Mä en pysty lopettamaan tupakanpolttoa, auttakaa minua
Sanokaa suorat sanat ja kertokaa mitä ajattelette, jos näette jonkun polttavan. Pahimmat ajatukset ja tunteet, pliis. Jos inhorehellisyys auttaisi minua muuttumaan.
Kommentit (91)
10 minuutin sääntö. Mieliteko -> saan toteuttaa sen kunhan odotan 10 minuuttia -> toista tämä tarpeeksi monta kertaa - > opetat aivoillesi vähän kerrallaan, että pystyt hallitsemaan itseäsi. Sitten kun 10 min on kulunut, saat mennä tupakalle, jos vielä tekee mieli. Saat itseluottamusta kun onnistut hallitsemaan mielitekojasi.
Vierailija kirjoitti:
Just näin asiakkaan, joka oli saanut aivoinfarktin tupakoinnin vuoksi. Saa nähdä pystyykö koskaan palaamaan töihin.
Mistä väität tietäväsi, että hänen sairautensa johtuu nimenomaan tupakoinnista? Ei sitä varmuudella voi kukaan lääkärikään sanoa. On moniakin asioita, jotka vaikuttavat verisuonten terveyteen, vaikkapa runsas eläinrasvojen käyttö tai runsas suolan käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pysty?
Lupaan aina itselleni, etten osta illalla tupakkaa, mutta illan tullen aina petän lupaukseni ja menen kiskalle. Joskus poltan pari ja heitän loput roskikseen. Aina uudestaan ja uudestaan, joka ilta sama juttu. Kerran rahat oli lopussa ja menin tonkimaan taloyhtiön roskista sinne edellisiltana viemääni tupakka-askia. Olen varmaan pohjalla ja olo on toivoton.
Kiitoksia kannustuksesta, arvostan sitä todella.
Ap
Kuulostaa tutulle. Tulin kerran niin kipeäksi etten jaksanut mennä enää tupakalle. Tupakointi loppui pariksi päiväksi. Tämän jälkeen tupakointi puolittui kun pidin 24/7 nikotiinipussia huulessa.
Yksi aamu tupakka-aski loppui ja päätin olla ostamatta enää uutta. Nyt on nikotiinipussi 24/7 huulessa.
Röökaamisen lopettamiseksi kannattaa lopettaa ensin kahvi..
Jatka röökin polttoa ja lakkaa itkemästä. Rööki huulessa elämä hymyilee!
Kyllä sinä pystyt, kun teet vakaan päätöksen.
Vähennä ensin, sitten päätät polttaa yhden savukkeen illalla, sitten enää puolikas. Vanha natsa ei taida maistua.
Ja kas, sitten saatat jo olla kuivilla ja nauttia puhtaasta ilmasta.
Lykkyä pyttyyn.
Minä vähensin ensin kuukauden verran-> sitte lopetus, nikotiinituotteiden avulla toki, ja ne loppu sitte n 3-4kk päästä.
Röökiä meni yli 20 vuotta , ja reilusti meniki.
Eli sanoisin että ekaksi alat vähentään tupakkeja.
Ota hypnoosi avuksi.
Sä pystyt siihen! Voimia tehtävään
Vierailija kirjoitti:
Jatka röökin polttoa ja lakkaa itkemästä. Rööki huulessa elämä hymyilee!
Niinpä. Eletään kuten 1970-luvulla, ilman huolia ja pidetään hauskaa.
-röökit nuo puikulat hassut putkelot kuin pavun palot sopivat huulelle.
sellaisenaan terveellisiä ja suoraan luonnosta
Tupakointi kuuluu aina perinteisesti jokaisen terveen ja rajoja etsivän nuoren elämään.
Nyt on tultu siihen tilanteeseen että meillä on ihmisiä jotka kehuu sillä ettei ole koskaan edes kokeillut. Siis sillä kehutaan että ei ole uskallettu edes kokeilla ja tiedetä mistä on kysymys.
Tämä on se asia mistä nostetaan itsensä jalustalle. Tekemättömyydestä tehdään numero.
- En ole koskaan edes kokeillut tupakointia.
Kiitos palautteesta, katson tuon elokuvan Insider ja aion tosissaan lopettaa nyt kannustuksenne innostamana. Tulen kertomaan kuukauden päästä teille kuinka kävi 😊
Ap
Itse pääsin 20v tupakasta eroon nikotiinipusseilla. Osta alkuun suht vahvoja ja vähennä lopulta 4-6mg pusseihin.
Ilman nikotiinipusseja polttaisin vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on nykyään tosi nolon näköistä.
Miesten erektio heikkenee.
Iholle tupakointi on huono juttu.
Tuoskoitdihat hsusrvst pahalle ja hampaatkin ovat usein rumat.
Kuivattaa myös naisten vaginaa
Lopettaisin ennemmi syömisenkin jos olis semmone vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pysty?
Lupaan aina itselleni, etten osta illalla tupakkaa, mutta illan tullen aina petän lupaukseni ja menen kiskalle. Joskus poltan pari ja heitän loput roskikseen. Aina uudestaan ja uudestaan, joka ilta sama juttu. Kerran rahat oli lopussa ja menin tonkimaan taloyhtiön roskista sinne edellisiltana viemääni tupakka-askia. Olen varmaan pohjalla ja olo on toivoton.
Kiitoksia kannustuksesta, arvostan sitä todella.
Ap
Lopeta se pallottelu asialla. Päätä polttaa nyt vaan, kun motivaatiota ei tunnu olevan. Kerää motivaatiota terveydestä, rahan säästöstä, esimerkistä lapsille, hajuttomuudesta, tai mikä sua motivoi? Anna mennä aikaa ja päätä päivä, kun lopetat, ja sitten tee niin. Mieti tarvitsetko muuta nikotiinia yms. Suunnittele kunnolla. Ei mitään tuollaista "tänään en osta" juttua.
Et saa apua täältä. Siinä se totuus. ketju poistoon
Polttakaa pilveä. Tekee hyvää mielelle.
Vierailija kirjoitti:
Polttaminen on vaarallista. Nikotiinikoukun saa tyydytettyäö ilman keholle vaarallisia palamistuotteita. Savun hengittäminen on suoraa myrkkyä verisuonille muunmuassa.
Ihan kuin peruskoulun terveystiedon tunti. Ei millään pahalla, mutta ajattelitko, että ap saa tästä infosta motivaatiota lopettaa? Tykkääjät saa myös kommentoida.
Lapsellinen on toki aloituskin, ja tätä pyydettiin. Ehkä nyt kuitenkin aikuiselle ihmiselle muuta, kuin että kertoo, että tupakointi on haitallista terveydelle? Ap kannattaa tosissaan miettiä mitä haluaa ja alkaa tehdä asioita sen eteen. Sulla on riippuvuus ja siitä eroon pääseminen ei ole helppoa. Ei se riitä, että joku tuntematon netissä kertoo vaaroja. Meille on ihan sama poltatko vai et. Etsi motivaatiota itsestäsi.
Tämä Champix laittoi minut yrittämään itse mur haa koska sivuhaittana alkoi masennus joten en suosittele!