Ihana aurinkoinen sunnuntai, tänään lähden kaupungille mummoilemaam
Seison ja nautin auringosta rauhassa ensin kaupan ovien edessä niin ettei kukaan pääse sisään eikä ulos, sitten soitan pari ystävääni mukaan ja menemme viettämään yhteistä aikaa liukuportaiden yläpäähän. Jossain vaiheessa kun nälkä alkaa kurnia, siirrymme lounasbuffetin linjastolle jossa ihastelemme ja tarkastelemme kiireettömästi kaikkea tarjolla olevaa, ja siinä kuluukin taas aika rattoisasti. Päivämme kruunaa ostosten teko bonuskorttia etsien mukanamme olevien nyssäköiden pohjilta ja pienillä kolikoilla maksaen.
Kommentit (10)
Mä oon melekeen mummo. Meen ulkokuntosalille voimailemaan. Vielä nousee rauta.
Ja illalla vaarin kanssa fistaillaan kaksin käsin
Tehdään mummo invaasio! Opetetaan vähän hidasta elämää.
Eilen joku mummo veti kärryt poikittain ison supermarketin sisäänkäynnille, niin ettei ihmiset päässeet ulos tai sisään. Kauppa oli täynnä ihmisiä ja mummo siinä rauhassa tutki kassiaan. Kannattaa kokeilla myös tätä.
Muistathan myös jäädä bussin keskikäytävälle seisomaan ja tuijottamaan kaukaisuuteen niin, ettei päästä lähtemään pysäkiltä. Lähimmät istumapaikat eivät kelpaa eivätkä ainakaan ne, jotka on merkitty vanhuksille.
Vierailija kirjoitti:
Eilen joku mummo veti kärryt poikittain ison supermarketin sisäänkäynnille, niin ettei ihmiset päässeet ulos tai sisään. Kauppa oli täynnä ihmisiä ja mummo siinä rauhassa tutki kassiaan. Kannattaa kokeilla myös tätä.
Ammattilaismummo käyttää tietenkin kärryjä tehokkaaseen sisäänkäyntien, hissin ovien yms. blokkaamiseen, aivan olennainen työkalu silloin kun ei ole muita mummoja apujoukkoina
Vierailija kirjoitti:
Muistathan myös jäädä bussin keskikäytävälle seisomaan ja tuijottamaan kaukaisuuteen niin, ettei päästä lähtemään pysäkiltä. Lähimmät istumapaikat eivät kelpaa eivätkä ainakaan ne, jotka on merkitty vanhuksille.
Ja liukuportaissa on myös tärkeää seistä aina keskellä niin ettei kukaan turhamainen kiirehtijä pääse ohi.
Minä menen mammailemaan kirpparille. Kävelen kuin hidastetussa filmissä ahtaita käytäviä kaksoisrattaiden kanssa ja jään selailemaan kännykkää joka välissä. Ihmettelen pas*an käryä, joka seuraa perässäni.
Minä menen tavaratalon penkille jututtamaan nättejä tyttöjä!👍 Vitsejä kerron ja kuulumiset sieltä yheksäntoista sattaa kolmekymmentäyheksän vuojelta! Pappa88
Keeping it real, yo