Kaikki tuntemani naiset nöyttävöt voivan paremmin yksin
Sinkkuina vanhemmalla iällä, tai sanotaanko 35 plus. Säteilevät ja pitävät hyvää huolta itsestään. Stten kun ajautuvat parisuhteeseen niin lihovat ja näyttävät väsyneiltä ja valittavat koko ajan.
Kommentit (65)
Kyllähän naimisiin ja parisuhteisiin ajaudutaan/joudutaan. Sieltä pois rypisteltyä on varmasti vapaa olo.
"Kaikki"
"Koko ajan"
Joopa joo. Tällainen aloitus taas sit..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa kuplassani on ihan päinvastoin. Onnellisesti naimisissa olevat säteilevät, eronneet ja vanhatpiiat ovat katkeria ja kateellisia. Ei ole ketään, jonka vuoksi nähdä vaivaa, joten antavat itsensä rupsahtaa. Syövät yksin roskaruokaa.
"Ei ole ketään, jonka vuoksi nähdä vaivaa" paitsi nainen itse.
Aivan. Meinasin kirjoittaa saman. Omasta hyvinvoinnista huolehtiminen on jokaisen täyspäisen naisen ilo ja oikeus. Itse asiassa miestä ei tarvitse nykyään oikein mihinkään. Laadukasta eurooppalaista spermaa saa spermapankista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa kuplassani on ihan päinvastoin. Onnellisesti naimisissa olevat säteilevät, eronneet ja vanhatpiiat ovat katkeria ja kateellisia. Ei ole ketään, jonka vuoksi nähdä vaivaa, joten antavat itsensä rupsahtaa. Syövät yksin roskaruokaa.
"Ei ole ketään, jonka vuoksi nähdä vaivaa" paitsi nainen itse.
Aivan. Meinasin kirjoittaa saman. Omasta hyvinvoinnista huolehtiminen on jokaisen täyspäisen naisen ilo ja oikeus. Itse asiassa miestä ei tarvitse nykyään oikein mihinkään. Laadukasta eurooppalaista spermaa saa spermapankista.
Nykysuomalaisten miesten taso on todella huono. Toisessa ketjussa kirjoitettiin 80-l lapsuudesta. Humalaiset, alkkikset "isät" ajoivat takaa lapsia pihalla. Tästä mainitsi useampi. Tällaisten siperialaisten lisääntyminen tai niiden levittäminen on hullun hommaa.
Elämä ilman naista on kuin olisit saanut virtahevon ravistettua niskasta. Sellainen painotaakka, niin kirjaimellisesti kuin kuvaannoollisesti