Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (26767)

Vierailija
11201/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainio näpäytys tuo viinipullo

Takahikiältä taas näpäytetään tietämättä asiasta yhtään mitään. Ei taida Charleskaan olla As Ever roseeta maistanut. Jos vaikka olisi parempaa kuin lahjakassin viini.

Kontulan perukoilta raikaa, avohoidokkikin saapui näköjään kiekumaan.

Vierailija
11202/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archewellista viime kesänä häippässyt Josh Kettler on saanut töitä Buckner Companysta. Henkilöesittelyssä ei ole mainintaa hänen lyhyestä pestistään Archewellissa. Eihän se mikään meriitti ole.

Sussex Squad on kuitenkin seurannut häntä ja haukkuu Kettleriä herttuattaren pettämisestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11203/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Archewellista viime kesänä häippässyt Josh Kettler on saanut töitä Buckner Companysta. Henkilöesittelyssä ei ole mainintaa hänen lyhyestä pestistään Archewellissa. Eihän se mikään meriitti ole.

Sussex Squad on kuitenkin seurannut häntä ja haukkuu Kettleriä herttuattaren pettämisestä.

Hysss, hysss terveisin meghanis...eiku siis tuntemattoman ja häväistyn puolustaja

Vierailija
11204/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hysss, hysss terveisin meghanis...eiku siis tuntemattoman ja häväistyn puolustaja

Taasko sä jaksat tuota sanaa uli uli ulinaa meghanisteista. Ei ole aiheena he täällä.

uli uli uli

Vierailija
11205/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11206/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takahikiältä taas näpäytetään tietämättä asiasta yhtään mitään. Ei taida Charleskaan olla As Ever roseeta maistanut. Jos vaikka olisi parempaa kuin lahjakassin viini.

Kun ei ole mitään asiallista kommentoitavaa niin alennutaan nimittelemään, tyypillistä.

Vierailija
11207/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Ahaa, "kannattaa perehtyä" - ilmaisu on siis jonkun mielestä sietämättömän ylimielistä. Tunnusta pois, et vain tykkää siitä, että joku tietää jostain enemmän kuin sinä. Olen aidosti sitä mieltä, että historiaan kannattaa perehtyä. Sitä teen itsekin jokaikinen päivä, jotta pystyisin ymmärtämään paremmin tämänkin ketjun päähenkilöitä ja heidän asemaansa. 

"Tunnusta pois, et vain tykkää siitä, että joku tietää jostain enemmän kuin sinä."

Itse ainakaan en pidä siitä, kun joku -luulee- tietävänsä jostain asiasta enemmän kuin minä ja alkaa sen perusteella heittelemään tuollaisia alentuvia "ota selvää" tai "perehdypä paremmin siihen, tähän tai tuohon" -tason kommentteja. 

Tällaisilla anonyymipalstoilla kun on turha kenenkään kuvitella tekevänsä kovinkaan merkittäviä "ana

Lainaustorni on liian pitkä, joten kopioidaanpa muutama keskeinen kohta kommentista, johon vastaan:

"Tiedän tietäväni joistain asioista enemmän kuin keskivertopalstalainen."

- Mukavaa, että koet tietäväsi asioista enemmän kuin keskivertopalstalainen. Kai kuitenkin ymmärrät, ettei kanssakeskustelijoillasi ole välttämättä syytä uskoa, että -juuri sinä- poikkeaisit mainitsemastasi "keskivertopalstalaisten" joukosta. Tässä mielessä myöskään perehtymissuosituksiasi ei otettane kovinkaan vakavasti.

"Toin esiin, kuinka tärkeää olisi hahmottaa 1900-luvun poliittisen historian pääjuonteet, jottei tarkastelisi asioita liikaa nykysuomalaisen silmin."

- Onko tarkoituksenasi kenties väittää, että nykysuomalaiset (joihin myös itse eittämättä kuulut) eivät hahmota 1900-luvun poliittisen historian 'pääjuonteita'? Aika paksu väitös ottaen huomioon suomalaisten maailmanlaajuisesti korkean koulutus- ja sivistystason.

"Sinä olet varmaan ihan pätevä omalla alallasi. Kai sentään tiedostat tietämyksesi rajat? Se, jolle eilen vastasin, ei vaikuttanut tuntevan historiaa kovinkaan hyvin. Monikaan ei tunne, sen tiedän."

- Nähtävästi "analyysisi" kanssakirjoittajiesi tieto- ja taitotasosta jatkuvat. Olen toki otettu, että jostain syystä tulet arvioineeksi juuri minut "päteväksi" omalla alallani - vaikkei sinulla olekaan mitään oikeaa tietoa siitä, kuka minä olen tai mikä 'oma alani' on. Yhtä hämärän peittoon jää, mikä oma "pätevyytesi" tällaisen arvion tekemiseen on.

- Kysynkin sinulta vastakysymyksen: Voitko olla varma, että -itse- tiedostat oman tietämyksesi rajat? 

Vierailija
11208/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole mitään asiallista kommentoitavaa niin alennutaan nimittelemään, tyypillistä.

Mitäs asiallista sinulla oli? En kohdistanut alkuperäistä kommenttiani viinipullosta millään tavalla sinulle, mutta siihen vaan piti tulla näykkimään. No, sitä sitten saa mitä tilaa, Kontulaankin.

Harjoita sitä mainostamaasi hienoa tapakasvatistasi, niin huomaat eron siinä miten sinuun suhtaudutaan.

Vierailija
11209/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11210/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko sä jaksat tuota sanaa uli uli ulinaa meghanisteista. Ei ole aiheena he täällä.

uli uli uli

Mitä sekoilet. Olen tuntemattomien lahjomaton puolustaja! Jos samalla solvaan Catherinea, niin se on vahinko.

Vierailija
11211/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs asiallista sinulla oli? En kohdistanut alkuperäistä kommenttiani viinipullosta millään tavalla sinulle, mutta siihen vaan piti tulla näykkimään. No, sitä sitten saa mitä tilaa, Kontulaankin.

Harjoita sitä mainostamaasi hienoa tapak

Sinulla näyttää olevan vaikeuksia ymmärtää lukemaasi tekstiä. Mitä "näykkimistä" se on jos epäilee Charlesin maistaneen Meghanin viiniä? Voisitko selventää tuota Kontula-viittaustasi. Ei ole avautunut minulle.

Vierailija
11212/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä on Sussexien ketju, kuten otsikko ja joka sivun alussa näkyvä aloitus kertoo.

Katen assariasiat voi puida Katen omassa ketjussa. Ihan kuin tätä ei olisi sanottu about joka sivulla.

Mun on vaikea edelleenkin käsittää, miksi Katen asioita puidaan tässä. Ymmärrän ne asiat, jotka liittyvät Katen ja Meghanin yhteiseen aikaan hovissa, mutta se, mitä Kate nyt tekee ja millaiset kasvonpiirteet Wlliamilla on, ei kuulu tähän.

Keskustelun tarkoitus ei ollut keskinäinen nokittelu kirjoittajien kesken, mutta muutama tyyppi täällä teki tästä sellaisen. Provot voisi vain jättää omaan arvoonsa. Kun niihin reagoi, se jatkuu ja jatkuu, eikä sellainen ketään muuta kiinnosta.

Varmaan nytvsiksi että kun Marklelta lähti työntekijä pois niin spekuloitiin miten karmea työnantaja hän oli. Mites nyt kun Katelta lähtee näi

Archerin aviomies sai tarpeeksi Williamissa? 

Vierailija
11213/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Archerin aviomies sai tarpeeksi Williamissa?"

Tuossa yhdessä kuvassa Natasha on kovasti Rosen näkoinen.

Vierailija
11214/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Ahaa, "kannattaa perehtyä" - ilmaisu on siis jonkun mielestä sietämättömän ylimielistä. Tunnusta pois, et vain tykkää siitä, että joku tietää jostain enemmän kuin sinä. Olen aidosti sitä mieltä, että historiaan kannattaa perehtyä. Sitä teen itsekin jokaikinen päivä, jotta pystyisin ymmärtämään paremmin tämänkin ketjun päähenkilöitä ja heidän asemaansa. 

"Tunnusta pois, et vain tykkää siitä, että joku tietää jostain enemmän kuin sinä."

Itse ainakaan en pidä siitä, kun joku -luulee- tietävänsä jostain asiasta enemmän kuin minä ja alkaa sen perusteella heittelemään tuollaisia alentuvia "ota selvää" tai "perehdypä paremmin siihen, tähän tai tuohon" -tason kommentteja. 

Tällaisilla anonyymipalstoilla kun on turha kenenkää

Mikä sinua nyt vaivaa, kun jo toista päivää haluat kinastella kanssani? Onko sinun niin vaikea myöntää, että joku voi tietää joistain asioista enemmän kuin sinä ja joistain asioista taas vähemmän? Nähtävästi kaltaiseni ihminen ärsyttää sinua suunnattomasti. Ymmärrän, että haluat olla oikeassa ja inhoat, jos joku vähänkään vaikuttaa vähättelevän sinua. Vai toivotko minusta vain väittelykaveria täksi illaksi? En tunne sinua etkä sinä tunne minua. Hyvä niin. Väittelen mielelläni asioista, mutta minua ei huvita mitellä kanssasi siitä, kumpi meistä on fiksumpi. Olen joskus nuoruudessani joutunut tämänkaltaisen hyökkäyksen kohteeksi, kun eräs ihminen luuli minun briljeeraavan tietämykselläni, vaikka vain innoissani kerroin toiselle, mitä uutta olin juuri oppinut. 

Vierailija
11215/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä sinä ensin, eli miten joku Takahikiä liittyy Sussexeihin? Ei oikein avautunut. Vai sorruitko taas omaan näppäryyteesi?

Ei viinin maistaminen ole avaintekijä, vaan viedä viiniä tuliaisiksi. Voi käsittää sekä kohteliaisuudeksi että vttuiluksi.

Vierailija
11216/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitä sinä ensin, eli miten joku Takahikiä liittyy Sussexeihin? Ei oikein avautunut. Vai sorruitko taas omaan näppäryyteesi?

Ei viinin maistaminen ole avaintekijä, vaan viedä viiniä tuliaisiksi. Voi käsittää sekä kohteliaisuudeksi että vttuiluksi.

Takahikiältä kommentoitiin suomeksi että Charlesin neuvottelija antoi viiniä Harryn neuvottelijalle ja tämä oli muka näpäytys. Only in Finland.

Vierailija
11217/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Archerin aviomies sai tarpeeksi Williamissa?"

Tuossa yhdessä kuvassa Natasha on kovasti Rosen näkoinen.

Sama tuli mieleen vaikka Natasha on blondannut hiuksensa. Kaunis Kate ja Rose ovat hoikempia kyllä. 

Vierailija
11218/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulan avohoidokki ei edes näe lukemaansa häikäisevän sädekehänsä säihkeessä. Sanoin, että voi käsittää sekä kohteliaisuudeksi että vattuiluksi. 

Epätoivoista on huomionkerjuusi. Pian alkaa varmaan englannin kielen opetus...

Vierailija
11219/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

New York Postin mukaan Natasha Archer aikoo perustaa oman konsulttifirman.

Archer is leaving the position to establish her own private consultancy firm, per The New York Post. Already, she has established her own website, where there is a message that promises more is "coming soon".

Mutta jos yrittää niin eikö se ole huonoa kun yrittää, katenistiliigan mukaan. 

Voivoi kun se ymmärrys ei meghanisteilla sitten riitä mihinkään. Tämä on selitetty jo. Keinot joita Meksukka käyttää ovat huonot ja tuomittavat. Rehellinen ja muita alaspainamaton yrittäminen on taas hyvä asia. Katenistikin on pariin kertaan teille rautalangasta väännetty mutta käyttäkää sitä nyt sitten jos koette jotain sillä voittavanne, ressukat <3 valheessa on i

Ei Catherine sitä tahallaan näyttänyt !!!!

Vierailija
11220/26767 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelin valtio ja juutalaisuus uskontona ovat kaksi eri asiaa. "Kannattaa perehtyä" historiaan. 

Täällähän on nimenomaan ollut juutalaisvastaisia kommentteja eli vihjailtu eri henkilöiden syntyperästä. Turha vetää Israelin valtiota Suesexien ketjuun.

"Kannattaa perehtyä" Yhdysvaltain ja Israelin suhteiden historiaan ja siihen, kuinka se näkyy USA:n politiikassa. Markle on hahmotellut itselleen niin poliittista uraa kuin Hollywood-tähteyttä ja tietää rahapiirien merkityksen. Juutalaispiirien lisäksi hän yritti päästä myöhemmin myös mustien nigerialaispiirien suosioon siinä onnistumatta. 

Aivan. Tietenkin ketjun juutalaishullu on myös ketjun mustahullu. Mustat sitä ja mustat tätä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan