Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (26973)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Beckhamit asu Lontoossa, siellä Lady on aina Lady.
Moni olisi täpinöissään, mutta pitäähän se toki Viktorian kohdalla lytätä.
No, eipä vaikuta Marklen elämään, Lontoossa on omat seurapiirit, ja sinnehän se Harrykin kaipailee. Nyt saa poimia sitruunoita ja kananmunia, kun eukko rääkäisee aamutuimaan.
Apua, olen käsittänyt että Beckhamin asuu Yhdysvalloissa.
Eivät asu. Olivat sen aikaa, kun David potkiskeli siellä palloa, mutta eivät muuten viihtyneet Kalifornian muovisissa ympyröissä.
No Victoria on aika muovinen itsekin. Ei viihtynyt Losissa Davidin kanssa koska siellä oli niin paljon nuoria ja upeita naisia. Yksin on viihtynyt siellä enemmän kunhan on varmistanut että David on jossain Cotswoldsin mökissä yksin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku meghanisti siellä taas yhdistää Williamia ja Meghania. Usko nyt jo, ettei William ikinä vilkaisikaan tuohon sekopäiseen adhd-riekkujaan.
Se "touhukkuus" on vain hosumista, ilman päätä ja häntää, brändikin oli jo varattu, mutta eihän tuo tollukka älynnyt edes sitä tarkastaa. Aikaa olisi ollut, kun jo viideltä aloittaa sähköpostailunkin, kun muut nukkuvat. Kaikki mitä se suoltaa ulos, on muilta pummittuja ideoita.
Parempi olisi olla kuin kälynsä. Kun ei tee mitään, ei tee virheitä.
Parempi olisi ollut valita oikein, eikä tyhmää sparea, joten voisi itsekin olla statukseltaan korkea-arvoinen vapaaherratar. Ne piirtää joilla on liitua. Mutta haaveet kaatuu, lauloi Marjarantakin.
Vierailija kirjoitti:
Meghan velipuoli on kirjoittamassa kirjaa..
Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku meghanisti siellä taas yhdistää Williamia ja Meghania. Usko nyt jo, ettei William ikinä vilkaisikaan tuohon sekopäiseen adhd-riekkujaan.
Se "touhukkuus" on vain hosumista, ilman päätä ja häntää, brändikin oli jo varattu, mutta eihän tuo tollukka älynnyt edes sitä tarkastaa. Aikaa olisi ollut, kun jo viideltä aloittaa sähköpostailunkin, kun muut nukkuvat. Kaikki mitä se suoltaa ulos, on muilta pummittuja ideoita.
Parempi olisi ollut valita oikein, eikä tyhmää sparea, joten voisi itsekin olla statukseltaan korkea-arvoinen vapaaherratar. Ne piirtää joilla on liitua. Mutta haaveet kaatuu, lauloi Marjarantakin.
Olisipa kiva välillä nähdä, millaisissa oloissa elelevät nämä ihmiset, joiden mielestä Meghann kaikki haaveet ovat kaatuneet. Hän kuitenkin on käynyt huippuyliopiston, näytellyt kansainvälisesti tunnetussa sarjassa, mennyt naimisiin prinssin kanssa, saanut kaksi lasta ja asuu nyt Kalifornian ylellisellä alueella. Ei tuo minusta aivan pieleen ole mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos faktoja katsotaan, niin ainoa tuossa perhepiirissä, jolla varmasti ja vahvistetusti on ADHD, on James Middleton. Koska kyseessä on varsin perinnöllinen vaiva, ei olisi mikään ihme, vaikka William nimenomaan olisi kiinnittänyt huomionsa erääseen ADHD-riekkujaan.
James ei kuulu Marklen perhepiiriin, eikä ole ollut millään tavalla harmina monarkialle. Rauhallista elämää viettää vaimonsa, lapsensa ja koiransa kanssa maaseudun rauhassa. Siskonsa ovat myös vakaita mieleltään.
Marklen touhut sen sijaan ovat sekopäistä pätemistä, kun mikään ei riitä. Ei käytöstapoja, ei tyyliä. Nolo.
Kummallista kun Harry nimenomaan halusi pois hovista, niin meghanistit vaan yrittävät tunkea heitä sinne kaikissa mahdollisissa tilaisuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Beckhamit asu Lontoossa, siellä Lady on aina Lady.
Moni olisi täpinöissään, mutta pitäähän se toki Viktorian kohdalla lytätä.
No, eipä vaikuta Marklen elämään, Lontoossa on omat seurapiirit, ja sinnehän se Harrykin kaipailee. Nyt saa poimia sitruunoita ja kananmunia, kun eukko rääkäisee aamutuimaan.
Apua, olen käsittänyt että Beckhamin asuu Yhdysvalloissa.
Eivät asu. Olivat sen aikaa, kun David potkiskeli siellä palloa, mutta eivät muuten viihtyneet Kalifornian muovisissa ympyröissä.
No Victoria on aika muovinen itsekin. Ei viihtynyt Losissa Davidin kanssa koska siellä oli niin paljon nuoria ja upeita naisia. Yksin on viihtynyt siellä enemmän kunhan on varmistanut että David on jossain Co
Oli varmaan yksinäistä Victorialla Los Angelesissa, ei siellä tuollainen hapannaama menesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsa liikkui tuossa videossa niin, että jossain vaiheessa tissit likistyi vatsaan kiinni. Covidsääntöjen mukaan partneri ei saanut olla synnytyksessä mukana, mutta tuolla molemmat tanssivat, toinen ilman alushousuja mekkoaan nostellen (ei hartsa). Todennäköisesti tekivät siis netflixille jälkikäteen jotain tanssimoveja, tuo tanssi ei ollut edes tiktok trendi silloin kun lillibulla syntyi.
Itse pidin ihan hulluna ajatusta, että Markle ei olisi itse synnyttänyt tyttöä, mutta tuon tanssivideon nähtyäni olen aika varma, että ei ole. Neljä lasta synnyttäneenä. Raskausvatsa ei pompi tuolla tavalla, siinähän on nestettäkin sisällä. Ja sikiöllä ei varmaan ole kiva olla jos sitä riepotettaisiin noin ylös alas. En osaa sanoa, olisko istukan irtoaminenkin mahdollista tuossa vaiheessa tuollaisesta höykyttämisestä.

Ylipainoisten ei pompi mutta hoikkien pomppii. Yritä arvata mistä se johtuu.
Siis tarkoitatko ylipainoinen sikiö? Sillä siitähän kohdun paino tulee: sikiöstä ja lapsivedestä. Toki ympärille kertyneet lisäkilot tekevät kehon kankeaksi, mutta ne eivät vaikuta kohdun painoon. Ja kohdun painosta puhuin tuossa: miten vaikea sitä on heijata ylös ja alas noin kevyesti.
Itse en ole ollut yhtään ylipainoinen neljässä raskaudessani, mutta avautumispolttoja tanssiessani oli kyllä silti pakko liikkua hitaasti ja hidastetusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka estää brittihovia haukkumasta. Huom, sanot "haukkua" et kritisoida, eli kova halu on. Katen ketjussa voit solvata ihan rauhassa, tämä on Sussexien.
Aikuinen ihminen itkee, kun ei voi rauhassa haukkua?
Aika absurdia tosiaan. Mutta meghanistit ovat absurdeja, senhän kertoo jo idolin valintakin.
Kyllä sitä jaksetaan jauhaa tuota meghanistia vaikka Sussexeista asiallisesti kirjoittavat ovat tässä ketjussa ainoita aikuisia. Aikuisella ei ole idoleita ja hän pystyy ottamaan huomioon muidenkin kuin vain itsensä mielipiteitä.
https://www.msn.com/en-us/lifestyle/lifestyle-buzz/prince-william-crack…
Rinssi keekoilee univormussa vaikka ei ole mitään koulutusta noiden läsnäolijoiden komenteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Meghan, joka maistissa haistattelee seuraajilleen Instassa.
"F*ck you all!!!"
Näinpä tuo teki. Ja se on maistissa usein.
Syytostä syytoksen perää ilman mitään todisteita. Tiedätko mitä kylillä sinusta puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--------
Niin, mikä sitten on suomalaisen palstamamman mielestä suurten haaveiden toteutunut unelmaelämä ja mikä itse Meghan Marklen. Mulla nyt on vaan sellainen tunne, ettei tuo ihan putkeen ole mennyt. Kun suuruudenhullulle ei riitä mikään. Laitetaan asia oikeaan kontekstiin, eli Meghanin ajatusmaailmaan.
Itse kyllä ehkä menisin tutkituttamaan pääni siinä vaiheessa kun kuvittelisin tuntevani Meghanin ajatusmaailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsa liikkui tuossa videossa niin, että jossain vaiheessa tissit likistyi vatsaan kiinni. Covidsääntöjen mukaan partneri ei saanut olla synnytyksessä mukana, mutta tuolla molemmat tanssivat, toinen ilman alushousuja mekkoaan nostellen (ei hartsa). Todennäköisesti tekivät siis netflixille jälkikäteen jotain tanssimoveja, tuo tanssi ei ollut edes tiktok trendi silloin kun lillibulla syntyi.
Itse pidin ihan hulluna ajatusta, että Markle ei olisi itse synnyttänyt tyttöä, mutta tuon tanssivideon nähtyäni olen aika varma, että ei ole. Neljä lasta synnyttäneenä. Raskausvatsa ei pompi tuolla tavalla, siinähän on nestettäkin sisällä. Ja sikiöllä ei varmaan ole kiva olla jos sitä riepotettaisiin noin ylös alas. En osaa sanoa, olisko istukan irtoaminenkin mahdollista tuossa vaiheessa tu
Lopettakaa jo nämä raskauskertomukset, etoo ihan.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä ehkä menisin tutkituttamaan pääni siinä vaiheessa kun kuvittelisin tuntevani Meghanin ajatusmaailman.
Ja oliko sinulla itse asiaan mitään sanottavaa, vai tyydytkö vain argumenttien loppuessa vihjailemaan jotain epämääräistä?
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suustani!
Eli ei löytynyt, vaan ainoastaan vastailee itselleen :D
"Marklen touhut sen sijaan ovat sekopäistä pätemistä, kun mikään ei riitä. Ei käytöstapoja, ei tyyliä. Nolo."
Villasukat kumppareissa-kulttuurin kasvatti ruotii Meghanin tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
"Nyt kun kerran otit esille tuon "cocktail" - sanan, käypä katsomassa, mitä se tarkoittaa slangissa. Odotettavissa on Meghanin opetussikermä alkoholiin ja drinkkeihin liittyvästä slangista. Ruokasanastoa opittiin jo."
Tämä täti opiskelee englantia Urban Dictionaryn gay-sivuilta. Ei ressu ymmärrä minkälaista katuojakieltä sieltä tarttuu mukaan. Saa sitten kuulijat hävetä.
No käypä katsomassa slangisanakirjasta vielä As Everin uudet tuotteet "strawberry", "gin" ja "custard".
Vierailija kirjoitti:
Eli ei löytynyt, vaan ainoastaan vastailee itselleen :D
???????/ Kenelle sinä nyt kirjoittelet?
Lomailee nyt varastoon kun sitten kuninkaana pitää olla vähän menevämpi.