Vaitiolovelvollisuus ja lappeenrannassa työnsä menettänyt uimahallivirkailija
Saako esimerkiksi uimahallin kassa kertoa asiakkaista tällaisia yksityiskohtia julkisuuteen? Etenkään jos ei ole näyttöä, että tuo olisi johtanut potkuihin.
En väitä etteikö tilanne olisi voinut mennä niin että varakansanedustaja käyttäytyi huonosti, mutta mietityttää että voiko kuka vaan asiakaspalvelija kertoa tunnistettavasti eteenpäin jos hänellä on se kokemus että olen ollut ikävä asiakas? Itse kun olen asiakaspalvelutehtävissä ollut, niin on ollut selvää että en lörpöttele siinä esiin tulleista tiedoista eteenpäin, vaikka miten sapettaisi.
Joskus vika on asiakkaansa, mutta joskus myös asiakaspalvelijassa. Olen itse ollut tilanteessa jossa asiakaspalvelija alkoi tonkimaan ostoshistoriaani ja syyttämään asioista, ja kun valitin tuosta eteenpäin, tämä asiakaspalvelija uhriutui. Karmivaa, jos joutuisi itse syytetyksi tilanteesta julkisuudessa.
Kommentit (157)
Jos joku kansanedustaja tulisi riehumaan työpaikalle i ja aiheuttaisi omalla käytöksellään itselleni potkut niin en kauheasti jaksaisi kiinnostaa "vaitiolovelvollisuus".
Buhahahahahahahahahahahahahahah
0/5
En tiedä kuka on tilanteeseen syyllinen, mutta en kyllä uskaltaisi mennä tuon asiakaspalvelijan palveltavaksikaan. Syyttää nimettömänä ihmistä, jonka tämän jälkeen tuntee koko Suomi?
Ajatellaanpa, jos Linda kertoisi että olin Maija Meikäläisen palveltavana ja ikävää että hänelle jäi tällainen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kansanedustaja tulisi riehumaan työpaikalle i ja aiheuttaisi omalla käytöksellään itselleni potkut niin en kauheasti jaksaisi kiinnostaa "vaitiolovelvollisuus".
Sittenhän ne potkut olisi ansaitut, jos se ei edes kiinnostaisi. Ja onko mitään näyttöä sille, että niitä potkuja on vaadittu? Hyvä että poliisi tutkii, mutta olisi varmasti asiallista viedä asiaa eteenpäin muuten kuin julkisuudessa.
No ei ole mitään vaitiolovelvollisuutta jollain uimahallin kassalla 😂
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti saavat lörpötellä noita vaikka lehtiin?
Voi Linda Linda kyllä se äänivyöry nyt jäi saamatta.Mutta hyvä yritys kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi Linda Linda kyllä se äänivyöry nyt jäi saamatta.Mutta hyvä yritys kuitenkin.
Jos oisin Linda, olisin jo paljastanut kassan nimen.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti mitään terveydenhuollon vaitiolovelvollisuuteen verrattavaa ole, mutta miettikää jos kaupan tai uimahallin kassa saa kertoa eteenpäin mitä olette ostaneet, milloin, mitä olette tehneet ja mitä hän teistä epäilee.
Joo, ei varmaan olekkaan, mutta moraalinen vaitiolovelvollisuus koskee kaikkia, vaikka sitä ei kirjallisesti olisi sopinutkaan. Ei tulisi itselle miekeenkään näin asiakaspalvelu töissä olevana kertoa asiakkaitten asioita kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä saavat vaikka paaville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin Linda, olisin jo paljastanut kassan nimen.
Sähän olet Linda.
Sano narsistille ei, ja katso miten reagoi.
Kuka arvaa miksi tälläisiä spämmiketjuja tulee ;)
Milloinkas meillä on ruvennut olemaan varakansanedustajia ? Älä höpötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä saavat vaikka paaville.
Paavilla taitaa olla niin tiukka rippisalaisuus että sitä ei lasketa tähän.
Mutta sitä suuremmalla syyllä alan nyt olla vakuuttunut että vikaa oli myös tässä asiakaspalvelijassa, kun menee ammattietiikan vastaisesti kertomaan kaikkea työssään saamaansa tietoa eteenpäin jos lipun hinnasta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ihan oikeasti demokratiassa jokainen meistä saa lörpötellä vaikka mitä lehtiin. Aattele! Sunkin perseilys saattaa tulla molempien niiden ihmisten tietoon, jotka jaksaa sun perseilyistäs kiinnostua!
Vierailija kirjoitti:
lkaa tuntua siltä, että olemme menossa kohti yhteiskuntaa, jossa tosiasioita ei saa sanoa ääneen. En ymmärrä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, saa jopa tehdä rikosilmoituksen.
Ei varmasti mitään terveydenhuollon vaitiolovelvollisuuteen verrattavaa ole, mutta miettikää jos kaupan tai uimahallin kassa saa kertoa eteenpäin mitä olette ostaneet, milloin, mitä olette tehneet ja mitä hän teistä epäilee.