Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (27027)
Vierailija kirjoitti:
Nyt Markle väittää, että Lillibilly ja Artsi myisivät kuulemma Monteshitin markkinoilla heidän vihanneksiaan.
Mitäs sinun kakarasi myyvät Taka-kakkilan torilla? Kirpparivaatteita?
Kukas se olikaan joka nillitti nimittelystä ja ad hominemista?
Meghanistin epätoivo on suorastaan sydäntä särkevää :D
Meghan on huono valehtelija. Kyseiseen kouluun vanhemmat eivät tuo eväitä, vaan koulu tarjoaa ruuan. Koulussa on oma kokki joka tekee kaikki ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on huono valehtelija. Kyseiseen kouluun vanhemmat eivät tuo eväitä, vaan koulu tarjoaa ruuan. Koulussa on oma kokki joka tekee kaikki ruuat.
Onko tästä koulusta tarkempaa tietoa? Onko se sama koulu, josta Meghan haki muinoin Archien kotiin toimittajan kanssa? Markle opetti Archielle, että on olemassa huono-osaisia ihmisiä ja jakoivat yhdessä kadun varren kodittomille reppuja, vai miten se meni?
Kumma, että Meghan pakkaa muka iltaisin lapsille lounasrasiat, vaikkei vielä keväällä edes tiennyt, mikä sellainen on, kun Billie Eilish lähetti hänelle lunchboxin. Ainakin tarinan viinilasillinen lienee totta. Markle kertoi toisaalla, että lapset haettaisiin lounaalle kotiin hänen kotikokkailujensa ääreen. Syövätkin oikeasti koululla?
Kotipuutarhan vihannesten myyminen "joskus" on myös olevinaan 4-ja 6-vuotiaille oiva keino oppia rahan arvoa ja vaihtoa. Onhan se hienompaa kuin tikkarin osto omilla kolikoilla.
Onko täällä jo mainittu Tom Bowerin kirja Revenge. Meghan, Harry and the war between the Windsors? 452 sivua. En ole juuri seurannut Sussexien tekemisiä, mutta olen lukemassa tätä kirjaa. Siinä annetaan erittäin kielteinen kuva Meghanista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ny herrajjestas kelpaa, pitää olla läpinäkyvä hame ja paljaat varpaat!
Camilla-style
Lapset todennäköisesti ovat kotiopetuksessa, vai onko lapsilla maski päässä koulussa, päiväkodissa, onko niin valtava riski että heidät kidnapattaisiin??? Tuo ettei lapsia näytetä reilusti kuin muitakin julkisuuden henkilöiden lapsia, saa erikoiset mittasuhteet, syynä täysin vain pelkkä julkisuustemppu ja snobbailu. En usko välttämättä kuitenkaan näiden lasten suhteen otettavan riskiä, että kuvia heistä päätyisi julkisuuteen ilman Meghanin ja Harryn lupaa, säätäminen kävisi aivan liian hankalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jo mainittu Tom Bowerin kirja Revenge. Meghan, Harry and the war between the Windsors? 452 sivua. En ole juuri seurannut Sussexien tekemisiä, mutta olen lukemassa tätä kirjaa. Siinä annetaan erittäin kielteinen kuva Meghanista.
Kyllä siitä juteltiin edellisessä Harry-ketjussa sen ilmestyttyä 2022. Bowerin näkemykset ovat hyvin perusteltuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Camilla-style
No niin, meghanisti aloitti urakkansa tältä päivältä. Raihnainen Camilla on meghanistin paras suojakilpi, kun idolista kerrotaan totuuksia. Ei säästy syöpäsairaat, ei lennosta turvonneet kivuliaat jalatkaan.
Ja sitten uikutetaan, kun lasten kuvien KUVAMUOKKAUKSISTA puhutaan, ei siis itse lapsista. Eli vertaillaanpas hieman...
Mutta eihän meghanistin äly riitä tällaisia asioita ymmärtämään. Walesit ja Camilla vaan pyörii pienessä päässä.
Invictus Games oli laittanut uutisen Harryn pitämästä Saksan-videotervehdyksestä nettisivuilleen vasta tänään. Se on todiste siitä, että video oli Harryn sooloilua eikä tehty yhteistyössä Invictuksen kanssa. Muutenhan video olisi laitettu nettiin yhtä aikaa sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Camilla-style
No niin, meghanisti aloitti urakkansa tältä päivältä. Raihnainen Camilla on meghanistin paras suojakilpi, kun idolista kerrotaan totuuksia. Ei säästy syöpäsairaat, ei lennosta turvonneet kivuliaat jalatkaan.
Ja sitten uikutetaan, kun lasten kuvien KUVAMUOKKAUKSISTA puhutaan, ei siis itse lapsista. Eli vertaillaanpas hieman...
Mutta eihän meghanistin äly riitä tällaisia asioita ymmärtämään. Walesit ja Camilla vaan pyörii pienessä päässä.
Täällä joku märisi koska oli myötätuntoa nuorta Harryä, vielä lasta, kohtaan koska häneltä äiti kuollut, joutui koko maailman edessä punaiset laikut poskissaan kävelemään arkun takana. Itse sanon nyt, että on Charlesin asia selättää syöpänsä, parhaat hoidot hänellä, ei jonoja. Miksi häntä pitäisi kommenttikentällä säästellä, monelta on sairastunut ja kuollut läheisiä syöpään, ei se heistä vielä pyhimyksiä tee. Charlesia on aina pidetty hankalana, ei ole Camillalla helppoa, muttei siitäkään tarvitse muiden murehtia. Camilla on jo vanha horisko, kuka kehtaisi, muut kuin korkeintaan Charles, huomauttaa että kestäisi edustaessaan ja pitäisi likaiset jalkansa kengissä. Camillalla petti pahasti tilannetaju. Elisabetissa ja Camillassa on valtava ero, Elisabet ei koskaan olisi menetellyt kuin Camilla. Camillalle voisi sanoa, kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön mutta ei...kengät kävivät jo liian vaativaksi ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Lapset todennäköisesti ovat kotiopetuksessa, vai onko lapsilla maski päässä koulussa, päiväkodissa, onko niin valtava riski että heidät kidnapattaisiin??? Tuo ettei lapsia näytetä reilusti kuin muitakin julkisuuden henkilöiden lapsia, saa erikoiset mittasuhteet, syynä täysin vain pelkkä julkisuustemppu ja snobbailu. En usko välttämättä kuitenkaan näiden lasten suhteen otettavan riskiä, että kuvia heistä päätyisi julkisuuteen ilman Meghanin ja Harryn lupaa, säätäminen kävisi aivan liian hankalaksi.
Ei kyllä muitakaan julkkkisten lapsia näytetä julkisuuteen. Jokainen vanhempi päättäkööt minkä verran lapsistaan jakaa kuvia julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, minä olen myös juuri lukemassa sitä!
Olen juuri luvussa Wedding, jossa ne ovat menossa naimisiin. Enhän minä kirjaa ole kokonaan jaksanut lukea, olen hyppinyt paljon yli. Thomasin ja Dorian tarina heti kirjan alussa tuli hypeltyä, samoin Meghanin lapsuusaika, koska en jaksanut lukea isin ihanasta pikkuprinsessasta, olen sellaisia tuntenut ihan tarpeeksi oikeassa elämässä, kiitos vain. Meghanin miesmanipuloinnit sen sijaan olivat ihan mielenkiintoisia, samoin se, miten Meghanin hilasi itseään lähemmäksi brittiseurapiirejä ja Harryä kohti. Myös ghostattujen ystävien haastattelut ovat olleet kiinnostavia. Meghanin "ystävät" ovat Meghanille hyödykkeitä, ja kun ne ovat saaneet aikaan, mitä Meghan on halunnut niiden saavan aikaan, ne on heti heivattu takavasemmalle, ilman sen kummempia selityksiä. Jotkut ovat lähteneet hiljaa, toiset vähän äänekkäämmin. Kukaan ei kuitenkaan takaisin piireihin ole enää päässyt.
Meghanin alkutaival hovissa on ollut jo ennestään tuttua juttua, kaikki siitä on paljastettu jo tässä vuosien kuluessa. Kaikkein mielenkiintoisin luku, eli luku jonka olen lukenut aivan kokonaan ja ilman hyppimisiä, on ollut A Troubled Prince, jossa kerrataan Harryn tarina, koska, let's face it, enhän minä muuten jaksaisi lukea Meghan Marklesta, jos ei se olisi tunkenut itseään brittihoviin. Enkä kyllä taida olla ainoa sellainen koko maailmassa, hah!
Tosiaan, Weddingissä olen nyt. Katsoin itse ne häät telkkarista, olin innostunut Meghanista vielä silloin (katsoin sen dokkarinkin, jossa Meghan selitti mm. huntunsa kukkakuvioista), joten nyt on mielenkiintoista nähdä ja kuulla se, mitä kameroiden takana tapahtui. Jotain niistä tiedän jo nyt, Elisabetin synkkä ilme kirkossa on selittynyt jo aikaa sitten, mutta onhan se hauskaa nähdä komeiden kulissien taakse, millaista se todellisuudessa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Camilla-style
Lilibili-style. Eihän sitä Disneylandissä muunlaista tyttölapsilta suvaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Camilla-style
Täällä joku märisi koska oli myötätuntoa nuorta Harryä, vielä lasta, kohtaan koska häneltä äiti kuollut
No kerropas nyt kaikkitietävänä, että mikä syy Camillalla oli ottaa ne helvetin kalossit jalastaan, mitä hän ei ole vielä koskaan, puoleen vuosisataan tehnyt, ellei se ollut terveydellinen?
Jos hän pilkallaan heiluisi paljain jaloin, kuten Amerikan narsku tukevan kuninkaan edessä, niin eikös se olisi säännöllistä?
Miten voi olla noin vaikea tajuta, että TURVOTUS ja KIPU voi yllättää vaikka hienoimmilla illallisillakin, kesken kaiken. Niinhän noita muitakin viedään pillit huutaen sairaalaan tämän tästä, Norjan Sonja oli juuri, Tanskan Margareetta samoin, Silvialla jatkuvasti jotain vaivaa jne.
Millainen ihminen hautoo päässään Britannian kuningattaren jalkoja aamusta iltaan ja tulee vielä nitisemään niistä päivittäin jollekin yleisöpalstalle, missä juuri nyt puhutaan Harrysta ja hänen elämästään?????
Harry märisee läpi elämänsä äitinsä turvavyön puutteesta, ylinopeudesta sekä juopuneesta kuskista aiheutunutta kuolemaa. Ja sinä projisoit sitä Camillan jalkoihin. Olet kyllä harvinaisen sekaisin päästäsi. Juuri Meghanin seuraajille tyypillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Camilla-style
Täällä joku märisi koska oli myötätuntoa nuorta Harryä, vielä lasta, kohtaan koska häneltä äiti kuollut
No, siinä meillä on ainakin yksi vanha märisijä lisää. Syövällä tai ilman syöpää, mutta märistä se osaa ihan lahjakkaasti.🙄
Vierailija kirjoitti:
Invictus Games oli laittanut uutisen Harryn pitämästä Saksan-videotervehdyksestä nettisivuilleen vasta tänään. Se on todiste siitä, että video oli Harryn sooloilua eikä tehty yhteistyössä Invictuksen kanssa. Muutenhan video olisi laitettu nettiin yhtä aikaa sunnuntaina.
Kukahan mahtoi käskyn siihen antaa? Harry itse?
Lillibillyn kummisetä on oikeuden papereiden mukaan kiskonnut miesten alushousuja alas ja puristellut pakaroista. Tämä uhri oli pelännyt prinsessan kummisetää, koska oli kehuskellut isolla dickillään. Uhri oli nukkunut kylppärin lattialla lukitun oven takana koska pelkäsi että prinsssan kummisetä tulee yöllä paanekselmeaan.
Meksuli valehtelee koko ajan ja kaikesta joten ei muista mitä on milloinkin satuillut. Satutäti. Se on sairaus. Ei voi lopettaa ja uskoo itsekin omat höpinänsä. Muut on ihmeissään.