Voiko uudesta ihmisestä tulla tärkeä jo kuukauden aikana
Vähän ihmettelin kun kaverini sanoi että kuukauden verran viestitellyt jonkun kanssa ja hän on jo niin tärkeä. Minusta siinä ajassa ei ehdi kunnolla edes tutustua vielä.
Kommentit (20)
Voi tottakai, mutta 3kk on mielestäni käännekohta että toisen alkaa tuntea kunnolla ja alkuinnostus on laimennut perhosista sitoutumiseksi ja viihtymiseksi.
Tuossa vaiheessa me oltiin asuttu jo kuukausi yhdessä. Ja kuukausi tuon jälkeen mentiin kihloihin. Tapoja on monia :)
Voi tulla, joidenkin kanssa löytyy heti sellainen syvempi yhteys. Mullakin on ollut elämässäni tällainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vaiheessa me oltiin asuttu jo kuukausi yhdessä. Ja kuukausi tuon jälkeen mentiin kihloihin. Tapoja on monia :)
Siis hä, heti tavattuanne muutitte yhteen? Melkoisen nopeaa etten sanoisi.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Lauantaina ekat treffit, sunnuntaina mies muutti mun luo. Ja kannatti :)
Jos kaunis nainen joka ottaa suihin loppuun asti niin voi
Jotkut ovat jo 2kk sisällä naimisissa :)
Ei ole mielestäni ihan tervepäisen touhua tuollaiset salamameiningit ja mieleen tulee joitain diagnooseja.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia. Varmaan on tärkeä viestittelykumppani sitten. Kun itse tapasin puolisoni, käytännössä asuttiin yhdessä kuukausi tapaamisesta. Ja oli jo tärkeä.
Eli oli tärkeää jakaa asumiskulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrottakoon vielä että meillä tulee ensi kuussa 30 yhteistä vuotta täyteen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia. Varmaan on tärkeä viestittelykumppani sitten. Kun itse tapasin puolisoni, käytännössä asuttiin yhdessä kuukausi tapaamisesta. Ja oli jo tärkeä.
Eli oli tärkeää jakaa asumiskulut.
Jakaa arki ja elämä. Kaksi asuntoa kuluineen meillä oli pitkään vaikka käytännössä asuttiinkin vain toisessa. Älä projisoi omaa ajatteluasi muihin.
Kyllä lähes kaikki on tärkeitä jo päivän vanhana, heti syntymän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalkkis, olisi oltava jo kahdeksan eri kihlasormusta käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalkkis, olisi oltava jo kahdeksan eri kihlasormusta käytetty.
Siltä se tällä palstalla vaikuttaa. Jokaisesta vastoinkäymisestä heti vaan ero ottamaan, tai et ole mitään. Ei kun sori, jokaisesta vastoinkäymisestä ero, tai olet läheisriippuvainen! 😂
Eivätkö siis ole edes tavanneet tai soitelleetkaan? Pelkästään viestitelleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös me aloimme asumaan periaatteessa yhdessä muutaman päivän sisällä suhteen aloittamisesta. Pidin oman asunnon puolen vuoden ajan sen jälkeen, mutta en ollut siellä ollenkaan. Olipahan varalla vain. Edelleen tässä ollaan yhdessä 6v. myöhemmin. Edellisissä suhteissa ei olisi tullut mieleenkään alkaa asumaan heti yhdessä, mutta tässä suhteessa me tiedettiin heti, että nyt on se oikea juttu. Joskus voi käydä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös me aloimme asumaan periaatteessa yhdessä muutaman päivän sisällä suhteen aloittamisesta. Pidin oman asunnon puolen vuoden ajan sen jälkeen, mutta en ollut siellä ollenkaan. Olipahan varalla vain. Edelleen tässä ollaan yhdessä 6v. myöhemmin. Edellisissä suhteissa ei olisi tullut mieleenkään alkaa asumaan heti yhdessä, mutta tässä suhteessa me tiedettiin heti, että nyt on se oikea juttu. Joskus voi käydä niin.
Sama meillä, entisten kohdalla ei olisi tullut mieleenkään mutta nyt oli päivänselvää että muutetaan samantien yhteen. Kihloihinkin mentiin samana kesänä jne
Tietysti tuossa ajassa voi kiintyä. Itse jopa rakastuin parissa viikossa ja sitä on kestänyt jo 30 vuotta.
Juu, kyllä meilläkin kävi niin, että jo parin viikon jälkeen tiedettiin että tässä on nyt se oikea. Yli 11v. takana, eikä ole tarvinnut katua tai edes miettiä olisiko pitänyt valita joku muu.