mitä ihmettä ihmiset tekee hereillä tähän aikaan sunnuntaina?
Eikö teillä ole viikonloppuna mitään iltaelämää?
Kommentit (50)
Kahvia kuppi kaksi :) Lähtee ulkoileen, mahtava ilma! Rauhallista joka paikassa vielä,paras aika päivässä.
Olin juhlissa kolmeen asti ja jäi ylikierrokset päälle. En saanut unta ollenkaan. Join kyllä kahviakin siellä liian myöhään.
Makoilee sängyssä ja selailee puhelinta, ylös ei ole kiirettä kömpiä.
Olen aina ollut aamuvirkku. Sisäinen kelloni herättää noin viideltä ja olen tosi virkeä. Vastaavasti jo ilta yhdeksältä alkaa nukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin juhlissa kolmeen asti ja jäi ylikierrokset päälle. En saanut unta ollenkaan. Join kyllä kahviakin siellä liian myöhään.
Kahvia bileissä, ihana! Kuulostaa minulta.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin klo 5. Perheellinen.
Heräsin klo 0520. Koirallinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oot hereillä?
😂😂😂😂😂
Mulla on unirytmi/kroppa aivan sekaisin/burnoutissa tästä työviikosta. Ihan hitonmoinen univaje, mutta silti tuntimääräisesti oon nukkunut vaan 5h yöunia. Noo, ehkä tää työstressi jossain kohtaa tasoittuu. Ei oo koskaan ennen pyörinyt työasiat mielessä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on unirytmi/kroppa aivan sekaisin/burnoutissa tästä työviikosta. Ihan hitonmoinen univaje, mutta silti tuntimääräisesti oon nukkunut vaan 5h yöunia. Noo, ehkä tää työstressi jossain kohtaa tasoittuu. Ei oo koskaan ennen pyörinyt työasiat mielessä 24/7.
Ikävää kuultavaa. Mikä ala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakiala :D
Mun vanhemmalla pojalla oli herätyskello soimassa klo 7 ja heräsin siihen. Siksi olen nyt hereillä. Olisin halunnut nukkua pitempään, kun menin illalla suht myöhään nukkumaan, enkä sen lisäksi saanut unta, koska mulla oli flunssaoireita (jotka onneksi ovat nyt suurimmalta osin poissa), mutta tässä sitä ollaan.
Oon menossa korukurssille koko päiväksi. Heräsin ennen kellonsoittoa ja korudesignit alkoivat vain pyöriä päässä :)
Eilen illalla ystävien kanssa elokuvissa, Brutalist, joka loppui myöhään. Sen jälkeen oma mielikuvitus kävi laukalla, ja levoton uni ja sama oli nousta aikaisin ylös. Elokuvasta en paljasta muuta, kuin että oli ainakin mieleenjäävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä!
Sama unirytmi joka päivä: klo 00.00-07.00
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä!
Kiitos :)
Mun mies herätti mut kamalalla kolistelulla ja kun nousin ylös kahvin keittoon, niin Herra meni takaisin nukkumaan 🙄 No joskohan kohta lähtis ulos nauttimaan auringosta 🌞
Koirat herätti. Aamulenkki tehty ja päivän liikuntatarpeesta jo 29% nyt
Herään nykyisin jo seitsemältä, vaikka haluaisin nukkua pidempään. Kaikenlaiset huolet pyörii mielessä. Silloin, kun on kaikki ok, nukun yhdeksään. Tykkään valvoa myöhään ja katsoa leffoja.
Kuulostaapa ihanalta elämältä!! 🤮