Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Finnolo-Helsinki firmasta

Vierailija
17.03.2025 |

Oletteko ostaneet tuolta mitään? Onko luotettava vai huijaus?

Facebookin kautta näin mainoksen, että liike lopetetaan ja tänään olisi viimeinen päivä tilata.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Klarna tähän vastasi? Kiinnostunut koska itsellä sama tilanne. Kannattaako paketti lunastaa ollenkaan? Terv.epätietoinen

Vierailija
22/66 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vain tilatko, laittakaa tieto kuluttajavirastoon tästä sivustosta. Ulkomaiset verkkokaupat eivät kuulune ainakaan täysin kuluttajan suojan piiriin mutta pystyvät ehkä sulkemaan sivuston tms. lisähuijausten estämiseksi. Tilasin jakun kokoa XL (49,95e) ja tuote ei vastaa edes kokoa XS. Yritys ei vastaa sähköpostiyhteydenottoihin eikä sivuston kautta tehtyisin ilmoituksiin reklamaatiosta, enkä ole siten saanut palautusta varten osoite tms tietoa. Ilmoitin Klarnalle etten aio maksaa laskua kyseisestä syystä. Ei tullut mieleen tarkistaa googlen keskustelupalstoja ennen tilausta, koska sivusto oli suht. luotettavan oloinen. Toivottavasti pystyy näin estämään jonkun muun huijatuksi tulemisen.

Mikä tuossa antaa vaikutelman luotettavasta sivustosta? Minusta tuo näytti selvältä huijaukselta alle minuutin tutkimisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temun lemulta rytkyt näyttää

huijausta

Vierailija
24/66 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein rikosilmoituksen poliisille. Pyysin palautuskoodia. Sähköpostiin vastattiin, että saan 30 pros alennusta jos tämäkään ei sinulle riitä niin lähetämme koodin.Nyt sähköpostit palautuvat minulle. S-posti lukittu. Huijaus älä tilaa. Kiinasta tuli ala-arvoinen tekokuituinen riepu

Vierailija
25/66 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin Klarnaan ja lupasivat hoitaa asiaa. Lasku jäädytettiin. Jos haluavat lisätietoa niin lähetän kuvan tuotteesta. Voi joutua odottamaan jonkin aikaa. Hyvä olisi jos muutkin laittaisivat tiedoksi kuluttajavirastolle ja Klarnalle. Itse tein vielä lisäksi rikosilmoituksen poliisille

Vierailija
26/66 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ovelasti rakennettu huijaus. Todella noloa, että tällaiseen haksahti🥺

Vierailija
27/66 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos tuli vastaan somessa. Piti googlettaa mikä paikka on, kun ikinä en ole kuullut tällaisesta kivijalkakaupasta. Huijaus näköjään!

Vierailija
28/66 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin totesin. Aivan p... fiilis jäänyt. 

Vierailija
29/66 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaus,huijaus.Notkahdin itse siihen.Kaksi mekkoa tilasin,todella huono laatu,polyesteriä,siis muovia.Ei vastaa kuvausta ollenkaan,no väri jotenkin.

Palautus Alankomaihin oma kustannus n.15e'.

Päättele itse haluatko jotain tilata?!

Vierailija
30/66 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haksahdin tähän. Klarnan kautta. Useita sähköpostikeskusteluja, jossa vastataan joko tekoälyä käyttäen tai ihan vain googlekääntäjällä. Ihan sekundaa tuotteet. Kiinasta tulleet meriteitse. Yritin palauttaa, mutta postin kautta ei voi, jos ei ole pyhelinnumeroaja ja maksaisi yli 30 euroa. 

Olen soittanut Klarnalle, siirsivät maksuaikaa. Uusi soitto seuraavana arkena. Pitänee tehdä rikosilmoitus myös. 

Vierailija
31/66 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, kun näissä huijauksissa on aina muka viimeinen aukiolopäivä! 🤦

Vierailija
32/66 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin tilaamaan täältä. Paketti ei ole tullut vieläkään. Pitikö teidän tullimaksut maksaa? Klarnan kautta lasku, joka kohta erääntyy eli jäädyttää täytyy jos ei tuotteet tule. 

Vierailija
33/66 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt luin viestiketjun ja minulla se paketti postissa. Klarnaan otin yhteyttä, mutta ei ole vielä vastanneet. On kovin vaikea tehdä klarnaan reglamatiota, kun paketti vielä hakematta ja nyt en siis tiedä onko järkevää edes hakea.

Vierailija
34/66 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,  tilasin leningin maaliskuun alussa ja "Emma" vastasi tilaukseen ja jälkikyselyihini. Nyt en saa yhteyttä Finnoloon. Vaatetta ei ole näkynyt, ei kuulunut. Hyvästit n 50 eurolle? Onko ehdotuksia, miten etenen tässä, vai pukeudunko säkkiin ja tuhkaan ja raavin itseäni ruukunpalasilla sekä otan opikseni hyväuskoisuudestani. 

Vierailija
35/66 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Klarnan sivulle ja tee reklamaatio. Minulla juuri jäädytettiin lasku. Ihan järkyttävää tämä on.

Vierailija
36/66 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen nouda pakettia. Huijausta.

Nimim. Haksahtanut

Vierailija
37/66 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei y- tunnusta, eikä osoitetta...

Vierailija
38/66 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä ihminen nouda pakettia. Huijausta.

Nimim. Haksahtanut

Klarnalta neuvoivat ettei kannata hakea pakettia ja lasku jäädytettiin.

Vierailija
39/66 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo firman nettisivuilla olevat kuvatkaan voi olla Suomesta. Suomessa ei ole tuollaisia bulevardeja holvikaarineen. Eikä firman kivijalkakaupalle ole osoitetta.

En tiedä mihin bulevardeihin tai holvikaariin viittaat mutta ainakin siinä etusivulla olevat kuvat on ilmiselviä tekoälykuvia.

Vierailija
40/66 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijaus,huijaus.Notkahdin itse siihen.Kaksi mekkoa tilasin,todella huono laatu,polyesteriä,siis muovia.Ei vastaa kuvausta ollenkaan,no väri jotenkin.

Palautus Alankomaihin oma kustannus n.15e'.

Päättele itse haluatko jotain tilata?!

Eipä voi palauttaa edes Alankomaihin tuolla feikkiosoitteella Postin kautta, koska tiedot ovat puutteelliset. Itsekin ilmoitin huijauksesta Klarnalle. Asia vielä kesken.

Pitääkö siis tehdä ilmoitus vielä johonkin, että todisteet laskun mitätöimiseksi riittävät Klarnalla. En siis ole maksanut vielä mitään, ja lasku Klarnalla jäädytettynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi