mitä ihmettä ihmiset tekee hereillä tähän aikaan sunnuntaina?
Eikö teillä ole viikonloppuna mitään iltaelämää?
Kommentit (50)
Terveisiä Hki-Vantaalta. Olen lähdössä lomareissulle. Tänään on herätty jo klo 5.00.
Näpelöin kaluani Purran kuvaa kuolaten.
Juon kahvia. Mitäs ap itse tekee?
Heräsin kuuden maissa niin kuin joka aamu, paitsi silloin, kun herään vielä aikaisemmin. Meillä on pentukoiria, joiden rakkoja ei kiinnosta, mikä viikonpäivä on. Pissahätä pakottaa ylös siinä kuuden pintaan pyhänä niin kuon arkenakin.
Lojuin sängyssä seiskaan asti, sitten ylös ja koirille aamupalaa, itselle kahvia. Enköhän kohta lähde lauman kanssa lenkille, kun on niin upea ilmakin.
Isännällä oli kunnon aamuseisokki, niin... arvaatte kyllä.
Teen vuorotöitä. Aamua ja iltaa.
Aamuviikon jälkeen herään jo kukon kiukasun aikoihin, iltaviikon jälkeen myöhempään.
Nuokuin jo puolilta öin nojatuolissa ja paikkoja kolotti, kömmin sänkyyn. Heräsin kuudelta ja oli nälkä enkä saanu enää unta, paistoin munan ja söin leivän välissä ja sängyssö makaan taaa, haluaisin viel nukkua mutta kännykkä pilaa kaiken. No lautan tämän nyt pois.
Onko muita kolottanut eilen ja vielä nytkin?
Eläimet pitää ruokkia sunnuntaisinkin. Siksi heräsin jo 6:00.
Olen itse vätys, mutta sisäinen kello herättelee aina ennen klo 6. Laitan kahvin tippumaan ja seuraan rintamamiestalon ikkunasta kun 9-kymppinen sotaveteraani juoksee ohitse aamulenkillänsä. Iltapäivällä näen hänet lähikaupassa. Juttelee vertaisensa kanssa, vaihtavat kuulumiset. Puhuvat terveellisestä syömisestä/ruokavaliosta ja juoksulenkeistänsä. Koreissa heillä on ruisleipää, kalaa ja vihreitä. Kummallakaan en ole puolisoa nähnyt.
Me mennään retkelle veden äärelle saaristoon,ollaan aikasia lintuja aina oltu.