mitä ihmettä ihmiset tekee hereillä tähän aikaan sunnuntaina?
Eikö teillä ole viikonloppuna mitään iltaelämää?
Kommentit (50)
Ei ole. Kävin saunassa eilen klo 16 aikaan ja sen jälkeen alkoi pian jo nukuttaa. Herään sunnuntaisin samaan aikaan kuin muulloinkin eli klo 5-7 aikaan. Juon kahvia ja syön kakkua. Paras aika vuorokaudesta.
Aurinko paistaa täysillä ja on supervaloisaa. Heräsin valoon eikä väsytä yhtään.
Ei ole. Menin kymmeneltä nukkumaan. Teki hyvää kolmen viikon unettomuusputken jälkeen.
Olin lähdössä baariin klo 22 kun alkoi väsyttää, meninkin sitten nukkumaan.
Jos herään arkena 4:15 niin vapaapäivänä heräilen siinä puoli kuuden maissa. Eilen valvoin aika myöhään, 21:30 menin nukkumaan. Normaalisti ennen yhdeksää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kävin saunassa eilen klo 16 aikaan ja sen jälkeen alkoi pian jo nukuttaa. Herään sunnuntaisin samaan aikaan kuin muulloinkin eli klo 5-7 aikaan. Juon kahvia ja syön kakkua. Paras aika vuorokaudesta.
Hih, onko sinulla siis aina kakkua?
Minulle riittää aamutuimaan hidas maitokahvi. Aah.
Ihan normaali heräämisaika 5-6 välillä ollut koko elämän. Myös nyt eläkkeellä
Aamut on parasta!
Vierailija kirjoitti:
Olin lähdössä baariin klo 22 kun alkoi väsyttää, meninkin sitten nukkumaan.
Jos ryyppään niin aloitan ryyppäämisen 12-13 välillä. Nukkumaan meno aikaan ryyppäämisen aloittaminen tarkoittaa krapulaa joka alkaa aamulla ja koko yön oksentamista.
Ei kiinnosta hillua missään yöllä. Sitä on tehty tarpeeksi. On hyvä olla säännölliset unirytmit.
2-v alkoi huutamaan äitiä klo 6. Nyt kahvia ja makoillasn yhdessä sängyssä (2v imee hedelmäpilttipussia).
Mä olen Bangkokissa kattoterassin uima-altaalla. Täällä kello on jo yli puolenpäivän.
Mä olen vielä hereillä, eilen heräsin kasin jälkeen aamulla, yöllä kävin saunassa ja kohta lähden nukkumaan.
Olen 44 v, joten hillun öisin ihan vain töissä.
Heräsin puoli kolmelta, jet lag vaivaa vieläkin.
Kattelen formuloita. Nukun sitten arkena vaikka kymmeneen.
Tietenkin hereillä kun yö on nukuttu. Aikaisin maate joka päivä kun en enää jaksa valvoa ollenkaan.
Heräsin klo 5. Perheellinen.