Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (26783)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Catherinea on väitetty juutalaiseksi näillä samoilla salaliittopalstoilla. Tiedän, hän ei ole ketjun aihe, mutta eivät ole nämä muutkaan ole.
En minä ole mitään salaliittopalstoja lukenut. Tietoni ovat normaaleista julkisista lähteistä. Kyllä Maxwellit ja Epstein liittyvät tämän ketjun aiheeseen, koska alunperin oli puhe Marklen jahtityttöajoista ja mahdollisesta todistajaksi joutumisesta Andrew&Epstein-jutussa. Ihmeellistä hyssyttelyä täällä.
Heidän juutalainen syntyperänsä ei liity tai olet antisemitisti.
Älä viitsi olla noin naiivi.
Älä viitsi vihata juutalaisia.
Israelin valtio ja juutalaisuus uskontona ovat kaksi eri asiaa. "Kannattaa perehtyä" historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joku täällä alkoi yksisilmäisesti vihjailemaan, että olen antisemitismi,."
Oho, nyt meni metsään tältä "muita enemmän tietävältä".
Mitä tarkoitat?
Oletko sokea? "Olen ANTISEMITISMI". Taidat olla vaan tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wimbledonissa Kate käytti Dianan kihlasormusta, ja samassa sormessa oli myös kolme muuta sormusta. Kenenkähän somesta lienee saanut idean tuollaiseen blingbling-sormusnippuun?
Varmaan minun, mulla on neljä päällekkäin...olen otettu, mikä kunnia...*punastuu*...
Tuli mieleeni yksi kestojulkkis, jolla oli sormuksia vaikka muille jakaa, ja se oli Anna-Kaisa Hermunen, toimittaja, ja nykyään näyttelijä Hannele Laurillakin taitaa kiiltää sormissa ihan hyvin.
Nuoremmassa polvessa tuore laulajalöytö Mirella vois myös olla esikuva :D
Sellaista se on, kun mitään ei saisi tehdä, ennen kuin tarkastaa Meghan Marklen tilanteen, vaatteet ja sormet. Hulluja nuo meghanistit.
Tietäjät voisivat selvittää, onko Natasha seurannut Hermusta IG:ssä.
Hermunen on kuollut jo vuosia sitten. POINTTI oli se, että siitä voit päätellä sormusten käytön niin, että on useampi päällekkäin, olevan jo vanha juttu, eikä mikään Meghan Marklen keksimä eikä yksinoikeus.
Ei raksuttanut, piti rautalankaviritys laittaa? Meghanisti on aina meghanisti. Ja epätoivoinenkin vielä. Ei taaskaan onnistunut Catherinen haukkumisessa :D
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaallisten asiantuntija Ingrid Seward Meghan Marklesta:
"Hän halusi, että häntä kohdellaan kuin prinsessaa, mutta me haluamme, että prinsessojamme kohdellaan kuin yhtä meistä!"
https://x.com/GBNEWS/status/1944128378824765583#m
Po. "haluamme prinsessojemme tahtovan tulla kohdelluiksi kuin yksi meistä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
No katopa, etkö tajunnut, että puhelimeni oli vain temppuillut? Hmm.
Luin jostain, että Charlesin viestintäsihteeri olisi antanut Harryn apulaiselle tapaamiseen tuomisina viinipullon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Catherinea on väitetty juutalaiseksi näillä samoilla salaliittopalstoilla. Tiedän, hän ei ole ketjun aihe, mutta eivät ole nämä muutkaan ole.
En minä ole mitään salaliittopalstoja lukenut. Tietoni ovat normaaleista julkisista lähteistä. Kyllä Maxwellit ja Epstein liittyvät tämän ketjun aiheeseen, koska alunperin oli puhe Marklen jahtityttöajoista ja mahdollisesta todistajaksi joutumisesta Andrew&Epstein-jutussa. Ihmeellistä hyssyttelyä täällä.
Olen aivan eri. Hän ei ole naiivi, sinä olet rasisti. Tuo tuubasi on rakenteellista rasismia.
Israelin valtio ja juutalaisuus uskontona ovat kaksi eri asiaa. "Kannattaa perehtyä" historiaan.
Täällähän on nimenomaan ollut juutalaisvastaisia kommentteja eli vihjailtu eri henkilöiden syntyperästä. Turha vetää Israelin valtiota Suesexien ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
No katopa, etkö tajunnut, että puhelimeni oli vain temppuillut? Hmm.
En ole selvänäkijä, oletko sinä? Niinkuin olen jo ajat sitten sanonut, nykyiset puhelimet tanssivat, laulavat ja tekevät kaikkea muuta kuin toimittaisivat puhelimen virkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan eri. Hän ei ole naiivi, sinä olet rasisti. Tuo tuubasi on rakenteellista rasismia.
Leikittelet kanssani. Sano vielä, että tiedostamatonta ennakkoluuloa. Eikö saa sanoa, että M*ssadin agentit olivat juutalaisia? Suomessa uskonto voi olla yksityisasia, mutta Yhdysvalloissa se kerrotaan avoimesti. Yksinkertaisimmillaan sen näkee vaikkapa Wikipedian henkilöartikkeleista. Isä Maxwell haudattiin Israeliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkään kukaan ei ole kertonut, mikä ja millainen "oikea meghanisti", jota tässä ketjussa ei siis kuulemma ole, on. 😟
Mielelläni sen kuulisin, kiitos.
Oikea meghanisti on henkilö, joka oikeasti ihailee Meghan Marklea ja sen vuoksi puhuu hänen puolestaan. Tässä ketjussa ei sellaista ole. Täällä on vain trolli tai trolleja, jotka huvittavat itseään kirjoittelemalla puuta heinää.
Tässä ketjussa on useampi Meghanin puolestapuhuja jotka eivät sulata jatkuvaa tuntemattoman ihmisen halveksuntaa ja häpäisyä. Heitä kutsutaan meghanisteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on nimenomaan ollut juutalaisvastaisia kommentteja eli vihjailtu eri henkilöiden syntyperästä. Turha vetää Israelin valtiota Suesexien ketjuun.
"Kannattaa perehtyä" Yhdysvaltain ja Israelin suhteiden historiaan ja siihen, kuinka se näkyy USA:n politiikassa. Markle on hahmotellut itselleen niin poliittista uraa kuin Hollywood-tähteyttä ja tietää rahapiirien merkityksen. Juutalaispiirien lisäksi hän yritti päästä myöhemmin myös mustien nigerialaispiirien suosioon siinä onnistumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkään kukaan ei ole kertonut, mikä ja millainen "oikea meghanisti", jota tässä ketjussa ei siis kuulemma ole, on. 😟
Oikea meghanisti on henkilö, joka oikeasti ihailee Meghan Marklea ja sen vuoksi puhuu hänen puolestaan. Tässä ketjussa ei sellaista ole. Täällä on vain trolli tai trolleja, jotka huvittavat itseään kirjoittelemalla puuta heinää.
Tässä ketjussa on useampi Meghanin puolestapuhuja jotka eivät sulata jatkuvaa tuntemattoman ihmisen halveksuntaa ja häpäisyä. Heitä kutsutaan meghanisteiksi.
Höpöhöpö, tuo on vain yksi mielikuvitushahmoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolestapuhuja, joka "ei sulata jatkuvaa tuntemattoman ihmisen halveksuntaa ja häpäisyä", puolustaa tuntematonta ihmistä solvaamalla asiaan täysin kuulumattomia Britannian kuninkaallisia :'D Jep jep.
Ja aika outoa puolustaa tuntematonta ihmistä tuntikausia päivässä. Kertakin riittäisi, ja niin, että puolustaisi myös niitä turhaan ohessa solvattuja, jotka vedetään lapsineen tänne rääpittäviksi.
Täällä puhutaan Sussexien toiminnasta Britannian hovia vastaan ja kieroilusta ja valehtelusta, jolloin sana on vapaa. Lehdistö kautta maailman kirjoittelee asiasta.
Sen sijaan syöpää sairastavan kuninkaallisen prinsessan ja hänen miehensä ulkonäön solvaaminen on aika törkeää. Miksi et siitä mainitse?
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain, että Charlesin viestintäsihteeri olisi antanut Harryn apulaiselle tapaamiseen tuomisina viinipullon..
Tarkistin, että tämä luki Daily Mailissa, joka oli tehnyt juttunsa lähteensä pohjalta. Andreae oli todellakin vienyt lahjaksi Berry Brosin lahjakassin eli kuninkaallisen hyväksynnän saaneen viinitoimittajan pullon. Siinäpä Mainesille ja Maguirelle laatuviiniä maistiaiseksi. Hauska vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Mainio näpäytys tuo viinipullo
Takahikiältä taas näpäytetään tietämättä asiasta yhtään mitään. Ei taida Charleskaan olla As Ever roseeta maistanut. Jos vaikka olisi parempaa kuin lahjakassin viini.
Joku vaan vertaa edelleen kahta eri statuksella täysin eri kulttuurissa elävää naista. Miksi? Ei-meghanisti taas puolustusretkellään?
Älä viitsi vihata juutalaisia.