Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkuksi melkein pisti kun päiväkotiryhmäämme tuli vasta 10kk

Vierailija
11.03.2007 |

vauva:((( hän oli muutenkin niin kamalan pieni kun painoa vasta 6kg, ihan vauva. Ei osaa kävellä eikä oikein nousta edes seisomaankaan kuin haparoiden tukea vasten. Koko ajan viihtyisi vain sylissä ja ojentaa käsiään aikuista kohti. Vaatisi 1 aikuisen kokonaan itselleen mutta ryhmässä 2 muutakin max 1v lasta ja 10kpl 1v-3v lapsia joten eipä meillä kädet eikä syli oiekin riitä. Ollaan kuitenkin vain klo 09-15 välisenä aikana kaikki 3 naista töissä jos ei kukaan ole lomalla tai sairaana.

Paha mieli taas kerran noiden pienten vuoksi:´´(

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko, ettet puhunut sanaakaan lapsista. Sen sijaan puhut kyllä muiden epäpätevyydestä tulkita tutkimuksia, joita itse täältä kärtät. (Et siis ole välttämättä itsekään niihin tutustunut.) Olet itse paras todiste siitä, että lapsen hyvinvoinnin huomioonottamiseen ei välttämättä tarvita koulutusta. Onhan se tietysti itselle mielekästä yrittää etsiä porsaanreikiä tutkimuksista, joiden tulokset eivät itseä miellytä. Miksei tulokset muuten miellytä sinua? Oletko ajatellut asiaa tarkemmin? äläkä vastaa, etteikö ne miellyttäisi. Jos ne miellyttäisivät, olisit varmasti fiksuna ihmisenä pitänyt omankin lapsesi kotihoidossa.

t. 49

Vierailija
82/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyy, ämmät täällä tukkanuottasilla. Vittuilemassa toisilleen kun pahaset kakarat. Äityliinit :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 49/95, jolla leikkaa muutenkin kuin saksien avulla

Vierailija
84/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Vantaan tilastothan on todettu täysin paikkansapitämättömiksi ja vanhentuneiksi. Siellä on nimenomaan nyt se tilanne, että päivähoitopaikat on täynnä 8-kuisia Vantaan lopetettua kotihoidontuen maksamisen.

Että hoh-hoijaa vaan.

Vierailija
85/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllähän neuvolat, eskarit, koulut jne. kaikki perustuvat tutkimuksiin. Ei mihinkään yksittäisen äidin (omaatuntoaan tyynnyttäviin) näkemyksiin. Minusta koko se " minä teen oman lapseni kannalta parhaat ratkaisut" on ihan skeidaa. Moni käyttää sitä argumenttina nimenomaan tehdessään lapsensa kannalta täysin vääriä, yleisiä tutkimustuloksia vastaan sotivia ratkaisuja.

Ja mistä päättelit, että yritän tyynnytellä omaatuntoani? Kun se vain on niin, että perhe on itse oman tilanteensa paras asiantuntija, normaalitilanteissa. Ongelmaperheet ovat asia erikseen. Ihmisillä on nykyaikana se ongelma, että ei uskalleta itse tehdä päätöksiä, vaan halutaan aina vedota auktoriteetteihin, jotka eivät välttämättä tunne perheen tilannetta.

62

Vierailija
86/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tutkimustulokset" eivät ole välttämättä mikään hyvä lähde.

Vierailija
87/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen kaiketi pyrkii tähän, mutta ei elämä ole niin yksioikoista että kotiäitien lapset ovat parempia ihmisiä kuin tarhassa olleet. Monet asiat vaikuttavat, ei pelkästää ne varhaislapsuuden kokemukset vaikka ovatkin tärkeitä.

Vierailija
88/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä puhuin asiasta yleisellä tasolla, sinun perheesi ei minua kiinnosta tipan tippaa.

Vierailija
89/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huomaatko, ettet puhunut sanaakaan lapsista. Sen sijaan puhut kyllä muiden epäpätevyydestä tulkita tutkimuksia, joita itse täältä kärtät. (Et siis ole välttämättä itsekään niihin tutustunut.) Olet itse paras todiste siitä, että lapsen hyvinvoinnin huomioonottamiseen ei välttämättä tarvita koulutusta. Onhan se tietysti itselle mielekästä yrittää etsiä porsaanreikiä tutkimuksista, joiden tulokset eivät itseä miellytä. Miksei tulokset muuten miellytä sinua? Oletko ajatellut asiaa tarkemmin? äläkä vastaa, etteikö ne miellyttäisi. Jos ne miellyttäisivät, olisit varmasti fiksuna ihmisenä pitänyt omankin lapsesi kotihoidossa.

t. 49

Mikään tutkimus ei ole aukoton ja osoittaa tervettä kriittisyyttä, että ei pureskelematta niele kaikkea, mitä tutkijat suoltavat kammioistaan. Hyvänä esimerkkinä nyt vaikka taannoinen mpr-rokotetutkimus. Enkä ole kyseenalaistanut missään, etteikö tutkimukset pitäisi paikkaansa joukkojen tasolla, mutta yksittäisiä tapauksia tämän kaltaiset tutkimukset eivät huomioi.

Oletko sinä muuten pohtinut, miksi et halua myöntää sitä, että tutkimustulokset tästä asiasta eivät kerro lopullista ja absoluuttista totuutta?

62

Vierailija
90/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nuo Vantaan tilastothan on todettu täysin paikkansapitämättömiksi ja vanhentuneiksi. Siellä on nimenomaan nyt se tilanne, että päivähoitopaikat on täynnä 8-kuisia Vantaan lopetettua kotihoidontuen maksamisen.

Että hoh-hoijaa vaan.

Miten uusavuton ihminen voi olla? Osaa avata vain av:n sivut, mutta ei osaa hyödyntää esim. googlea.

Että hoh-hoh-hoijaa vaan sullekin.

Vierailija
91/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sinä kerrot absoluuttisen totuuden, mihin ei edes pyhä tutkimus pysty. Halleluja.

Vierailija
92/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" tutkimustulokset" eivät ole välttämättä mikään hyvä lähde.

Taatusti parempi lähde kuin av-ämmien mutupaska.

Vierailija
93/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä on ihan naurettavaa tappelua!

Vierailija
94/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minä puhuin asiasta yleisellä tasolla, sinun perheesi ei minua kiinnosta tipan tippaa.

Vierailija
95/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sait nenillesi!! Kukas on se oikea ja aito, uusavuton, etten sanoisi tyhmä? Minähän se tiesin oitis, että tarjoamasi tieto on väärä... Ei se että osaa googlettaa netissä täysin lähdekritiikittä ole mikään hyve. Hoh-hoijaa vaan edelleen.

Vierailija
96/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koska sinä kerrot absoluuttisen totuuden, mihin ei edes pyhä tutkimus pysty. Halleluja.

vaan sen kaikkien vähän asiaan perehtyneiden tietämän faktan, että tutkimus käsittelee asioita joukkojen tasolla. Yksilötasolla tilanne voi olla täysin toisenlainen.

62

Vierailija
97/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistää jotain dorkaa av-mammaa.

Sinähän käyttäydyt juuri kuten tuossa aiemmin kirjoitin: mistään et ota itse selvää, vaan räyhäät vain mutuasi. JOs haluat tietää lisää, niin tässä hän joku juuri nosti sen päivähoitoketjus, jossa suomen arvostetuimmat lastenpsykiatrit sun muut ammattilaiset kertovat näkemyksensä asiaan.

Mutta eihän se tietysti typerää ämmää vapkuuta, oma mutu se on tärkeämpää.

PS. kukaan ei ole tässä puhunut just sinun lapsistasi. Kyse on kerskiarvoista, miten asiat yleisesti ottaen ovat. Mutta se lienee liian vaikeaa sinulle ymmärtää.'

Nini ja meillä isäkin osaa hoitaa lapsia, lapset hoidetaan puoliksi, kotoan.

Vierailija
98/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sait nenillesi!! Kukas on se oikea ja aito, uusavuton, etten sanoisi tyhmä? Minähän se tiesin oitis, että tarjoamasi tieto on väärä... Ei se että osaa googlettaa netissä täysin lähdekritiikittä ole mikään hyve. Hoh-hoijaa vaan edelleen.

Eiköhän tuo ole ollut ihan kuranttia tietoa vuonna 2001. Vittu,että voi olla typerä ämmä.

Että hoh-hoh-hoijakkaa...

Vierailija
99/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan kaupunki pyrkii kynsin hampain omaan päivähoitopolitiikkaansa - siellä ollaan mm. luovuttu subjektiisen päivähoidon lain noudattamisesta ja odotetaan että joku haastaa kaupungin oikeuteen.

Se tuskin tekee mitään " objektiivista" tutkimusta aiheesta, vaan täysin tarkoitushakuista.

Vierailija
100/147 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

allle kolme vuotiaille kyseistä laitosta.

Ja nyt on av-mammojen turha narista!

t. lh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme