Kokemuksia Finnolo-Helsinki firmasta
Oletteko ostaneet tuolta mitään? Onko luotettava vai huijaus?
Facebookin kautta näin mainoksen, että liike lopetetaan ja tänään olisi viimeinen päivä tilata.
Kommentit (66)
Mielenkiintoista tuon klarnan kanssa. Vaikuttaa siltä ettei siellä ole ihminen vastaamassa meileihin. Finnolo se vaan porskuttaa. Meileihin ei vastata, mutta mainoksia sieltä pesee. Viimeinen kerta kun minä tilaan mitään netistä.
Tilasin 28.3. Finnolo-Helsingiltä tyhmänä itselleni ja ystävälleni n. 140 € edestä vaatteita. Jos samana iltana hälytyskellot alkoivat soittaa ja yritin perua tilauksen niin sähköpostilla kuin nettisivuilta löytyvällä lomakkeelle. Sposti ei mennyt perille, kuten ei myöhemmin yksikään sposti.
Otin onneksi maksun Klarnan kautta. Soitin Klarnalle muutamaa päivää myöhemmin, jäädyttivät laskun ja käskivät olla hakematta pakettia. Mitään ei tapahtunut 3 viikkoon ja soitin uudelleen, sanoivat, että on neuvottu väärin ja käskivät hakea paketin kun se tulee ja aloittaa palautuksen, jos en halua tuotteita. Sanoivat myös, että olisi pitänyt saada peruuttaa tuote heti.
Hain tuotteet ja ilmoitin Finnololle nettisivun kautta, että haluan palauttaa tuotteet. Ella vastasi, ettei Finnolo tee mitään, sillä Klarna on ratkaissut asian heidän hyväkseen. Klarnan chatin kautta sain asiakaspalvelijaan yhreyden ja hän aloitti palautuksen ja jäädytti uudelleen maksun. Sitten ei kuulunut mitään viikkoihin.
2.6. tuli viesti Klarnalta, että maksu on peruttu ja maksu katosi Klarnasta. Finnolosta ei ole kuulunut mitään. Ilmeisesti tää oli tässä.
Tsemppiä kohtalotovereille!
Mulla kanssa Finnolon maksu häipyi Klarnasta viime viikolla. Pakettia en koskaan saanut ja olin jäädyttänyt laskun. Tein myös kuluttaja-asiamiehelle ilmoituksen "puljusta". Toivottavasti tämä tosiaan oli tässä...
Minulle tuli myös klarnasta postia, että lasku nollattu. Hieno homma. Tsemppiä muille.
Tilaamani tuote oli aivan Kiina-tavaraa. Ei ollut mitään lappuja sisäsaumoissa. Tämä tapahtui kevättalvella, silloinkin mainostettiin "viimeinen mahdollisuus".
Aikomuksena on ottaa yhteyttä kuluttajasuojeluun.
Ei mene klarnalle tositteet läpi. Maksupäivä huomenna mutta pakettia ei näy missään.