Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (26130)
Meghan kujertaa uusimmassa haastattelussaan miten Harry on komea ja noutaa kuunkin taivaalta palvoakseen häntä ja katselee häntä lumoutuneena. Miten onnellinen hän onkaan kaikesta tästä ja on uhri. Kova on pelko näköjään joutua ulos kuviosta.Haaha. Joo ja miten hän kirjoittaa joka ilta e-mailin lapsilleen. Aika outoa.
Hän kokee olevansa palvomisen arvoinen ja superäiti. Kukas kissan hännän nostaa, ellei kissa itse.
Vierailija kirjoitti:
Meghan kujertaa uusimmassa haastattelussaan miten Harry on komea ja noutaa kuunkin taivaalta palvoakseen häntä ja katselee häntä lumoutuneena. Miten onnellinen hän onkaan kaikesta tästä ja on uhri. Kova on pelko näköjään joutua ulos kuviosta.Haaha. Joo ja miten hän kirjoittaa joka ilta e-mailin lapsilleen. Aika outoa.
Vaan eipä noutanut IPP-statusta!
Mitähän Megsu siitä tykkäsi? Saiko Harry luudasta?
Mielestäni on käsittämätöntä että täällä nykynaiset kritisoivat kuningatar Camillan koulutusta tämän päivän kriteereillä. Rouva on lähes 80-vuotias ja ajat hänen nuoruudessaan olivat täysin erilaiset kuin nyt.
Vasta 1920 Oxfordin yliopisto salli rajoitetuissa määrin naisten tulla täysjäseniksi ja suorittaa joitain arvosanoja. Cambridgen yliopisto salli tämän 1948. Tällöinkin oli etusija miehillä. Yliopistot sai itse päättää, montako naisopiskelijaa he "sietävät" ja mitä heidän sallittiin opiskella. Naisten yliopisto-opiskelua pidettiin "epäillyttävänä".
Vasta 1975 tuli naisille yhtäläiset oikeudet miesten kanssa päästä yliopistoihin samoilla kriteereillä.
https://www.oxford-royale.com/articles/history-womens-education-uk
Vierailija kirjoitti:
Ihan teinin tasolle taas laskeudettu.Love, love love ne kaikki rakastaa minua. Minun pannarit, minun halini. Minun poikani. Kuka täysjärkinen ihminen pupeltaa tuollaista. Ei voisi kuvitella että joku Mihelle Obama paapattaisi tuollaista sontaa jossain podcastissa.
Vierailija kirjoitti:
Haastattelussa Harryn jutut menivät taas ristiin kuten aikoinaan Oprah läjäytyksessäkin. Kuulemma jotkut tahot kuninkaallisissa haluavat murhauttaa hänet koska hän ei saanut tätä turvapalvelua. Toisaalta väitti ettei kuninkaallisista voi lähteä koska he tietävät etteivät saisi turvapalveluja?? Harry ilmeisesti ajattelee että palatsi voi vaikuttaa oikeusituimeen päätökseen. Vetoaa politiikkoihin, että nämä kumoaisivat tuomioistuimen päätökseen. Hän ei ymmärrä siis miten valtio edes toimii. Usassa ovat näköjään lähetelleet kirjeitä politiikoille, jotka ovat sitten vaikuttaneet poliisiin kuten Nykissä.
Mä haluaisin nähdä sen, kun Sir Keir Starmer saa eteensä Harryn kirjeen: "Dear pääminsteri, pistä nimes paperiin, et mä saan sen iipeepeen, ja juu, ne pollarit pumppuhaulikoineen viereen kun mä tuun sinne teille. Kai säkin nyt haluat nähdä mun ja Megin tekemät lapset, eikö? Kaikkihan ne haluavat nähdä! Jos voisit pistää kuriiripostiin sit ne paprut, mä oon täällä viel hereillä ja ootan. Kiitti jo etukäteen. Terveisin Ison-Britannian ja Universumin Prinssi."
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on käsittämätöntä että täällä nykynaiset kritisoivat kuningatar Camillan koulutusta tämän päivän kriteereillä. Rouva on lähes 80-vuotias ja ajat hänen nuoruudessaan olivat täysin erilaiset kuin nyt.
Vasta 1920 Oxfordin yliopisto salli rajoitetuissa määrin naisten tulla täysjäseniksi ja suorittaa joitain arvosanoja. Cambridgen yliopisto salli tämän 1948. Tällöinkin oli etusija miehillä. Yliopistot sai itse päättää, montako naisopiskelijaa he "sietävät" ja mitä heidän sallittiin opiskella. Naisten yliopisto-opiskelua pidettiin "epäillyttävänä".
Vasta 1975 tuli naisille yhtäläiset oikeudet miesten kanssa päästä yliopistoihin samoilla kriteereillä.
Nämä meidän "koulutetut" eivät ole niin koulutettuja, että historiaa olisivat koskaan lukeneet.
Eli Netflix on antanut nyt virallisen tiedotteen jossa se kieltää lähettäneensä mitään uhkaus/lakikirjettä sille julkkiskokille, joka haukkui Meghanin kokkishown ja sanoi että Meghan ei osaa kokata minkä jälkeen kokki esitteli kirjettä Netflixiltä, jossa tätä uhkailtiin lakiteitse vakavilla seuraamuksilla jos tämä ei pidä päätään kiinni.
Jotkut epäilee että Meghan olisi tämän kirjeväärennöksen takana. Tämä muistuttaa tapausta missä Britti tuomioistuin sai väärennökseksi paljastuneen kirjeen New Yorkin poliisilta, NYPD:ltä, joka käsitteli prinssi Harryn suojelustatuksen palauttamisen tärkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset ovat saaneet yhtäläiset oikeudet yliopisto-opintoihin v. 1901, mutta rajoitetusti jo 1870 luvulla. Lukekaapa historiaa. Suomi on ollut myös edelläkävijä naisten äänestysoikeuden suhteen. Kuinka hirvittävä ero Britannialla ja Suomella, millä kivikaudella siellä on eletty? Ei tuo voi pitää paikkansa, vasta 1975 yhtäläiset oikeudet??!! Huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Eli Netflix on antanut nyt virallisen tiedotteen jossa se kieltää lähettäneensä mitään uhkaus/lakikirjettä sille julkkiskokille, joka haukkui Meghanin kokkishown ja sanoi että Meghan ei osaa kokata minkä jälkeen kokki esitteli kirjettä Netflixiltä, jossa tätä uhkailtiin lakiteitse vakavilla seuraamuksilla jos tämä ei pidä päätään kiinni.
Jotkut epäilee että Meghan olisi tämän kirjeväärennöksen takana. Tämä muistuttaa tapausta missä Britti tuomioistuin sai väärennökseksi paljastuneen kirjeen New Yorkin poliisilta, NYPD:ltä, joka käsitteli prinssi Harryn suojelustatuksen palauttamisen tärkeyttä.
No jo on kiero Bitch tämä Meghan! 😱
Sussex SQUAD taas toiminnassa estääkseen Meghan kritiikin?
Suomessa naiset ovat saaneet äänestysoikeuden 1906 kolmantena maailmassa mutta ensimmäisenä Euroopassa! 1907 lähtien he ovat voineet asettua kansanedustajiksi parlamenttiin. Mites Britanniassa?
Markle rustannu kirjeen netflixin nimissä, varmaan pölliny sieltä kaikki logopaperit samaan tapaan kuin palatsista.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset ovat saaneet äänestysoikeuden 1906 kolmantena maailmassa mutta ensimmäisenä Euroopassa! 1907 lähtien he ovat voineet asettua kansanedustajiksi parlamenttiin. Mites Britanniassa?
No tosta tänne linkatulta sivulta selvisi että brittinaiset saivat "rajatun"? äänioikeuden vuonna 1918 ja yhtäläisen äänioikeuden miesten kanssa vuonna 1928.
Harryn törkeän BBC-haastattelun oli järkännyt pariskunnan uusi viestintäpäällikkö Meredith K. Maines. Hänet palkattiin Archewellin ja As Everin viestintään vasta 3.maaliskuuta. Nainen on kuulemma suuri Meghan-fani. Hehheh, pääseepä hänkin pian kokemaan idolinsa todellisen luonteen. Tiedä, vaikka olisi jo eilen joutunut haukutuksi, kun Harryn haastattelu ei ollutkaan menestys. Maines tuli siis Ashley Hansenin tilalle, eivätkä Sussexit siten enää näköjään osta palveluksia Hansenin uudelta firmalta.
Vierailija kirjoitti:
Yli 200 sivua jo koossa narsistisen mt-potilaan loputtomiin jatkuvaa harryn + meghanin kritisoimista aivan kaikesta mahdollisesta. Hesari tosiaan näyttää arvopohjansa lykkäämällä tälle roskalle kruunun.
Muuten tää ketju on hyvä todiste siitä että pelkkä kritisointi ei ole argumentti, koska tästäkin näkee että sitä voi jatkaa vaikka loputtomiin. Tällä potilaalla tuota harry + meghan kritiikkiä on palstallakin nähty jotain 10 tuhatta sivua ja aina vaan lisääntyy.
Tuskin sentään vain yhdestä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tosta tänne linkatulta sivulta selvisi että brittinaiset saivat "rajatun"? äänioikeuden vuonna 1918 ja yhtäläisen äänioikeuden miesten kanssa vuonna 1928.
Niin, Suomessa naiset saivat YHTÄLÄISEN oikeuden äänestää tuolloin jo v.1906. sekä erikoisluvalla päästä yliopistoon jo v.1870. Eikö olekkin hienoa!?
Vierailija kirjoitti:
Harryn törkeän BBC-haastattelun oli järkännyt pariskunnan uusi viestintäpäällikkö Meredith K. Maines. Hänet palkattiin Archewellin ja As Everin viestintään vasta 3.maaliskuuta. Nainen on kuulemma suuri Meghan-fani. Hehheh, pääseepä hänkin pian kokemaan idolinsa todellisen luonteen. Tiedä, vaikka olisi jo eilen joutunut haukutuksi, kun Harryn haastattelu ei ollutkaan menestys. Maines tuli siis Ashley Hansenin tilalle, eivätkä Sussexit siten enää näköjään osta palveluksia Hansenin uudelta firmalta.
Oliko Hansen markled vai tekikö itse lopullisen irtautumisriuhtauksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on kiero Bitch tämä Meghan! 😱
Archien ja Bettyn syntymätodistuksetkin olivat vähän "outoja" ja Meghanin Yliopisto-diplomia ja kuvia valmistujaisista ei löydy mistään. Mutta nämä voi varmaan pistää Meghanin luontaisen vaatimattomuuden piikkiin...
Kuningattaren hattuun oli kiinnitettynä muuten Kärsimyskukka junamatkalle :)! Hän osasi viestittää vaatteilla.