Harrastatko liikuntaa hyvän olon vuoksi vai näyttääksesi hyvältä?
Kommentit (48)
Sometilin takia käyn kuntosalilla, saan hyviä selfieitä.
Nuorella ihmisellä terveys on jotain abtraktia sitten vuosikymmenten päästä. Ei sillä paljon motivoidu. Jos liikunta itsessään ei anna iloa ja riemua, niin ulkonäkö voi sitten olla palkinto mikä kannustaa jatkamaan.
Vanhana on toisin, kunikätovereilla on remppaa ja vaivaa ylipainosta ja liikkumattomuudesta, niin terveyshyöty on konkreettisempi ja näkyvissä.
Itselle liki elinikäinen liikkuminen on nuorena motivoitunut ennen kaikkea ulkonäöllä ja myöhemmin terveyshyödyillä. Paras motivaattori on kuitenkin ollut että jaksan tykätä kuntosalitreenistä itsessään vuosikymmenestä toiseen.
Nyt kuusikymppisenä olen aika lailla "daniel craig rannalla bondina" kuosissa.
Vihaan liikuntaa, joten 100% terveyden vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat.
Noiden lisäksi vaadin, että myös nainen on hoikassa ja timmissä kunnossa eli siksi haluan olla itsekin parhaassa kunnossa.
Oikein lihavoituna vaadit. Mitä muuta mahdat vaatia.
Ehdottomat vaatimukseni:
Lapsettomuus
Haluaa lapsia
Vähintään 6/10 naama
En oikeastaan kummankaan koska en voi sanoa harrastavani liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Meitä taitaa olla enemmänkin. Miten olisi meille omat seuraverkkarit teemapainatuksilla. Vihaan joka askelta!
Hyvää oloa siitä ei tule eikä tähän ruhoon vaikuta ulkonäöllisesti, mutta koitan liikkua, kun sanovat sitä terveelliseksi.
Hyvän olon vuoksi. Tässä iässä, 50 v., on pakko. Tosin tykkään liikunnasta ja olen harrastanut sitä aina. Tarvitsen myös ulkoilua tunnin päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorella ihmisellä terveys on jotain abtraktia sitten vuosikymmenten päästä. Ei sillä paljon motivoidu. Jos liikunta itsessään ei anna iloa ja riemua, niin ulkonäkö voi sitten olla palkinto mikä kannustaa jatkamaan.
Vanhana on toisin, kunikätovereilla on remppaa ja vaivaa ylipainosta ja liikkumattomuudesta, niin terveyshyöty on konkreettisempi ja näkyvissä.
Itselle liki elinikäinen liikkuminen on nuorena motivoitunut ennen kaikkea ulkonäöllä ja myöhemmin terveyshyödyillä. Paras motivaattori on kuitenkin ollut että jaksan tykätä kuntosalitreenistä itsessään vuosikymmenestä toiseen.
Nyt kuusikymppisenä olen aika lailla "daniel craig rannalla bondina" kuosissa.
Niin että nuorena ei voi sairastua? Mulla todettiin selkäsairaus kun olin 30v.
37v. se alkoi pahenemaan. Kun olin 47v. niin mulle ehdotettiin työkyvyttömyyseläkettä. En halunnut joten opiskelin toisen ammatin.
Olen nyt 55v. osatyökyvytön.
Hyvän olon ja terveyden takia. En näytä hyvältä.
C) urheilusuoritusten ja tavoitteiden saavuttamisen vuoksi. Valitsen vain lajeja jotka ovat hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä taitaa olla enemmänkin. Miten olisi meille omat seuraverkkarit teemapainatuksilla. Vihaan joka askelta!
Ostaisin :D
Lähinnä hyvän olon ja terveyden vuoksi, en saa oikeasti liikunnalla mitään muutosta kroppaan, vatsamakkarat on ja pysyy.
Lähinnä terveyden takia, on toki bonus että näyttää hyvältä mutta ei se aja minua salille. Toivon että terve elämäntapa antaa sitten lopussa vuosia, ennen kaikkea terveitä vuosia lisää.
Minun tsägällä kuolen kuitenkin 59v johonki aivokasvaimeen ja olisi ollut ihan sama vetää kaikki ns. läskiksi.
Olen tehnyt tänään tuhat lyöntiä nyrkillä seinään molemmin käsin.
Kamala hiki ja käsiä särkee, mutta ne kovenee. Kovuudesta tässä on kyse. Seuraavaksi kovetan otsaani teräsbetoniin.
Mitä ihmettä. Säntäilet hiirien perässä vai mikä sinun tekosyysi on. Tuntuu että jopa lemmikit tarvitsee jonkun syyn liikkua. Kukaan ei muuten liiku.