Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (24879)

Vierailija
17141/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat siirtyneet TTK-kanavalle haukkumaan Vappua.

Vierailija
17142/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös turha alkaa (sussexmaiseen tyylin) nillittää, ettei Meghan koskaan sanonut olevansa vegaani, ja että koko juttu on vain median keksintöä. Ensinnäkin ihminen, joka alkaa oman häämenunsa maistajaisissa huutaa kuninkaalliselle pääkokille siksi, että jossain ruuassa "maistuu kananmuna", ei voi olla muuta kuin raivokas (ja äärimmäisen huonosti kasvatettu) vegaani. Jos tämän lisäksi tulevan kotikartanon seinät pitää maalata "vegaani"maalilla - ja vuotaa tällainen turha joskin muodikas pikkudetalji lehtiin - niin kyseessä lienee vegaani. Tai ainakin muodin vuoksi tällaista larppaava. Muistakaamme myös, miten Harryn tuli Meghanin komennon alkaessa luopua ketunmetsästyksestä. Vaikka tämän voisikin panna myös eläintensuojelun piikkiin, niin minusta kaikki yhdessä viittaa veganismiin, tai ainakin jonkinsortin vegaanilarppiin.

O

Meghan ei osaa käyttää googlea :DD 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17143/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös turha alkaa (sussexmaiseen tyylin) nillittää, ettei Meghan koskaan sanonut olevansa vegaani, ja että koko juttu on vain median keksintöä. Ensinnäkin ihminen, joka alkaa oman häämenunsa maistajaisissa huutaa kuninkaalliselle pääkokille siksi, että jossain ruuassa "maistuu kananmuna", ei voi olla muuta kuin raivokas (ja äärimmäisen huonosti kasvatettu) vegaani. Jos tämän lisäksi tulevan kotikartanon seinät pitää maalata "vegaani"maalilla - ja vuotaa tällainen turha joskin muodikas pikkudetalji lehtiin - niin kyseessä lienee vegaani. Tai ainakin muodin vuoksi tällaista larppaava. Muistakaamme myös, miten Harryn tuli Meghanin komennon alkaessa luopua ketunmetsästyksestä. Vaikka tämän voisikin panna myös eläintensuojelun piikkiin, niin minusta kaikki yhdessä viittaa veganismiin, tai ainakin jonkinsortin vegaanilarppiin.

Oletko jotenkin sekopää? Minä voisin erittäin hyv

En minäkään pidän kananmunan mausta kakussa. Mutta en siltikään ala huutaa kokille, jos se kakussa maistuu. Meghan sen sijaan huusi, ja sai kuningattarelta käytöksestään torut. Jos sinä ja minä emme pidä kananmunan mausta kakussa, niin Meghan taitaa suorastaan vihata sitä. Kait Meghan tajusi kertoa tämän kuningattarelle? Selityksenä pikku pimahduksestaan.

Vierailija
17144/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas se nähdään, miten käy kun palstamummot alkavat granspleinata muille näitä nykyajan ilmiöitä. Että Meghan huijaa olevansa vegaani käyttämällä vegaanista maalia, ja vegaani on sitten kuulkaas eri asia kuin vegetaristi! 

Vegaanihan on eri asia kuin vegetaristi, turha siitä on riehaantua. Minä syön mielelläni kasvispainotteisesti, välillä lihaa/kana/kalaa mutta ei tulisi mieleenikään sanoa että olen osa-aikainen vegetaristi. Oli aika jolloin en moneen vuoteen syönyt lihaa ym mutta siitä on aikaa, en enää nimitä itseäni kasvis- vaan sekasyöjäksi. Jos joku sanoo itseään osa-aikavegaaniksi en tiedä ketä hän haluaa huijata.

Kävitkö lukemassa tuon linkatun Meghanin haastattelun? Hän kertoi siinä syövänsä arkipäivisin vegaanisesti, ja mainitsi muutamia vegaanisia lempiruokiaan. Sitten hän kertoi viikonloppujensa ruoista ja myös perusteli, miksi toimii näin. Käypä sinäkin lukemassa se ja mieti, mihin perustuu tuo syvään juurtunut ajatuksesi, että hänen täytyisi huijata jotakuta.

Vierailija
17145/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Onneksi eletään legginssien aikaa. Joo, olen nolo, mutta pakko on käyttää. Sukkahousut ahistaa.*

Yritän tässä kuvitella, miltä leggingsit näyttävät juhlamekon kanssa, mutta en onnistu! Ehkä se minulle annetaan anteeksi, sillä olen todellakin sellainen vanha mummo, joita täällä aina parjataan.

Mutta ihan oikeasti: millaisia leggingsejä käytätte sukkisten sijaan esim. juhlissa? Eihän ne nyt voi olla sellaisia paksuja kalsarityyppisiä? Ja mitä teillä sitten on kengissä? Paljaat varpaat talvipakkasella?

Juhlissa ei käytetä mitään vaan mennään sääret paljaana. Katso vaikka Katesta esimerkkiä.

Vierailija
17146/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hän kertoi, että joutui rasismin uhriksi ja yritti itsemurhaa, eikä saanut siihen apua keneltkään ja nyt nauraa jostain sukkahousuista joita piti pitää? 

Jos olisi oikeaa rasismia ollut, niin Meghania ei olisi päästetty edes koko hoviin alunperinkään! 

Luuletko että olisivat julkisesti olla rasisteja? 

Vierailija
17147/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas se nähdään, miten käy kun palstamummot alkavat granspleinata muille näitä nykyajan ilmiöitä. Että Meghan huijaa olevansa vegaani käyttämällä vegaanista maalia, ja vegaani on sitten kuulkaas eri asia kuin vegetaristi! 

Vegaanihan on eri asia kuin vegetaristi, turha siitä on riehaantua. Minä syön mielelläni kasvispainotteisesti, välillä lihaa/kana/kalaa mutta ei tulisi mieleenikään sanoa että olen osa-aikainen vegetaristi. Oli aika jolloin en moneen vuoteen syönyt lihaa ym mutta siitä on aikaa, en enää nimitä itseäni kasvis- vaan sekasyöjäksi. Jos joku sanoo itseään osa-aikavegaaniksi en tiedä ketä hän haluaa huijata.

Kävitkö lukemassa tuon linkatun Meghanin haastattelun? Hän kertoi siinä syövänsä arkipäivisin vegaanisesti, ja mainitsi muutamia vegaanisia lempiruokiaan. Sitten hän

Arkipäivinä kieltää ketunmetsästyksen kaikilta, viikonloppuna vain Harrylta ja vähät muuten välittää.

Vierailija
17148/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Onneksi eletään legginssien aikaa. Joo, olen nolo, mutta pakko on käyttää. Sukkahousut ahistaa.*

Yritän tässä kuvitella, miltä leggingsit näyttävät juhlamekon kanssa, mutta en onnistu! Ehkä se minulle annetaan anteeksi, sillä olen todellakin sellainen vanha mummo, joita täällä aina parjataan.

Mutta ihan oikeasti: millaisia leggingsejä käytätte sukkisten sijaan esim. juhlissa? Eihän ne nyt voi olla sellaisia paksuja kalsarityyppisiä? Ja mitä teillä sitten on kengissä? Paljaat varpaat talvipakkasella?

Juhlissa ei käytetä mitään vaan mennään sääret paljaana. Katso vaikka Katesta esimerkkiä.

Pitkän mekon alla käytetään knee-hi-sukkia ellei siinä mekossa ole sivusauma jäänyt ompelematta.

Vierailija
17149/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on liikuttavaa, miten iso juttu näille postmenopausaalisille mummoille on, että joku tykkää syödä vegaanista ruokaa. Voisiko joku tulla vielä kolostaan kertomaan että se on eri asia kuin vegetarismi.

Vierailija
17150/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten täytyy työntää kädet puvun taskun housuihin? Tuntuu ikuisuudelta kestävältä projektilta.

Vierailija
17151/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usalainen on tosiaan niiiiiiin nolo. En anna linkkejä, en ole mikään palvelija - ja silloin kun ei mitään linkkejä saati videoita haluta niitä tulee ihan pakkosyötöllä vaikka kuinka.

Laita lista ja kellonajat milloin arvon matamille saa mitäkin tarjoilla ja muista jättää tippiä.

Nolo olet. Ole hyvä ja lopeta päteminen ja muiden halveksuminen, sinulla ei ole siihen todellakaan varaa.

Vierailija
17152/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usalainen on tosiaan niiiiiiin nolo. En anna linkkejä, en ole mikään palvelija - ja silloin kun ei mitään linkkejä saati videoita haluta niitä tulee ihan pakkosyötöllä vaikka kuinka.

Laita lista ja kellonajat milloin arvon matamille saa mitäkin tarjoilla ja muista jättää tippiä.

Kuule sä voit koska tahansa laittaa kunnon linkit ja selkeät kuvat, ei tarvitse kysellä sopivaa ajankohtaa. Et ehkä tiedäkään kun siellä suuressa maailmassa ja ämericän cylttyyrissä elelt että Suomessa ei ole tapana antaa tippiä. Oli muuten lapsellinen lisäys jopa sinulta.

Vierailija
17153/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17154/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö lukemassa tuon linkatun Meghanin haastattelun? Hän kertoi siinä syövänsä arkipäivisin vegaanisesti, ja mainitsi muutamia vegaanisia lempiruokiaan. Sitten hän

Eihän tuossa sanottukaan että juuri Meghan huijaa vaan ketjussa on ollut näitä osa-aikaisia vegaaneja/kasvissyöjiä tai niiden puolesta puhujia. Tarkkuutta siihen lukemiseen ja luetun ymmärtämiseen!

Vierailija
17155/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä vain että läheskään kaikilla ei ole samanlaisia upeita sääriä kuin Walesin prinsessalla. Parempi pitää ne sukkikset juhlissa.

Vierailija
17156/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on liikuttavaa, miten iso juttu näille postmenopausaalisille mummoille on, että joku tykkää syödä vegaanista ruokaa. Voisiko joku tulla vielä kolostaan kertomaan että se on eri asia kuin vegetarismi.

Pakkohan se on ollut selventää kun ns vegaanit eivät itse sitä ymmärrä. Mistä tiedät minkäikäisiä täällä kirjoittelee ja onko iäkkäämmät naiset sinulle jokin ongelma/inhon aihe? Et ole ymmärtänyt aiheesta yhtään mitään kun tulkitset että "on iso juttu kun joku tykkää syödä vegaanista ruokaa". Eihän kukaan sille mitään voi että ei ole turhalla älyllä siunattu mutta kun siihen yhdistyy ylimielisyys ja pilkanteko on se jotain kuvottavaa.

Vierailija
17157/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on ykkönen koko muussa maailmassa paitsi AV-palstalla.

Vierailija
17158/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan on ykkönen koko muussa maailmassa paitsi AV-palstalla.

:D Joo, todellakin, erityisesti brittihovin rakastama, tuo f*king grifter

Vierailija
17159/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule sä voit koska tahansa laittaa kunnon linkit ja selkeät kuvat, ei tarvitse kysellä sopivaa ajankohtaa. Et ehkä tiedäkään kun siellä suuressa maailmassa ja ämericän cylttyyrissä elelt että Suomessa ei ole tapana antaa tippiä. Oli muuten lapsellinen lisäys jopa sinulta.

Kuule itse, niin voisinkin mutta kun en laita. Niin kauan on minua haukuttu feikiksi ja vaikka miksi, saat nyt maistaa omaa läkettäsi.

Vierailija
17160/24879 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs naissheimaaja sieltä ilmoittautui? Tiesit kai, että postmenopausaalisuus on täysin normaali vaihe naisen elämässä? Kuten eräänlainen "mummouskin". Onko tapanasi myös homotella ihmisiä haukkumamielessä? Luulenpa, ettei löydy montaakaan "postmenopausaalista mummoa", joista huokuu yhtä elähtänyt viba kuin sinusta.

T. Kolmekymppinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme