Kävin viikonloppuna tindermiehen kotona. Eteisessä hän sai kiivashenkisen puhelun jonka päätteksi hän löi kipsilevyseinään reiän nyrkillään
Olin ihan että :O ja <3
tiesin että tämä mies osaa puolustaa minua tarvittaessa. Tietenkin on sanomatta selvää missä merkeissä meni koko viikonloppu ;)
Kommentit (12)
"tiesin että tämä mies osaa puolustaa minua tarvittaessa. "
Eikähän hän osaa parhaiten leipoa sinua nassuun.
Mutta keksittyhän tämä tarina toki oli.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Porvoosta kuuluu taas kummia.
Etkö usko että tosimiehessä on voimaa
Typerä provo.
Jos jostain ihmeen kumman syystä ei ollut, sinä olet se kipsilevy jonain tulevana päivänä.
Parikymppisenä osa turhautuu vissiin ja lyö reiän johonkin? Nainen tai mies. Kaikki reiät ovissa eivät ole käden jälki sitten.
Menimme unisex vessaan (eri vessaan tietysti ensitreffeillä), niin tindermieheni ovilukko jumiutui kiinni-asentoon. Oli siinä muilla katsomista kun hän potkaisi loossin oven saranoiltaan lattialle ja sanoi minulle että, tule beibini, lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Menimme unisex vessaan (eri vessaan tietysti ensitreffeillä), niin tindermieheni ovilukko jumiutui kiinni-asentoon. Oli siinä muilla katsomista kun hän potkaisi loossin oven saranoiltaan lattialle ja sanoi minulle että, tule beibini, lähdetään.
Teikö käsikakan siellä ettei plumpsahdellut ja varoit pierasemista samalla kun ulostit?
Vierailija kirjoitti:
Vanha kikka, mutta toimii yhä.
Valmis reikä paperilla paikattuna ja piiloon ylimaalattuna toimii narukäsillekin ja saanti on varmaa.
Vanha kikka, mutta toimii yhä.