Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ihmettä ihmiset tekee hereillä tähän aikaan sunnuntaina?

Vierailija
16.03.2025 |

Eikö teillä ole viikonloppuna mitään iltaelämää?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin lähdössä baariin klo 22 kun alkoi väsyttää, meninkin sitten nukkumaan.

Jos ryyppään niin aloitan ryyppäämisen 12-13 välillä. Nukkumaan meno aikaan ryyppäämisen aloittaminen tarkoittaa krapulaa joka alkaa aamulla ja koko yön oksentamista.

Kuulostaapa ihanalta elämältä!! 🤮

Vierailija
22/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia kuppi kaksi :) Lähtee ulkoileen, mahtava ilma! Rauhallista joka paikassa vielä,paras aika päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juhlissa kolmeen asti ja jäi ylikierrokset päälle. En saanut unta ollenkaan. Join kyllä kahviakin siellä liian myöhään. 

Vierailija
24/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilee sängyssä ja selailee puhelinta, ylös ei ole kiirettä kömpiä.

Vierailija
25/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut aamuvirkku. Sisäinen kelloni herättää noin viideltä ja olen tosi virkeä. Vastaavasti jo ilta yhdeksältä alkaa nukuttaa.

Vierailija
26/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juhlissa kolmeen asti ja jäi ylikierrokset päälle. En saanut unta ollenkaan. Join kyllä kahviakin siellä liian myöhään. 

Kahvia bileissä, ihana! Kuulostaa minulta.

Vierailija
27/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin klo 5. Perheellinen.

Heräsin klo 0520. Koirallinen.

Vierailija
28/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä oot hereillä?

😂😂😂😂😂

Vierailija
29/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on unirytmi/kroppa aivan sekaisin/burnoutissa tästä työviikosta. Ihan hitonmoinen univaje, mutta silti tuntimääräisesti oon nukkunut vaan 5h yöunia. Noo, ehkä tää työstressi jossain kohtaa tasoittuu. Ei oo koskaan ennen pyörinyt työasiat mielessä 24/7.

Vierailija
30/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on unirytmi/kroppa aivan sekaisin/burnoutissa tästä työviikosta. Ihan hitonmoinen univaje, mutta silti tuntimääräisesti oon nukkunut vaan 5h yöunia. Noo, ehkä tää työstressi jossain kohtaa tasoittuu. Ei oo koskaan ennen pyörinyt työasiat mielessä 24/7.

Ikävää kuultavaa. Mikä ala?

Vierailija
31/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakiala :D

Vierailija
32/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmalla pojalla oli herätyskello soimassa klo 7 ja heräsin siihen. Siksi olen nyt hereillä. Olisin halunnut nukkua pitempään, kun menin illalla suht myöhään nukkumaan, enkä sen lisäksi saanut unta, koska mulla oli flunssaoireita (jotka onneksi ovat nyt suurimmalta osin poissa), mutta tässä sitä ollaan.

Vierailija
33/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon menossa korukurssille koko päiväksi. Heräsin ennen kellonsoittoa ja korudesignit alkoivat vain pyöriä päässä :)

Vierailija
34/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla ystävien kanssa elokuvissa, Brutalist, joka loppui myöhään. Sen jälkeen oma mielikuvitus kävi laukalla, ja levoton uni ja sama oli nousta aikaisin ylös. Elokuvasta en paljasta muuta, kuin että oli ainakin mieleenjäävä.

Vierailija
35/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Vierailija
36/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama unirytmi joka päivä: klo 00.00-07.00

Vierailija
37/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Kiitos :)

Vierailija
38/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies herätti mut kamalalla kolistelulla ja kun nousin ylös kahvin keittoon, niin Herra meni takaisin nukkumaan 🙄 No joskohan kohta lähtis ulos nauttimaan auringosta 🌞

Vierailija
39/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat herätti. Aamulenkki tehty ja päivän liikuntatarpeesta jo 29% nyt

Vierailija
40/50 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään nykyisin jo seitsemältä, vaikka haluaisin nukkua pidempään. Kaikenlaiset huolet pyörii mielessä. Silloin, kun on kaikki ok, nukun yhdeksään. Tykkään valvoa myöhään ja katsoa leffoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän