Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin juoksukengät temusta 29€ samat kengät inttersportissa 119€

Vierailija
16.03.2025 |

En kyllä ihmettele että on niin suosittu,ei mitään järkeä rahottaa ahnetta K-kauppiasta.

Kommentit (206)

Vierailija
21/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti samanlaiset, vai ainoastaan saman näköiset?

Vierailija
22/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti samanlaiset, vai ainoastaan saman näköiset?

Ei kumpaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣 Olen muuten nähnyt tuolla "Marimekon" tekstikassinkin, luki mekomarmekkmarimekkmekomarimekkomarmekkomarimekkmari

Eipä näytä löytyvän, ainoa feikki olet sinä.

Vierailija
24/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ysärillä oli noloa jäädä kiinni piraattituotteiden käytöstä. Lapsia kiusattiin ankarasti jos esim. verkkareissa oli neljä raitaa kolmen sijaan.

Harmi että nykyiset nuorisolaiset ei ole yhtä kunnollista väkeä, vaan KEHTAAVAT kulkea ties missä kopiokengissä.

Itse ainakin edelleen katson moisten käyttäjät köyhiksi JA mauttomiksi. Ostat varmaan vielä feikki LV siihen rinnalle! "Oikea maksaisi 5k, tän sai 7 eurolla!"

Niin monet ovat köyhiä. Mitä ihmettelemistä siinä on että ostavat tulojensa mukaan. Vaikka näyttää mauttomalta ei voi mitään koska hetken huuma velaksi ostamalla ei pitkälle kanna.

Vierailija
25/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tilasi temusta hiilikuitulevylliset huippukilpajuoksukengät maksoi 43€, vastaavat tismalleen samannäköiset inttersportissa 285€,muuten hyvä mutta kävi vaan ilmi että niissä ei ollut mitään hiilikuitulevyä,ja materiaalikin oli jotain ihan muuta kuin alkuperäisessä mallissa.

Vierailija
26/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣 Olen muuten nähnyt tuolla "Marimekon" tekstikassinkin, luki mekomarmekkmarimekkmekomarimekkomarmekkomarimekkmari

Minä kuulun fb:n Islantilaisneuleita ryhmään ja siellä on vähän valiä juttua, kun Temu on kopioinut jonkun oman mallin ja  kuvan taustana jonkun ryhmäläisen mökkimaisema.

Ja "aito" islantilaisneule maksaa 16e :D

Voi luoja mitä huijareita. 

No se on varmaa, ettei tuo paita ole villaa nähnytkään. 

Ihmiset on todella typeriä, kun tilaavat temusta yhtään mitään. 

Temu rikkoo räikeästi ihmisten oikeutta saada korvaus tekemästään työstä/suunnittelutöstä esim jostakin neulemallista jne. Eli temu rikkoo tekijänoikeuslakia.  Kiinalaiset on kautta aikojen omineet ja kopioineet ilman lisenssimaksuja toisten tekemän aivotyön. 

Ala-arvoista liiketoimintaa. En ymmärrä ihmisiä, jotka tilaa temusta. Temu on huijarifirma.

Vierailija
27/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikellä on yli 500 tehdasta 45 maassa. Useimmat tehtaat sijaitsevat Aasiassa, esimerkiksi Kiinassa, Taiwanissa, Intiassa, Thaimaassa, Vietnamissa, Pakistanissa, Filippiineilä, Malesiassa ja Koreassa. Niken tärkein sopimusvalmistaja on taiwanilaisomisteinen Yue Yuen.

Adidaksen tärkein sopimusvalmistaja on Yue Yuen. Adidaksen tuotteita valmistetaan muun muassa Kiinassa, Vietnamissa, Japanissa, Indonesiassa ja Brasiliassa.

Niken yms kengät itsessään maksaa pennejä. Te maksatte sen 120€ BRÄNDISTÄ.

Vierailija
28/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin temu EI ole firma vaan alusta missä firmat myyvät tuotteitansa,ota asioista selvää v atipää

Vierailija
29/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin Temun kengistähän oli tutkimuksissa löydetty mm. lyijyä ja kai muitakin myrkkyaineita. Enpä itse ottaisi riskiä.

Vierailija
30/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännää, kun nämä halpiskrääsän tilaajat ovat tyytyväisiä tuotteeseen, joka kestää pari kuukautta, ja pitävät sitä edullisempana kuin vastaavaa tuotetta, jonka hinta on 5 kertainen, ja kestää 5 vuotta aktiivisessa käytössä.

Vierailija
31/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta kävellyt jo temun eri kengillä...vielä jalat toimii eikä ole ihossa vikaa ja kuntokin parantunut.Mutta kun suomi kauppias menee konkkaan...

Vierailija
32/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita kangaskasseja löytyy varmaan satoja eri printeillä, outoa kun ei tullut tämä Marimekko-kassi vastaan vaikka selasin jo tovin. Mikä hakusana?

Vierailija
33/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joistakin Temun kengistähän oli tutkimuksissa löydetty mm. lyijyä ja kai muitakin myrkkyaineita. Enpä itse ottaisi riskiä.

Niin. Brändissä maksaa myös siitä, että joku tarkistaa ja vahtii ettei noin ole. Brändi ei halua tulla tunnetuksi siitä että lapset sai lyijymyrkytyksen hikoillessaan kengistä.

Lisäksi joka ikisellä brändillä, nikellä ja addulla, on ne halvemmat sarjat kenkiä köyhemmille ja lasten koot on halpoja aina. Ei ole pakko ostaa aina juuri sen hetken kalleinpia air jordaneita.

Onneksi omassa ystäväporukassa kukaan ei temuta.

Vierailija
34/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Brändissä maksaa myös siitä, että joku tarkistaa ja vahtii ettei noin ole. Brändi ei halua tulla tunnetuksi siitä että lapset sai lyijymyrkytyksen hikoillessaan kengistä.

Lisäksi joka ikisellä brändillä, nikellä ja addulla, on ne halvemmat sarjat kenkiä köyhemmille ja lasten koot on halpoja aina. Ei ole pakko ostaa aina juuri sen hetken kalleinpia air jordaneita.

Onneksi omassa ystäväporukassa kukaan ei temuta.

High levels of toxic chemical found in clothing from brands like Nike, PINK

https://www.google.fi/amp/s/www.wtaj.com/news/national-news/high-levels…

Onko kivaa olla hyväuskoinen hölmö jota vedätetään ihan miljoonalla ja joka maksaa paskasta maltaita? 

Vierailija
35/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas oikeinkirjoituksen kisa menossa, kuka kirjoittaa kaikkein huonommin.

Vierailija
36/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottelua, halpakaupahan myy temukamaa

Vierailija
37/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännää, kun nämä halpiskrääsän tilaajat ovat tyytyväisiä tuotteeseen, joka kestää pari kuukautta, ja pitävät sitä edullisempana kuin vastaavaa tuotetta, jonka hinta on 5 kertainen, ja kestää 5 vuotta aktiivisessa käytössä.

Olen ostanut Suomesta useammat talvikengät, jotka kesti muutaman talvikuukauden, yhdet kului oikeasti kantapäästä puhki. Hinta ei ollut edullinen ja kesto ihan olematon.

Vierailija
38/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta kävellyt jo temun eri kengillä...vielä jalat toimii eikä ole ihossa vikaa ja kuntokin parantunut.Mutta kun suomi kauppias menee konkkaan...

Harjoittele myös oikeinkirjoitusta. Annat itsestäsi paremman kuvan, kun osaat kirjoittaa.

Vierailija
39/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ostin eilen 129 € kengät Sokoksesta.. hel vetin hienot.

Vierailija
40/206 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No intersportista ei kannata ostaa mitään koska siellä on tosiaan se K -kauppias lisä.

K-kaupalla (KESKO) menee lujaa ja kivijalkaliikkeet ovat kalliilla paikoilla keskustassa ja sisällä vähän asiakkaita mutta yrityksen tulos erinomainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi