Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen omituinen käytös pienessä asiassa. Mitä v***a oikeasti?

Vierailija
15.03.2025 |

Minulla on hajuyliherkkyys. Olen pari kertaa riidellyt miehen kanssa sellaisesta asiasta, että roskapussia ei saa jättää eteiseen haisemaan, vaan se on nostettava heti pihalle. Tämä ei ole mielestäni iso asia. En edes tiedä miksi tästä on pitänyt riidellä. Miksi miehelle ei riitä, että huomautan asiasta? Miksi hän ei voi kunnioittaa asiassa minun toivettani?  

Tänään taas roskapussin jättäminen toistui. Kysyin, miksi hän toistaa tätä. Saan todella pahan olon ko. hajusta. Hän alkoi syyttää että minä käytän tässä valtaa ja yritän hallita ja lähti. Ei vastaa edes viesteihin. Tällainen käytös on hänelle tyypillistä riidan aikana. 

Muissa asioissa hän yleensä kunnioittaa minua. 

Mitä minä en tässä hahmota? 

Minulla on traumataustaa joten en aina huomaa väärinkohtelua.  

Mikä on normaalia? 

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ehtii joskus viedä sen ennen minua. Miksi minun pitäisi kilpailla kuka sen vie? Miksi hän ei vaan voi nostaa pussia oven ulkopuolelle? 

Oven ulkopuolelle rottien ja lintujen tongittavaksi? Ei hyvä idea. Joko jåtetään eteiseen tai viedään ulkoroskikseen. Ei oven ulkopuolelle.

Täällä ei ole tapahtunut sellaista, että rotat ja linnut tonkivat roskista, jos se jätetään oven ulkopuolelle. Minä en halua sitä eteiseen. 

Vierailija
22/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie itse jos asia häiritsee sinua. Kyllä meidänkin perheessä pussi jätetään joskus eteiseen ja otetaan mukaan, kun pihalle seuraavaksi mennään. Ihan normaalua. Jos ongelma on sinulla, voinet itse hoitaa pussin viennin.

Onko parisuhteessa siis normaalia, etteivät osapuolet kunnioita toistensa toiveita? En kysynyt onko pussin jättäminen eteiseen normaalia vaan sitä, onko tällainen toisen toiveiden päältä kävely normaalia? 

Veisit vaan sen pussin itse. Miestä varmaan ärsyttää, että yrität tunkea hänelle ehdottomia aikatauluja. Moni on tottunut viemään mennessään, tuomaan tullessaan joustavasti eikä minkään armeijamääräyksen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet psyykkisesti liian sairas parisuhteeseen. 

Miksi minä? Perustele. 

Koska oletat miehen lukevan ajatuksiasi. Vie itse se pussi pihalle. Hullu.

Vierailija
24/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie itse jos asia häiritsee sinua. Kyllä meidänkin perheessä pussi jätetään joskus eteiseen ja otetaan mukaan, kun pihalle seuraavaksi mennään. Ihan normaalua. Jos ongelma on sinulla, voinet itse hoitaa pussin viennin.

Onko parisuhteessa siis normaalia, etteivät osapuolet kunnioita toistensa toiveita? En kysynyt onko pussin jättäminen eteiseen normaalia vaan sitä, onko tällainen toisen toiveiden päältä kävely normaalia? 

Haiseeko ne roskat jotenkin vähemmän siellä keittiössä ja enemmän eteisessä?

Vierailija
25/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et kestä roskapussin hajua niin tuskin kestät myöskään vauvan paskanhajua. Normaali aikuinen kestää.

Vierailija
26/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Olet vitunhullu, etkä kestä mitään. Vie itse se saatanan pussi pihalle kun alkaa haisemaan tai revin suolesi pihalle ja nain perseeseen.

elouk

.

Vierailija
27/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ehtii joskus viedä sen ennen minua. Miksi minun pitäisi kilpailla kuka sen vie? Miksi hän ei vaan voi nostaa pussia oven ulkopuolelle? 

Oven ulkopuolelle rottien ja lintujen tongittavaksi? Ei hyvä idea. Joko jåtetään eteiseen tai viedään ulkoroskikseen. Ei oven ulkopuolelle.

Täällä ei ole tapahtunut sellaista, että rotat ja linnut tonkivat roskista, jos se jätetään oven ulkopuolelle. Minä en halua sitä eteiseen. 

No, vie se sitten roskikseen tai laita ulos tai vie vaikka takaisin keittiöön.

Vierailija
28/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et kestä roskapussin hajua niin tuskin kestät myöskään vauvan paskanhajua. Normaali aikuinen kestää.

No HYI HELVETTI! Sairasta rassata vauvan peräaukko puhtaaksi sormella!

AP

Vierailija
29/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veisit vaan sen pussin itse. Miestä varmaan ärsyttää, että yrität tunkea hänelle ehdottomia aikatauluja. Moni on tottunut viemään mennessään, tuomaan tullessaan joustavasti eikä minkään armeijamääräyksen mukaan.

Ei vaan toivon, että se nostetaan suoraan ulos. En ole määritellyt aikatauluja tälle. 

Vierailija
30/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mä sanoisin että pusulla lähtee käyntiin ja sen saatuani veisin roskapussin.

Vierailija
31/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleissääntö on, että roskia ei saa jättää pihalle tuolla tavalla jyrsijäriskin vuoksi. Et sinä ole siinä pussia päivystämässä koko ajan. Miten voit olla miehen toiminnan suhteen noin ehdoton, mutta oma toimintasi on luokkaa hälläväliä yleissuosituksille? 

Vierailija
32/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet psyykkisesti liian sairas parisuhteeseen. 

Miksi minä? Perustele. 

Koska oletat miehen lukevan ajatuksiasi. Vie itse se pussi pihalle. Hullu.

Miten niin oletan lukevan ajatuksiani? Olen nimenomaan monta kertaa SANONUT etten kestä roskiksen hajua ja pyytänyt että se viedään suoraan pihalle. 

Vierailija
33/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie itse jos häiritsee. Miksi muutit yhteen tuollaisen kanssa. 

Vierailija
34/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkellyttävää että haistat samat roskat suljetusta pussista, mutta keittiössä ne eivät häiritse. Mistä on kyse? En myöskään ymmärrä miestäsi. Miksei vain sano että hoida asia jos häiritsee. Ehkä hän ei vain muista neuroottisuttasi ja vanhasta tottumuksesta jättää. Ei sinua kiusataksesi kuten tunnut ajattelevan.

Vierailija
35/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan, jos pidät roskiksena vain pussia keittön nurkassa. Aika monella on roskis keittiön kaapissa suljetun oven takana, biojäte vieläpä kannen alla.

Vierailija
36/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ärsyttää, kun olet liian määräilevä. Hoida homma ihan itse. 

Vierailija
37/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Haju pysyy roskiskaapissa siihen asti että pussi otetaan ulos. Kun pussi on eteisessä, haju täyttää koko tilan ja jää sinne. 

Vierailija
38/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan toivon, että se nostetaan suoraan ulos. En ole määritellyt aikatauluja tälle.

Olet määritellyt aikataulut, jos pussi pitää viedä heti ulkoroskikseen.

Vierailija
39/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pudottaa välillä vessapaperia ohi pöntön ja joudun keräämään niitä vessanpöntön ja lavuaarikaapin välistä. Joskus on se kaappikin kakassa.

Vierailija
40/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Haju pysyy roskiskaapissa siihen asti että pussi otetaan ulos. Kun pussi on eteisessä, haju täyttää koko tilan ja jää sinne. 

Hyvä. Vie se takaisin keittiöön ja asia on ratkaistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme