Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen omituinen käytös pienessä asiassa. Mitä v***a oikeasti?

Vierailija
15.03.2025 |

Minulla on hajuyliherkkyys. Olen pari kertaa riidellyt miehen kanssa sellaisesta asiasta, että roskapussia ei saa jättää eteiseen haisemaan, vaan se on nostettava heti pihalle. Tämä ei ole mielestäni iso asia. En edes tiedä miksi tästä on pitänyt riidellä. Miksi miehelle ei riitä, että huomautan asiasta? Miksi hän ei voi kunnioittaa asiassa minun toivettani?  

Tänään taas roskapussin jättäminen toistui. Kysyin, miksi hän toistaa tätä. Saan todella pahan olon ko. hajusta. Hän alkoi syyttää että minä käytän tässä valtaa ja yritän hallita ja lähti. Ei vastaa edes viesteihin. Tällainen käytös on hänelle tyypillistä riidan aikana. 

Muissa asioissa hän yleensä kunnioittaa minua. 

Mitä minä en tässä hahmota? 

Minulla on traumataustaa joten en aina huomaa väärinkohtelua.  

Mikä on normaalia? 

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu mies. 

Vierailija
2/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet psyykkisesti liian sairas parisuhteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet psyykkisesti liian sairas parisuhteeseen. 

Miksi minä? Perustele. 

Vierailija
4/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liikuntavammainen vai miksi nillität asiasta jonka voit hoitaa itsekin?

Vierailija
5/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää siat toisenne

Vierailija
6/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko liikuntavammainen vai miksi nillität asiasta jonka voit hoitaa itsekin?

Mies ottaa roskapussin ja vie sen eteiseen asti. Mutta ei ulos. Pitäisikö juosta repimään pussi hänen kädestään? 

Vierailija
7/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie roskapussi itse.

Vierailija
8/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vie itse? 

Vierailija
9/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen varmasti syytät kaikkia miehiä paskoiksi, vaikka itse valitsit huonosti, ja tarjolla olisi ollut sinua kunnioittavia ja hyviä miehiä

Vierailija
10/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ehtii joskus viedä sen ennen minua. Miksi minun pitäisi kilpailla kuka sen vie? Miksi hän ei vaan voi nostaa pussia oven ulkopuolelle? 

Vierailija
11/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie itse jos asia häiritsee sinua. Kyllä meidänkin perheessä pussi jätetään joskus eteiseen ja otetaan mukaan, kun pihalle seuraavaksi mennään. Ihan normaalua. Jos ongelma on sinulla, voinet itse hoitaa pussin viennin.

Vierailija
12/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sanonut viestissäni etten vie pussia ollenkaan itse. 

Vierailija
13/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa persumulkvistilta, jolle sinun hyvinvointisi ei ole mikään arvo. Ja outo on myös tuo kunnioittamiskierre, jonka sinä tähän vedät, jotenkin tuntuu sinua huolestuttavan ihan väärä asia tässä teidän dynamiikassa. 

Vierailija
14/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ehtii joskus viedä sen ennen minua. Miksi minun pitäisi kilpailla kuka sen vie? Miksi hän ei vaan voi nostaa pussia oven ulkopuolelle? 

Oven ulkopuolelle rottien ja lintujen tongittavaksi? Ei hyvä idea. Joko jåtetään eteiseen tai viedään ulkoroskikseen. Ei oven ulkopuolelle.

Vierailija
15/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie itse jos asia häiritsee sinua. Kyllä meidänkin perheessä pussi jätetään joskus eteiseen ja otetaan mukaan, kun pihalle seuraavaksi mennään. Ihan normaalua. Jos ongelma on sinulla, voinet itse hoitaa pussin viennin.

Onko parisuhteessa siis normaalia, etteivät osapuolet kunnioita toistensa toiveita? En kysynyt onko pussin jättäminen eteiseen normaalia vaan sitä, onko tällainen toisen toiveiden päältä kävely normaalia? 

Vierailija
16/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikuttaa persumulkvistilta, jolle sinun hyvinvointisi ei ole mikään arvo. Ja outo on myös tuo kunnioittamiskierre, jonka sinä tähän vedät, jotenkin tuntuu sinua huolestuttavan ihan väärä asia tässä teidän dynamiikassa. 

Kerro tarkemmin. Mikä on mielestäsi oikea asia huolestua tässä dynamiikassa? 

Vierailija
17/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mies vain mielikuvituksessasi, miesvihaajatrolli

Vierailija
18/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oven ulkopuolelle rottien ja lintujen tongittavaksi? Ei hyvä idea. Joko jåtetään eteiseen tai viedään ulkoroskikseen. Ei oven ulkopuolelle.

Minä olen samaa mieltä, en koskaan laita ulos etteivät linnut revi. Mutta ehdotan, että teette työnjaon, jossa sinä vastaat roskien viennistä ja mies taas jostain muusta. Turha tuhlata ainutkertaista elämää tuollaiseen taisteluun. 

Vierailija
19/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittamista tehokkaampaa on keskustella rauhassa asiasta minäviestillä!

"Minä olen herkkä hajuille ja minulle tulee todella paha olo, kun roskapussi on eteisessä."

Sitten voitte yhdessä miettiä ratkaisua. Jos mies on halukas viemään roskapussin ulos asti, kannattaa kysyä häneltä, miten hän toivoo häntä muistutettavan, kun asian joskus unohtaa. Ja muistathan kiittää sitten, kun hän asian muistaa.

Vierailija
20/172 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bioroskat kerää erikseen kannelliseen astiaan ja tyhjentää usein ,  ei roskapussissa pitäisi olla mitään haisevaa. Viekää roskis vähintään joka toinen päivä ulos niin ei ehdi haisemaan yhtään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi