Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te seurustelevat nuoret parit teette yhdessä?

Vierailija
04.09.2026 |

Koska itse en ole koskaan ollut parisuhteessa, minua kiinnostaa, miten nuoret parit kuluttavat aikaansa. 

Jos vaikka asutte vielä erillänne ja vietätte viikonlopun yhdessä, niin mitä teette? 

Jos minulle tapahtuisi sellainen ihme, että joku nainen haluaisi suhteeseen kanssani, niin en todellakaan tiedä, mitä tekisin hänen kanssaan. Minua ei kiinnosta esim matkustelu, shoppailu tai mitkään kulttuuritapahtumat. 

Eikä tarvitse mainita, että harrastatte seksiä. Se onkin se helpoin tapa viettää aikaa yhdessä. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan seksiä.

Vierailija
2/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsekaan kiinnosta kumppanin kiinnostuksenkohteet, vaan se kumppani. Tulee tehtyä sellaistakin mikä ei ole oma juttu, koska haluaa tehdä sen toisen onnelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kotona ja netissä. Kirjoitellaan tänne. Joskus käydään salilla tai pyöräilemässä. Nykyään kaikki maksaa joten ei viitsi oikein mennä minnekkään.

Vierailija
4/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelemme paljon ulkona käsikädessä ja suukotellaan <3

N23+M48

Vierailija
5/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin kulutat aikaasi nyt, ap?

Vierailija
6/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsekaan kiinnosta kumppanin kiinnostuksenkohteet, vaan se kumppani. Tulee tehtyä sellaistakin mikä ei ole oma juttu, koska haluaa tehdä sen toisen onnelliseksi.

Nuorena se menee noin. Vanhana tai vanhempana ei enää kiinnosta. Tekee vain omia juttujaan ja on onnellinen.

Vierailija
7/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena se menee noin. Vanhana tai vanhempana ei enää kiinnosta. Tekee vain omia juttujaan ja on onnellinen.

Onneksi ei ole vielä käynyt noin, yhä halutaan tehdä toisemme onnellisiksi. 

Vierailija
8/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään katsomaan HIFKin peliä. Nordiksella me tavattiinkin. Sitten varmaan kaupasta vähän mässyä ja katsotaan minun luona joku leffa.

Vierailija
9/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaan kuin kanit tietenkin.

Vierailija
10/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla keksimättä kun kaikki on oikean tyypin kanssa maagisen ihanaa ja mielenkiintoista 🤩😊 Riippuu toki rahatilanteesta myös että mitä kaikkea voi tehdä mutta monesta aktiviteetista voi tehdä myös oman, halvemman version. Vanhempi väki ehkä arvostaa enemmän kotona köllöttelyä, itse haluan olla (lähes) koko ajan menossa jos oon kiinnostunut jostain. N30+

Vierailija
11/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään pizzaa ja katsellaan netflixiä

Vierailija
12/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään katsomaan HIFKin peliä. Nordiksella me tavattiinkin. Sitten varmaan kaupasta vähän mässyä ja katsotaan minun luona joku leffa.

Kuulostaa niin kivalta, kivoja treffejä! 

Vierailija
13/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyttekö oikeasti keskittyy siihen Netflixiin? 

Vierailija
14/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri nuo mainitsemasi asiat, mutta tuon lisäksi esim. voidaan harrastaa yhdessä liikuntaa,  pelata videopelejä, pelata lautapelejä, kokata ruokaa, käydä ravintolassa, katsoa leffoja, käydä festareilla tai ihan vaan keskustellaan. Esim nyt kun syksy tulee niin voidaan pakata termariin kaakaota, tehdä eväät ja mennä metsäretkelle tai syksyiselle piknikille, tehdä omenapiirakkaa, järjestää illanistujaiset tai Halloween-juhlat kavereille jne.

Vierailija
15/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tulee telkkarista, se peli. Jos ei ole kausikortttia, menisin johonkn toiseen peliin.

Vierailija
16/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyttekö oikeasti keskittyy siihen Netflixiin? 

Pystymme yhtäaikaa katsomaan tv:tä ja syömään, kiitos kysymästä.

Vierailija
17/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, et ainaki n*ssii todella vähän verrattuna meihin kasarilla syntyneisiin. Surullista.

Vierailija
18/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkia asioita, joita tekee yksin tai muiden ihmisten kanssa, voi yleensä tehdä myös oman kumppanin kanssa. Mielestäni kannattaisi myös suhtautua hieman avoimemmin siihen, ettet tykkää matkustelusta, kulttuuritapahtumista tai shoppailusta, koska niitäkin on niin monenlaisia.

Jos et esimerkiksi tykkää matkustaa rannalle tai suurkaupunkiin, voihan sitä matkustaa vaikka luontokohteeseen tai tehdä jonkin muun itselle kiinnostavan reissun. Kulttuuritapahtumiakin on tuhansia erilaisia ja jos yhdestä ei pidä, joku toinen voi hyvinkin olla mielenkiintoinen.

Eikä shoppailunkaan tarvitse tarkoittaa vaatekaupoissa kiertelyä. Voihan sitä kierrellä vaikka antiikkiliikkeitä, levykauppoja tai divareita. 

Vierailija
19/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, et ainaki n*ssii todella vähän verrattuna meihin kasarilla syntyneisiin. Surullista.

Miksi se olisi surullista jos se vaihtoehto kuitenkin on olemassa? Sehän voi tarkoittaa myös sitä että on sen peiton heiluttamisen lisäksi paljon muutakin mielenkiintoista yhteistä tekemistä :)

Vierailija
20/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli kiva kirjotus! Ite jo keski-ikänen ukkeli, mutta sama juttu itellä! Kaikki mikä toiseen liittyy kiinnostaa ja sitä myöten mielenkiintoista tutustua toisen sielunelämään esim. just tekemällä toiselle tärkeitä asioita, vaikka ei aiemmin itse olisi ollu semmosista kiinnostunu lainkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän