Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki tuntemani naiset nöyttävöt voivan paremmin yksin

Vierailija
15.03.2025 |

Sinkkuina vanhemmalla iällä, tai  sanotaanko 35 plus. Säteilevät ja pitävät hyvää huolta itsestään. Stten kun ajautuvat parisuhteeseen niin lihovat ja näyttävät väsyneiltä ja valittavat koko ajan. 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman miestä elämä on niin hyvää!

Elämä ilman naista on kuin olisit saanut virtahevon ravistettua niskasta. Sellainen painotaakka, niin kirjaimellisesti kuin kuvaannoollisesti

Vierailija
62/65 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naimisiin ja parisuhteisiin ajaudutaan/joudutaan. Sieltä pois rypisteltyä on varmasti vapaa olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki"

"Koko ajan"

Joopa joo. Tällainen aloitus taas sit..

Vierailija
64/65 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa kuplassani on ihan päinvastoin. Onnellisesti naimisissa olevat säteilevät, eronneet ja vanhatpiiat ovat katkeria ja kateellisia. Ei ole ketään, jonka vuoksi nähdä vaivaa, joten antavat itsensä rupsahtaa. Syövät yksin roskaruokaa.

"Ei ole ketään, jonka vuoksi nähdä vaivaa" paitsi nainen itse. 

Aivan. Meinasin kirjoittaa saman. Omasta hyvinvoinnista huolehtiminen on jokaisen täyspäisen naisen ilo ja oikeus. Itse asiassa miestä ei tarvitse nykyään oikein mihinkään. Laadukasta eurooppalaista spermaa saa spermapankista. 

Vierailija
65/65 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa kuplassani on ihan päinvastoin. Onnellisesti naimisissa olevat säteilevät, eronneet ja vanhatpiiat ovat katkeria ja kateellisia. Ei ole ketään, jonka vuoksi nähdä vaivaa, joten antavat itsensä rupsahtaa. Syövät yksin roskaruokaa.

"Ei ole ketään, jonka vuoksi nähdä vaivaa" paitsi nainen itse. 

Aivan. Meinasin kirjoittaa saman. Omasta hyvinvoinnista huolehtiminen on jokaisen täyspäisen naisen ilo ja oikeus. Itse asiassa miestä ei tarvitse nykyään oikein mihinkään. Laadukasta eurooppalaista spermaa saa spermapankista. 

Nykysuomalaisten miesten taso on todella huono. Toisessa ketjussa kirjoitettiin 80-l lapsuudesta. Humalaiset, alkkikset "isät" ajoivat takaa lapsia pihalla. Tästä mainitsi useampi. Tällaisten siperialaisten  lisääntyminen tai niiden levittäminen on hullun hommaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi