Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (18512)

Vierailija
18481/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko linkin siihen näyttää pahalta -juttuun? 

Wikipedia The Independent-lehdestä: 

The paper's opinion on the British monarchy has sometimes been described as republican,[61] though it officially identifies as reformist, wishing for a reformed monarchy that "reflects the nation over which it reigns and which is accountable to the people for its activities".[62] Originally, it avoided royal stories, Whittam Smith later saying he thought the British press was "unduly besotted" with the Royal Family and that a newspaper could "manage without" stories about the monarchy.[63]

Jos osaat kopioida Wikipediaa, varmasti löydät itse lehdenkin.

Hoity toity! 

No, minä sain tuosta ihan tarpeeksi tietoa. Independent ei tykkää kuninkaallista vaan haluaa Britanniasta tasavall

The Independentiä lukee noin 20 miljoonaa ihmistä kuussa. Minä luulen, että briteille on aivan se ja sama, mitä heidän lehdistään sinä luet tai mitä mieltä olet heidän monarkiastaan. 

Vierailija
18482/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Royal family favourability trackers, August 2025 | YouGov https://share.google/nDW3ZeyRBMUoHo8u5

Siinä se mitä britit monarkiastaan ajattelevat elokuussa 2025. 

Minä luulen, että briteille on se ja sama, mitä sinä heidän lehdistään luet tai heidän monarkiastaan ajattelet. 

Harry ja Meghan eivät ole brittien silmissä mitenkään hohdokkaita tai kunnioitettuja. Vaikka sinä jostain syystä niin luulet tai itsekin heitä jostain syystä fanitat, anteeksi, seuraat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18483/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18459: Odotatko sinä siis Harryn nousevan kuninkaaksi, vai miksi vertaat hänen arvokkuuttaan veljeensä?

Tuskin. Mutta meghanistien mielestä veljesten välillä on koko ajan kamala kilpailu ja Harry voitolla joka asiassa. Eri.

Jaa. Kannattaisiko siitä valittaa niille meghanisteille eikä minulle.

Valitinko minä? En. Minä vastasin ja selitin sinulle kun sinä esitit kysymyksen.

Vierailija
18484/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18485/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18459: Odotatko sinä siis Harryn nousevan kuninkaaksi, vai miksi vertaat hänen arvokkuuttaan veljeensä?

Tuskin. Mutta meghanistien mielestä veljesten välillä on koko ajan kamala kilpailu ja Harry voitolla joka asiassa. Eri.

Valitinko minä? En. Minä vastasin ja selitin sinulle kun sinä esitit kysymyksen.

Minä kirjoitin, että Williamilta aletaan odottaa jo hiljalleen kuninkaallista arvokkuutta, ja sinä aloit vastaukseksi soperrella jotain Harryn yksityisistä ruumiinosista. Se kummastutti minua, ja sinä vetosit meghanistien kilpailuun. 

Vierailija
18486/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Royal family favourability trackers, August 2025 | YouGov https://share.google/nDW3ZeyRBMUoHo8u5

Minä luulen, että briteille on se ja sama, mitä sinä heidän lehdistään luet tai heidän monarkiastaan ajattelet. 

Harry ja Meghan eivät ole brittien silmissä mitenkään hohdokkaita tai kunnioitettuja. Vaikka sinä jostain syystä niin luulet tai itsekin heitä jostain syystä fanitat, anteeksi, seuraat. 

Toki he ovat edelleen suosittuja, totesinkin vain, että tapa, jolla Williamista kirjoitetaan, on muuttumassa. Aiemmin häntä ei kritisoitu, nykyään kritiikkiä on alkanut tulla.

Kannattaa muuten mieluummin jakaa suoraan sivu kuin omat Google-osumansa. Google kuitenkin kerää kaikenmoista tietoa sekä sinulta että niiltä, jotka tuon linkin avaavat.

Vierailija
18487/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin, että Williamilta aletaan odottaa jo hiljalleen kuninkaallista arvokkuutta, ja sinä aloit vastaukseksi soperrella jotain Harryn yksityisistä ruumiinosista. Se kummastutti minua, ja sinä vetosit meghanistien kilpailuun. 

Enhän. Minä vastasin vain ja ainoastaan siihen kun sinä kysyit odottiko se yksi kommentoija Harryn nousevan kuninkaaksi kun vertasi hänen arvokkuuttaan veljeensä.  Lue tarkemmin ennen kuin alat nälvimään. Ketään.

Vierailija
18488/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä jotenkin ilmaista, että on eri henkilö kuin aiempi kommentoija, jos tunkee uutena väliin toisten lainausketjuun. Muutenkin kannattaa välttää sitä, että tulee heittelemään viisauksiaan tietämättä tarkempaa kontekstia, josta ollaan puhumassa. Ellei sitten tarkoituksena ole esiintyä useampana.

Vierailija
18489/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko linkin siihen näyttää pahalta -juttuun? 

Wikipedia The Independent-lehdestä: 

The paper's opinion on the British monarchy has sometimes been described as republican,[61] though it officially identifies as reformist, wishing for a reformed monarchy that "reflects the nation over which it reigns and which is accountable to the people for its activities".[62] Originally, it avoided royal stories, Whittam Smith later saying he thought the British press was "unduly besotted" with the Royal Family and that a newspaper could "manage without" stories about the monarchy.[63]

Jos osaat kopioida Wikipediaa, varmasti löydät itse lehdenkin.

Hoity toity! 

No, minä sain tuosta ihan tarpeeksi tietoa. Independent ei tykkää kuninkaallista vaan haluaa Britanniasta tasavall

Tässä ketjussa on kyllä joidenkin kommentoijien osalta hämmästyttävän rasistinen pohjavire. 

Vierailija
18490/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry ehkä pääsi keskustelemaan isänsä kanssa. Vierailu kesti alle tunnin ja Harry lähti erittäin vihaisen näköisenä pois.

Vierailija
18491/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vedonnut mihinkään meghanistien kilpailuun. Älä sekoita keskustelijoita toisiinsa. 

Vierailija
18492/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä jotenkin ilmaista, että on eri henkilö kuin aiempi kommentoija, jos tunkee uutena väliin toisten lainausketjuun. Muutenkin kannattaa välttää sitä, että tulee heittelemään viisauksiaan tietämättä tarkempaa kontekstia, josta ollaan puhumassa. Ellei sitten tarkoituksena ole esiintyä useampana.

Siinä lopussa luki ihan selvästi Eri. Eri.

Vierailija
18493/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole vedonnut mihinkään meghanistien kilpailuun. Älä sekoita keskustelijoita toisiinsa. 

No ottaako kukaan nimiinsä tuota älykästä ja kontekstiin kuuluvaa heittoa Harryn sukupuolielimistä?

Vierailija
18494/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki he ovat edelleen suosittuja, totesinkin vain, että tapa, jolla Williamista kirjoitetaan, on muuttumassa. Aiemmin häntä ei kritisoitu, nykyään kritiikkiä on alkanut tulla.

Kannattaa muuten mieluummin jakaa suoraan sivu kuin omat Google-osumansa. Google kuitenkin kerää kaikenmoista tietoa sekä sinulta että niiltä, jotka tuon linkin avaavat.

Minulle ei ole väliä, että google tietää minun katsovan yougov-sivuja. Ja jos ei minulle ole väliä, niin ei pitäisi olla sinullekaan. Voithan aina myös olla avaamatta mitä tahansa linkkejä. Se on sinun vastuullasi. 

Vierailija
18495/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: Kannattaa lukea tarkasti kun joku ilmaisee selkeästi olevansa eri kommentoija. Kontekstissa ei ollut mitään epäselvää. Tämä yksi alkoi sekoilla omien kommenttiensa kanssa. 

Vierailija
18496/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä lukea myös se viestin loppuosa. Kannattaako aina ja joka tilanteessa tunkea keskusteluun, jos ei edes tiedä, mistä puhutaan?

Vierailija
18497/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ottaako kukaan nimiinsä tuota älykästä ja kontekstiin kuuluvaa heittoa Harryn sukupuolielimistä?

Ei siinä ollut mitään, mitä Harry ei itse rehvakkaasti kirjassaan julkaissut. 

Vierailija
18498/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaanko? Olisiko Sussexeista kommentoitavaa?

Vierailija
18499/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä lukea myös se viestin loppuosa. Kannattaako aina ja joka tilanteessa tunkea keskusteluun, jos ei edes tiedä, mistä puhutaan?

Eli olet sitä mieltä, että tässä ketjussa saa keskustella muut kuin vain sinä ja mahdollisesti joku toinen, jotta ei vain tule sekaannusta tai peräti sellaista kommenttia, jonka sinä katsot virheelliseksi? 

Vierailija
18500/18512 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta mäkin eikä siinä kyseisessä kommentissa kysytty mitään muuta kuin odottaako se H:n nousevan kuninkaaksi. Oisko tää nyt käsitelty ja päästäs eteenpäin?