Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (34973)
Vierailija kirjoitti:
Meghan on ykkönen koko muussa maailmassa paitsi AV-palstalla.
:D Joo, todellakin, erityisesti brittihovin rakastama, tuo f*king grifter
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usalainen on tosiaan niiiiiiin nolo. En anna linkkejä, en ole mikään palvelija - ja silloin kun ei mitään linkkejä saati videoita haluta niitä tulee ihan pakkosyötöllä vaikka kuinka.
Laita lista ja kellonajat milloin arvon matamille saa mitäkin tarjoilla ja muista jättää tippiä.
Kuule sä voit koska tahansa laittaa kunnon linkit ja selkeät kuvat, ei tarvitse kysellä sopivaa ajankohtaa. Et ehkä tiedäkään kun siellä suuressa maailmassa ja ämericän cylttyyrissä elelt että Suomessa ei ole tapana antaa tippiä. Oli muuten lapsellinen lisäys jopa sinulta.
Kuule itse, niin voisinkin mutta kun en laita. Niin kauan on minua haukuttu feikiksi ja vaikka miksi, saat nyt maistaa omaa läkettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Se on liikuttavaa, miten iso juttu näille postmenopausaalisille mummoille on, että joku tykkää syödä vegaanista ruokaa. Voisiko joku tulla vielä kolostaan kertomaan että se on eri asia kuin vegetarismi.
Mikäs naissheimaaja sieltä ilmoittautui? Tiesit kai, että postmenopausaalisuus on täysin normaali vaihe naisen elämässä? Kuten eräänlainen "mummouskin". Onko tapanasi myös homotella ihmisiä haukkumamielessä? Luulenpa, ettei löydy montaakaan "postmenopausaalista mummoa", joista huokuu yhtä elähtänyt viba kuin sinusta.
T. Kolmekymppinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on liikuttavaa, miten iso juttu näille postmenopausaalisille mummoille on, että joku tykkää syödä vegaanista ruokaa. Voisiko joku tulla vielä kolostaan kertomaan että se on eri asia kuin vegetarismi.
Pakkohan se on ollut selventää kun ns vegaanit eivät itse sitä ymmärrä. Mistä tiedät minkäikäisiä täällä kirjoittelee ja onko iäkkäämmät naiset sinulle jokin ongelma/inhon aihe? Et ole ymmärtänyt aiheesta yhtään mitään kun tulkitset että "on iso juttu kun joku tykkää syödä vegaanista ruokaa". Eihän kukaan sille mitään voi että ei ole turhalla älyllä siunattu mutta kun siihen yhdistyy ylimielisyys ja pilkanteko on se jotain kuvottavaa.
Kyllä se vähän vanhemman ihmisen merkki on, että tulee oikein ylpeänä selittämään, että vegetarismi ja veganismi ovat eri asia. Nuorille ja keski-ikäisille tuo on itsestään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Joo, todellakin, erityisesti brittihovin rakastama, tuo f*king grifter
Salty Islandin aikansa elänyt hovi on kärpäsenkakkaakin pienempi otos maailman ihmisistä.
Että voi joku ihminen olla i d i o o t t i ja rasitus. En nyt tarkoita ketjun päähenkilöitä. Onko se oikeasti noin tyhmä vai ottanut jonkun hahmon jolla haluaa ärsyttää?
Omaa lääkettään maistaa Harry parin eron jälkeen. Meghan käärii tuohta julkaisemalla Aitchista epäedullista materiaalia + pari valittua valhetta. Sen paljastuskirjan aion itsekin lukea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten täytyy työntää kädet puvun taskun housuihin? Tuntuu ikuisuudelta kestävältä projektilta.
Se on merkki siitä että vastustaa brittien kolonialismia.
En tiedä minkä ikäisiä ovat ne joille ketjussa ei ole ollut selvää mikä ero vegetaristilla ja vegaanilla on vaikka sellaiseksi itsensä identifioivat. Kukaan ei ole ylpeänä selittänyt mitään vaan tarkentanut kun se tuntuu olevan niin epäselvä ja vaikea asia itse osa-aikavegaaneillekin. Selittäjienkään ikää en osaa sanoa. Ja mitä merkitystä sillä on? Joku täällä halveksii ikääntyneempiä naisia mutta sellainen ihminen paljastaa vain oman alhaisuutensa, ei mitään "mummojen" huonoutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs naissheimaaja sieltä ilmoittautui? Tiesit kai, että postmenopausaalisuus on täysin normaali vaihe naisen elämässä? Kuten eräänlainen "mummouskin". Onko tapanasi myös homotella ihmisiä haukkumamielessä? Luulenpa, ettei löydy montaakaan "postmenopausaalista mummoa", joista huokuu yhtä elähtänyt viba kuin sinusta.
T. Kolmekymppinen
No aina kun nuoria tai kauniita naisia haukutaan niin aina löytyy haukkujan nimenä joku Erja, Pirkko, Marja-Liisa tms
Vierailija kirjoitti:
Että voi joku ihminen olla i d i o o t t i ja rasitus. En nyt tarkoita ketjun päähenkilöitä. Onko se oikeasti noin tyhmä vai ottanut jonkun hahmon jolla haluaa ärsyttää?
Tuota olen minäkin pohtinut. Luulen, että kyseessä on ihan aidosti idiootti. Alhainen ÄO ei kuitenkaan tarkoita, etteikö ihminen voisi myös nauttia oman käytöksensä aiheuttamasta tuohtumuksesta. Tämä mahdollisuus huomioonottaen jättäisinkin ko. idiootin huutelemaan itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Ketjumutsit, postmenopausaaliset mummot... joku peräkamariäijähän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Onneksi eletään legginssien aikaa. Joo, olen nolo, mutta pakko on käyttää. Sukkahousut ahistaa.*
Yritän tässä kuvitella, miltä leggingsit näyttävät juhlamekon kanssa, mutta en onnistu! Ehkä se minulle annetaan anteeksi, sillä olen todellakin sellainen vanha mummo, joita täällä aina parjataan.
Mutta ihan oikeasti: millaisia leggingsejä käytätte sukkisten sijaan esim. juhlissa? Eihän ne nyt voi olla sellaisia paksuja kalsarityyppisiä? Ja mitä teillä sitten on kengissä? Paljaat varpaat talvipakkasella?
Juhlissa ei käytetä mitään vaan mennään sääret paljaana. Katso vaikka Katesta esimerkkiä.
Ikävä vain että läheskään kaikilla ei ole samanlaisia upeita sääriä kuin Walesin prinsessalla. Parempi pitää ne sukkikset juhlissa.
Ja ne sääret on nähty, ihan ylös asti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkä ikäisiä ovat ne joille ketjussa ei ole ollut selvää mikä ero vegetaristilla ja vegaanilla on vaikka sellaiseksi itsensä identifioivat. Kukaan ei ole ylpeänä selittänyt mitään vaan tarkentanut kun se tuntuu olevan niin epäselvä ja vaikea asia itse osa-aikavegaaneillekin. Selittäjienkään ikää en osaa sanoa. Ja mitä merkitystä sillä on? Joku täällä halveksii ikääntyneempiä naisia mutta sellainen ihminen paljastaa vain oman alhaisuutensa, ei mitään "mummojen" huonoutta.
En usko, että tässä ketjussa oikeasti kenellekään olisi epäselvää vegetaristin ja vegaanin ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kolmekymppinen
No aina kun nuoria tai kauniita naisia haukutaan niin aina löytyy haukkujan nimenä joku Erja, Pirkko, Marja-Liisa tms
Ja erityisesti Meghanin haukkujat vaikuttavat olevan vanhoja naisia, jotka suhtautuvat hyvin negatiivisesti esimerkiksi seksuaaliseen itsenäisyyteen. Kauhean vaikea kuvitella, että joku yhtään nuorempi ihminen olisi, että OMG, Meghan ei käyttänyt sukkahousuja ja se on kaamea kyläpyörä ja sillä oli mielipiteitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kolmekymppinen
No, selitä minulle, miksi alle kouluikäisissä tytöntylleröissä on minun äitini (1925-2011) nimisiä Marttoja ja anoppini (1923-2005) nimisiä Kerttuja. Minusta se on aina äärettömän hupaisaa. 😂
Selityksenä vielä se, että mieheni ja minä olemme molemmat olleet ns. vanhojen vanhempien lapsia. Meillä on 60-luvun nimet, tosin miehellä ei kovin tavanomainen. Minulla sen sijaan on tuhansia kaimoja, useimmat syntyneet 1965-75.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kolmekymppinen
No, selitä minulle, miksi alle kouluikäisissä tytöntylleröissä on
Minusta on taas näin sivusta katsoen tosi hupaisaa, miten et ollenkaan erota eri sukupolvien nimiä. Kerttu ja Martta ovat olleet jo ainakin 20 vuotta uudella kierroksella, Erja ja Pirkko eivät ole vielä näyttäneet mitään merkkiä seuraavasta tulemisesta.
Meghan ei noudattanut hovin protokollaa ja se on minusta todella töykeää. Itsehän se hoviin itsensä lykkäsi, ei Elisabet ollut sitä sinne maanittelemassa. Olisi pitänyt noudattaa Elisabetin määräämää protokollaa sukkahousuista ja kynsilakan väristä ja hatuista työvierailuilla ja muista vastaavista. Ei se olisi ollut paljon vaadittu, mutta narsisti on narsisti. Näitä minäminä-ihmisiä, joita nykyisin on kaikki paikat pullollaan, sellainen on tämä Markle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kolmekymppinen
Ja erityisesti Meghanin haukkujat vaikuttavat olevan vanhoja naisia
Sukkahousuttomuus= seksuaalinen itsenäisyys? Ok. Voin vannoa, että olen erittäin itsenäinen seksuaalisesti, mutta ei se estä minua pukeutumasta etiketin mukaan