle ja nousen ylös vasta kun aurinko on laskenut.
Ei ahdista mutta monia muita sukupuoleen katsomatta tuntuu huvittavan tai ahdistavan mun ulkonäköni jostain syystä, kun olen useasti arvostelun kohteena. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään koska en ole kohdellut heitä huonosti mutta silti saan rojua niskaan niinsanotusti. Ja ei, en kuvittele omiani, valitettavasti.
M37
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista mutta monia muita sukupuoleen katsomatta tuntuu huvittavan tai ahdistavan mun ulkonäköni jostain syystä, kun olen useasti arvostelun kohteena. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään koska en ole kohdellut heitä huonosti mutta silti saan rojua niskaan niinsanotusti. Ja ei, en kuvittele omiani, valitettavasti.
M37
Mikä siinä huvittaa?
Nykyään joo ja tekisi mieli painua kesäunille ja herätä vasta lokakuussa seuraavan kerran.
Ei tule. Mun ahdistuskausi on pimeään vuodenaikaan.