Harrastatko liikuntaa hyvän olon vuoksi vai näyttääksesi hyvältä?
Kommentit (48)
Harrastan jaksaakseni tehdä mitä haluan. Haluan pystyä vaativiin kestävyyssuorituksiin.
Tietysti molemmista syistä. Olen jatkuvasti syömässä jotakin, joten kaloreitakin täytyy yrittää polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin. Musta tuntuu hyvältä, kun näytän hyvältä.
Ja päinvastoin, kun tuntuu hyvältä, näytän hyvältä. Mutta fyysinen hyvinvointi on ehdottomasti tärkeämpi!
Se että saa perseen ylös kännykästä ja hikoiltua ulkona. Hikoileminen auttaa aivotoimintaan ja persekin mahtuu housuihin.
Terveydellisistä syistä. Palkintona myös hyvä ja rentoutunut olo.
Terveys edellä mutta liikunta tuottaa mulle myös hyvää oloa. Ja tykkään kyllä siitä että vielä näin keski-ikäisenä lihat on sellasessa paketissa että mahtuu S koon vaatteisiin.
Mussa on ilmeisesti jotain vikaa. En saa mitään hyvän olon tunnetta siitä jos urheilen ja olen urheillut myös kovaa, mutta ei tulee vaan paska olo . En ole koskaan myöskään saanut seksistä mitään sellaista mielihyvää.
En tiedä onko minussa jotain vikaa?
Molemmat. Lisäksi terveyden vuoksi. Sukurasitteena on vaikka mitä, mutta omilla toimilla pystyy pienentämään todennäköisyyksiä. Myös henkinen hyvinvointi on riippuvainen siitä, että liikun tarpeeksi.