Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (27027)

Vierailija
8721/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset todennäköisesti ovat kotiopetuksessa, vai onko lapsilla maski päässä koulussa, päiväkodissa, onko niin valtava riski että heidät kidnapattaisiin??? Tuo ettei lapsia näytetä reilusti kuin muitakin julkisuuden henkilöiden lapsia, saa erikoiset mittasuhteet, syynä täysin vain pelkkä julkisuustemppu ja snobbailu. En usko välttämättä kuitenkaan näiden lasten suhteen otettavan riskiä, että kuvia heistä päätyisi julkisuuteen ilman Meghanin ja Harryn lupaa, säätäminen kävisi aivan liian hankalaksi.

Ei kyllä muitakaan julkkkisten lapsia näytetä julkisuuteen. Jokainen vanhempi päättäkööt minkä verran lapsistaan jakaa kuvia julkisuuteen.

Nämä lapset, Archie ja Lili, ovat kuninkaallisessa perimysjärjestyksessä. Prinssi ja prinsessa. Sen vuoksi, ja niin kauan kuin he näitä titteleitä kantavat, olisi velvollisuus esitellä heidät kunnollisten kuvien ja kansalle näyttäytymisen muodossa, siis Britannian. Näin se menee.

Harry ja Meghan haluavat tittelit, mutta eivät toimia titteleiden vaatimusten mukaan. Tästä se ongelma muodostuu. Jos he haluaisivat privacy, niin sitten tittelit pois ja elämään tavallista miljonäärielämää Kalifornassa, kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa (julkisuudelta siis).

Harrylle tämän pitäisi olla jo sisäistetty asenne. 

Kuninkaalliset lapset eivät ole verrattavissa ei-kuninkaallisiin tässä julkisuuteen liittyvässä asiassa.

Vierailija
8722/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meksuli valehtelee koko ajan ja kaikesta joten ei muista mitä on milloinkin satuillut. Satutäti. Se on sairaus. Ei voi lopettaa ja uskoo itsekin omat höpinänsä. Muut on ihmeissään.

Suolinkainen pitää huolen päivittäin ketjussa että keksimänsä sairaus ei unohdu.

No, tuo nyt ainakin on 13-vuotiaan tekstiä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8723/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset todennäköisesti ovat kotiopetuksessa, vai onko lapsilla maski päässä koulussa, päiväkodissa, onko niin valtava riski että heidät kidnapattaisiin??? Tuo ettei lapsia näytetä reilusti kuin muitakin julkisuuden henkilöiden lapsia, saa erikoiset mittasuhteet, syynä täysin vain pelkkä julkisuustemppu ja snobbailu. En usko välttämättä kuitenkaan näiden lasten suhteen otettavan riskiä, että kuvia heistä päätyisi julkisuuteen ilman Meghanin ja Harryn lupaa, säätäminen kävisi aivan liian hankalaksi.

Ei kyllä muitakaan julkkkisten lapsia näytetä julkisuuteen. Jokainen vanhempi päättäkööt minkä verran lapsistaan jakaa kuvia julkisuuteen.

Nämä lapset, Archie ja Lili, ovat kuninkaallisessa perimysjärjestyksessä. Prinssi ja prinsessa. Sen vuoksi, ja niin kauan kuin he näi

Montakos kuvaa näistä Eugenien ja Bean lapsista on annettu julkisuuteen.

Briteille saa nyt riittää Walesien lapset ja Katen muokatut kuvat heistä.

Vierailija
8724/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä jo mainittu Tom Bowerin kirja Revenge. Meghan, Harry and the war between the Windsors? 452 sivua. En ole juuri seurannut Sussexien tekemisiä, mutta olen lukemassa tätä kirjaa. Siinä annetaan erittäin kielteinen kuva Meghanista.

Joo, minä olen myös juuri lukemassa sitä! 

Olen juuri luvussa Wedding, jossa ne ovat menossa naimisiin. Enhän minä kirjaa ole kokonaan jaksanut lukea, olen hyppinyt paljon yli. Thomasin ja Dorian tarina heti kirjan alussa tuli hypeltyä, samoin Meghanin lapsuusaika, koska en jaksanut lukea isin ihanasta pikkuprinsessasta, olen sellaisia tuntenut ihan tarpeeksi oikeassa elämässä, kiitos vain. Meghanin miesmanipuloinnit sen sijaan olivat ihan mielenkiintoisia, samoin se, miten Meghanin hilasi itseään lähemmäksi brittiseurapiirejä ja Harryä kohti. Myös ghostattujen ystävien haastattelut ovat olleet kiinnostavia. Meghanin "ystä

Aika heikossa hapessa olet kun et jaksa yhtä kirjaa lukea. Bowerin kirjoissa "tekstin yli hyppiminen" ei kai suuremmasti haittaa. Hän on kirloittanut tämänkin: 

David Beckham and Victoria Beckham  The House of Beckham: Money, Sex and Power (2024) ISBN 978-0008638870   Kai siinäkin joka sana ihan totta.:D

Vierailija
8725/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä jo mainittu Tom Bowerin kirja Revenge. Meghan, Harry and the war between the Windsors? 452 sivua. En ole juuri seurannut Sussexien tekemisiä, mutta olen lukemassa tätä kirjaa. Siinä annetaan erittäin kielteinen kuva Meghanista.

Kiitos vinkistä, tämä pitääkin hankkia kesälomalukemiseksi! 

Vierailija
8726/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit ovat kyllästyneet Harryyn, johan sen kaikki siellä viime vuosina tehdyt mielipidekyselyt ovat todenneet. Williamin kansansuosio nousisi kohisten, jos lemppaisi oikeussali-Harryn ja sen ahneen vaimon ulos kuninkaallisesta perheestä lopullisesti. 

Vierailija
8727/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan yleisesti, on se vaikea ymmärtää miten tästä maailmasta voi löytyä ns Meghanisteja ollenkaan. Kai mä nyt olen ymmärtänyt oikein että sillä tarkoitetaan Meghanin puolustajia. Jaksan huonosti seurata keskusteluja.

Mutta siis, kun pelkät kuvatkin jo kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, ja olen nähnyt Meghanista ihan tolkuttoman määrän kuvia joissa hänellä on aivan silmiinpistävästi samanlainen, omahyväinen, koppava ja itseriittoinen ilme. Ja kun hän avaa suunsa niin sieltä tulee sitä egokeskeistä minäminä-puhetta.

Ihmiset on mitä ne on, ja se näkyy ja kuuluu jos katsoo ja kuuntelee.  

Tuohon päälle sitten vielä kaikki negatiivinen mitä on tähän mennessä tullut ilmi. 

Että en mä ymmärrä, onko nämä Meghanistit aivan sokeita ja kuuroja vai mikä ihme saa ihmiset puolustelemaan tällaista ihmistä, sen käytöstä ja tekemisiä. 

Vierailija
8728/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri luvussa Wedding, jossa ne ovat menossa naimisiin. Enhän minä kirjaa ole kokonaan jaksanut lukea, olen hyppinyt paljon yli. Thomasin ja Dorian tarina heti kirjan alussa tuli hypeltyä, samoin Meghanin lapsuusaika, koska en jaksanut lukea isin ihanasta pikkuprinsessasta, olen sellaisia tuntenut ihan tarpeeksi oikeassa elämässä, kiitos vain. Meghanin miesmanipuloinnit sen sijaan olivat ihan mielenkiintoisia, samoin se, miten Meghanin hilasi itseään lähemmäksi brittiseurapiirejä ja Harryä kohti. Myös ghostattujen ystävien ha 

Ei se jaksamisesta ole kiinni, luen esim. Elizabeth Georgen kahdeksansataasivuisia opuksia kolmessa päivässä, se on kiinni siitä, miten minua kiinnostaa jotkin asiat. Thomas ja Doria eivät niin kiinnosta minua eivätkä monet muutkaan Meghan Markleen liittyvät asiat, ennen kuin se Harryn jallitti ja nousi brittihoviin kiusaajaksi. 

Ai niin, mutta nyt pitää ottaa tähän lyhyt lainaus kirjasta, sivulta 85, luku Watershed. Silloin kun sitä kuin, olin kahvitauolla kirja auki. Purskahdin nauramaan kahvia suussani, mutta onneksi kahvisuihku osui pöydällä muualle kuin kirjaston kirjalle. Miksi nauroin, no, sattuneesta syystä. 😏

Eletään vuotta 2015 ja Meghan on Suitsissa. Kanadassa kaapelisarjaa katsotaan ja Meghanille on tarjottu sopimusta Reitmansin kanssa, arvoltaan reilut 160 tonnia plus seitsemän prosentin provikat kaikista niistä tuotteista, joita sen mainoskampanjasta myydään. Nyt se lainaus: 

This was a watershed moment for Meghan. No serious Hollywood star, she knew, would associate herself with Reitmans, a brand whose clothes cost under C$100 (60). And for only $15,000 dollars a day! After income tax and agent's commision she would be left with half that amount. She longed to be the face of Ralph Lauren, not Reitmans. That choice eluded her. At least no one outside Canada would see the campaign. (lihavointi minun)

Ehkä ymmärrätte, miksi nauroin niin makeasti. 😂 Aiheen pitkäaikaiset seuraajat ainakin ymmärtävät. Rrraitttmannnss!! 😆

Vierailija
8729/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnan merkki ei näköjään tulostu. Siis puntina Reitmansin vaatteet ovat sen kuusikymppiä. Mikä kauppa Suomessa myy alta satasen vaatteita nuorille naisille, eli meidän vastine tälle Reitmansille? 

Vierailija
8730/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ny herrajjestas kelpaa, pitää olla läpinäkyvä hame ja paljaat varpaat! 

Camilla-style

No niin, meghanisti aloitti urakkansa tältä päivältä. Raihnainen Camilla on meghanistin paras suojakilpi, kun idolista kerrotaan totuuksia. Ei säästy syöpäsairaat, ei lennosta turvonneet kivuliaat jalatkaan. 

Ja sitten uikutetaan, kun lasten kuvien KUVAMUOKKAUKSISTA puhutaan, ei siis itse lapsista. Eli vertaillaanpas hieman...

Mutta eihän meghanistin äly riitä tällaisia asioita ymmärtämään. Walesit ja Camilla vaan pyörii pienessä päässä.

Minä täältä sivusta seurailen juttujanne ja kyllä meghanistien ja rojalistien älyt ovat ihan samaa suuruusluokkaa. Rojalistit vetävät pidemmän korren suunsoitossa ja haukkumisessa. Pata kattilaa soimaa.

Vierailija
8731/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas se olikaan joka nillitti nimittelystä ja ad hominemista?

Meghanistin epätoivo on suorastaan sydäntä särkevää :D

Sinä se jaksat taittaa peistä näiden rienaajien puolesta. Mitä mielestäsi on tämä teksti: 

"Nyt Markle väittää, että Lillibilly ja Artsi myisivät kuulemma Monteshitin markkinoilla heidän vihanneksiaan." ?????

Käännähän suomeksi "Monteshit". Lillibilly on hyvin lähellä hillbillyä. Taidat olla puolisokea kun et ärtyynny näistä nimittelyistä.

Pointtini olikin meghanistin tekopyhyys. Minä puhun "Harrysta ja Megsusta", ja katson etteivät nuo ole mitenkään loukkaavia "nimittelyjä". Jokainen pitää huolta siitä mitä sanoo.

Aika naurettavaa, kun on ensin huudellut luupussia, jyrsijähammasta, suolinkaista, vajaa-älyistä jne, tulla itkemään kun joku sanoo Megsuli :D

Mutta voihan Meghanin tekemisiä yrittää peittää ja häivyttää myös näin, murkkumaisin keinoin länkyttämällä.

Vierailija
8732/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä lapset, Archie ja Lili, ovat kuninkaallisessa perimysjärjestyksessä. Prinssi

Eugenien ja Bean lapsia ei voi verrata Archieen ja Lilliin koska heidän lapsensa eivät enää ole oikeutettuja HRH:n tai prinssin tai prinsessan titteliin. Vain monarkin, kuninkaan tai kuningattaren yhteiset lapsenlapset saavat nämä tittelit halutessaan. Andrew ei ole kuningas joten hänen lapsenlapsensa ei ole oikeutettuja prinssi tai prinsessa tai HRH titteleihin. Andrewin tyttäret ovat oikeutettuja näihin titteleihin koska he olivat Elizabethin lastenlapsia.

Williamin lapsenlapset ovat oikeutettuja prinssin ja prinsessan titteleihin jos ja kun hänestä tulee kuningas, mutta Harryn lapsenlapset eivät enää ole, Ellei Harrysta tule kuningasta. Eugenien ja Bean lapset eivät siis enää ole kuninkaallisia mutta Lily ja Archie ovat koska he ovat monarkin eli Charlesin lapsenlapsia ja koska Harry ja Meg halusivat heille kuninkaalliset tittelit. Tähän perimyssääntöön myös kuuluu satoja vuosia vanha sääntö, että Monarkin kruununperillisen lapset saavat suoraan prinssin tai prinsessan tittelit vaikka he olisivat vasta lapsenlapsenlapsia. Eli Williamin, tulevan kruununperillisen lapset saivat heti HRH ja prinssi ja prinsessa-tittelit, vaikka he eivät olleet monarkin lapsenlapsia vaan lapsenlapsen lapsia. Archie ja Lily saivat odottaa kuningattaren kuolemaa, jolloin heistä tuli kuninkaan lapsenlapsia ja oikeutettuja titteliin.

Vierailija
8733/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä lapset, Archie ja Lili, ovat kuninkaallisessa perimysjärjestyksessä. Prinssi

------------

Walesien lapset ovat säännöllisesti tapahtumissa mukana livenä, ei kuvia edes tarvittaisi ollenkaan. Kansa näkee hyvin, että samat lapset ovat kuvissa kuin irl :D Ovat varmasti myös lukuisten ihmisten videoilla. Ip-lehdet täynnä heidän esiintymisiään.

Heidät on näytetty sairaalan portailla ja kaikki on ollut hyvin avointa. Sössöxxien mukulat ovat raajankappaleita, hiustupsuja, hameenhelmoja, verskapöksyn lahkeita, häilyviä silhuetteja, varpaita ja sormia...

Vierailija
8734/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko netflix sarjassa taas autentttisia kohtauksia kun lapset myy nahistuneita vihanneksia (ei harry) monteshitin torilla. Asiakkaina jotain palkattuja näyttelijöitä, autenttisesti.

Aivan kuten Ah! niin "autenttinen" Megsu tähtäisi juuri tähän menestykseen elämässään että hänen "autenttisia" hilloja ja pikkuleipiä myytäisiin koko perheen voimin maalaismarkkinoilla??? Rouva joka taistelee mikrofonista ja roikkuu kuin purukumi kengässä punaisella matolla ja jahtaa A-listan julkkiksia? Ehkä vain joku meghanisti uskoo että Megsu tosiaan tavoittelee menestystä maalaistorikaupan hillobisneksessä??

Vierailija
8735/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri luvussa Wedding, jossa ne ovat menossa naimisiin. Enhän minä kirjaa ole kokonaan jaksanut lukea, olen hyppinyt paljon yli. Thomasin ja Dorian tarina heti kirjan alussa tuli hypeltyä, samoin Meghanin lapsuusaika, koska en jaksanut lukea isin ihanasta pikkuprinsessasta, olen sellaisia tuntenut ihan tarpeeksi oikeassa elämässä, kiitos vain. Meghanin miesmanipuloinnit sen sijaan olivat ihan mielenkiintoisia, samoin se, miten Meghanin hilasi itseään lähemmäksi brittiseurapiirej

Voi sinua kun noin sokeasti uskot Tom Boweria ja aivoituksiaan. 100% varmuudella sanon että hän ei ole sanaakaan vaihtanut Meghanin kanssa. Taitaisi sinullekin kelvata $7,000 - $15,000 päivän palkaksi jos jostain sellaista hommaa sinulle tarjottaisiin.

Ihania nämä lapsenuskoiset, silmät kiiluu kun luetaan negatiivista kommenttia Meghanista ja hypätään yli jos vahingossa eteen tulee jotain positiivista. Valokuvista päätellään ihmisen luonne.

Vierailija
8736/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja selkeä puheenvuoro, en minäkään ymmärrä, mitä ihailtavaa Meghanissa on. 

Ihailen naisia, jotka ovat itse luoneet menestyneen bisneksen. Mutta näitä miesten ja heidän asemansa hyväksikäyttäjiä en ihaile. 

Herätys Meghan: sinä et ole feministi sanan missään merkityksessä. Olet vaikutusvaltaisia miehiä hyväksi käyttänyt nainen, jolla itsellään ei ole riittävästi tietoa eikä taitoa rakentaa bisnestä. Äidillinenkään et ole. Välillä olet maltalainen, välillä nigerialainen, välillä rich white trad wife pikku hobbyineen ja välillä black hoochie mama.

Vierailija
8737/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten muka britti-hovi voi estää amerikkalaisia lapsia saamasta passia? Ellei sitten amerikkalaisten virkamiestenkin mielestä lapsien papruissa on jotain häikkää "

Lapset ovat kaksoiskansalaisia ja tarvitsevat sekä amerikkalaiset että brittipassit.

Juurihan Archie oli synttäreitään viettämässä Meksikossa. Miten hän pääsee Meksikoon ilman passia??? Taitaa nyt olla vain sussex squad'n meriselitys sille miksi mamma ja pappa reissailee koko ajan ja yksityiskoneilla ilman näkymättömiä lapsiaan.

Vierailija
8738/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten muka britti-hovi voi estää amerikkalaisia lapsia saamasta passia? Ellei sitten amerikkalaisten virkamiestenkin mielestä lapsien papruissa on jotain häikkää "

Lapset ovat kaksoiskansalaisia ja tarvitsevat sekä amerikkalaiset että brittipassit.

Lapset eivät voi olla kaksoiskansalaisia jos haluavat olla prinssi ja prinsessa. Lisäksi losiiin ei kelpaa kaksoiskansalaiset.

Vierailija
8739/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä lapset, Archie ja Lili, ova

Yllättäen taas piti kertoa ivallisesti Harryn lapsista no peruslinja teillä tämä..

Vierailija
8740/27027 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isänpäiväkuva taisi olla muogattu.