Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25600)
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Dianan lempihajuvesi oli, jota Meghan strategisesti käytti ensitreffellä Harryn kanssa? Hermesin 24 Faubourg?
En tiedä tarkasti, mutta on puhuttu myös Penhaligonsin Bluebellistä. Ja myös sillä perusteella, että Meghanin lempituoksuna on mainittu myös Jo Malonen Wild Bluebell. Dianaan kun kaikki Meghanissa johtaa.
Nämä ovat jääneet mieleeni, koska itse olen tuoksuista (hajuvesistä, parfyymeistä) kiinnostunut, eli se on harrastukseni. Omistan itse kuutisenkymmentä tuoksupulloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, Catherinen sääriin on taas päästy, meghanistien epätoivoisuus vaan syvenee näköjään. Ihan kelpo sääret ne ovat ja sopivan pituisetkin.
Nuo housut vaativat naiselta nimenomaan pituutta, koroilla saa jalkoja pidemmiksi. Meghan on lyhyenläntä, eivätkä pellepöksyt ole hänellä edukseen. Näyttää kuin se hukkuisi niihin. Ja vaikka on "legs for miles", niin silti ovat lahkeet reilusti liian pitkät.
Näissä asuissa on kaikki paikallaan, ei voi pahaa sanaa sanoa. No, ehkä tuosta oranssista.:
"Uskomatonta pukuloistoa" hehkuttaa IS. Tämän nähtyäni en oikein ymmärrä miten joillakin on otsaa haukkua Meghanin housuja. Taitaa Katenisteilta common sense hävitä kuin tuhka tuuleen kun on kysymys Meghanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on jälleen tullut valituksi USAn inhotuimmaksi julkkikseksi. Edes P. Diddy ei pystynyt viemään häneltä ykkössijaa.
Se sanoo kyllä paljon.
Riippuu ihan siitä kuka on kysellyt ja keneltä.
Vierailija kirjoitti:
X:ssä on pitkät ketjut Meghanin hajusta. Kensingtonin palatsin työntekijät sanoivat, että hajusta tiesi heti, koska Meghan astui sisälle taloon. Kuningatar Elisabetin kuoleman jälkeisessä walk aboutissa ihmiset kuulemma olivat myös kavahtaneet Meghanin hajua. Tupakkaa, marijuanaa, alkoholia, pesemättömiä vaatteita, hikeä, tunkkaista peruukkia näiden yhdistelmää veikataan hajun aiheuttajiksi.
Oon myös lukenut jotain huhuja Meghanin ja Harryn päihteiden käytöstä, mutta en tiedä käyttävätkö oikeasti sitten esim. marihuanaa tai psykedeelejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Dianan lempihajuvesi oli, jota Meghan strategisesti käytti ensitreffellä Harryn kanssa? Hermesin 24 Faubourg?
En tiedä tarkasti, mutta on puhuttu myös Penhaligonsin Bluebellistä. Ja myös sillä perusteella, että Meghanin lempituoksuna on mainittu myös Jo Malonen Wild Bluebell. Dianaan kun kaikki Meghanissa johtaa.
Nämä ovat jääneet mieleeni, koska itse olen tuoksuista (hajuvesistä, parfyymeistä) kiinnostunut, eli se on harrastukseni. Omistan itse kuutisenkymmentä tuoksupulloa.
Achoo, achoo, achoo. Oletko koskaan ihmetellyt miksi ihmiset ympärilläsi aivastelevat niin paljon?
Tässä on Harry ja Stephen, molemmat nopeaälyisiä ja sanavalmiita.
Vierailija kirjoitti:
X:ssä on pitkät ketjut Meghanin hajusta. Kensingtonin palatsin työntekijät sanoivat, että hajusta tiesi heti, koska Meghan astui sisälle taloon. Kuningatar Elisabetin kuoleman jälkeisessä walk aboutissa ihmiset kuulemma olivat myös kavahtaneet Meghanin hajua. Tupakkaa, marijuanaa, alkoholia, pesemättömiä vaatteita, hikeä, tunkkaista peruukkia näiden yhdistelmää veikataan hajun aiheuttajiksi.
Monet narsistit haisevat karmealle. Voi vaikka googlata esim. "why do narcissists smell bad". Itse törmäsin tähän kun olin töissä narsisti-esinaisen alaisena. Hän oli hurmaava ihminen halutessaan mutta täysi sadisti jos asiat eivät menneet hänen mielensä mukaan jne. Ihmettelin aluksi kun menin hänen huoneeseensa ja se haisi kuvottavalle. Tuo haju leijui hänen ympärillään.
Myös ystäväni poikaystävä joka oli komea ja hurmaava, haisi kuin mädäntynyt. ystäväni kuurasi hänen asuntonsa lattiasta kattoon saadakseen hajun pois. Jotkut kuvailevat narsistista uhoavaa hajua kuin "tunkkainen kemikaali" ym.
Tätä selitetään mm. sillä, että narsistilta puuttuu kyky kuunnella ja havainnoida kehoaan. Hän ei välitä nähdä vaivaa kehonsa ja hygieniansa hoitoon koska hänen huomionsa on keskittynyt pelkkiin pinnallisuuksiin kuten vaatteisiin ja kosmetiikkaan. Henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen on normaali-ihmiselle myös sosiaalinen paine. Me emme halua löyhkätä. Narsistilla ei ole tätä sosiaalista painetta. Narsisti saattaa jättää hampaansa pesemättä viikoiksi vaikka punaa huuliaan diorilla. Hän saattaa mennä meikit nassussa nukkumaan joka ilta ja levittää aamulla uuden meikkikerroksen vanhan päälle. Hänellä saattaa olla monen tonnin sandaalit jaloissa jotka on hilseilevät ja likaiset ja kynnet ylipitkät ja hoitamattomat. Silti narsisti on usein koukussa kauneusleikkauksiin ja irtolisäkkeisiin.
Tosin monet väittää että narsistin ominaistuoksu jo itsestään on paha, että narsistin voisi tunnistaa jo tuoksusta. Se ei ole vain hikeä, p' askaa, valkosipulia ym. orgaanisia tuoksuja vaan sitä kuvataan "kemikaalimainen" mätänevä imelänkitkerä ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet narsistit haisevat karmealle. Voi vaikka googlata esim. "why do narcissists smell bad". Itse törmäsin tähän kun olin töissä narsisti-esinaisen alaisena. Hän oli hurmaava ihminen halutessaan mutta täysi sadisti jos asiat eivät menneet hänen mielensä mukaan jne. Ihmettelin aluksi kun menin hänen huoneeseensa ja se haisi kuvottavalle. Tuo haju leijui hänen ympärillään.
Myös ystäväni poikaystävä joka oli komea ja hurmaava, haisi kuin mädäntynyt. ystäväni kuurasi häne
Ai, nyt sitten tehdään mielenterveysdiagnoosia hajun perusteella? Varmaan ihan uusi tieteenhaara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ystäväni poikaystävä joka oli komea ja hurmaava, haisi kuin mädäntynyt. ystäväni kuurasi häne
Eli miten käyttäytyminen liittyy tuoksuun? Jos ihminen on empaattinen niin miltä hän tuoksuu vai tuoksuuko miltään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän väitteen tieteellinen perustelu on mikä. Eli miten selität tämän tieteellisesti? Ja mikään lady Colinin humpuukiselitys ei nyt kelpaa. Eikä minkään muun foliohatun tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on jälleen tullut valituksi USAn inhotuimmaksi julkkikseksi. Edes P. Diddy ei pystynyt viemään häneltä ykkössijaa.
Niin. Kyllähän se on ihan fakta, että ihan valtava määrä nettikiusaamista ja vihaa häneen kohdistuu.
Kuitenkin, Washington Post teki sokkokokeen kymmenestä hillosta, Meghanin mukana, huippuasiantuntijat raatina, ja Meghanin hillo voitti. Eli kun se nettikiusaaminen kuoritaan pois, Meghanin työn laatu on kovatasoista. Kuten koko Netflix-sarja oli. Kivaa, kaunista ja helppoa.
Ketjulainen kuitenkin mieluummin uskoo juoruja ja valheita. Totuus on vaikea niellä.
https://www.threads.com/@zandisussex/post/DIycDSFyRFx
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ihmisen haju liittyy siihen millainen ihminen on luonteeltaan. Otetaan esimerkiksi altruistinen wahhabilainen itsemurhaiskun tekijä joka tekee itsemurhaiskun uskoen siihen että hän tekee hyvää jumalan /uskonnon puolesta. Miltä hän tuoksuu?
Olen hyvin empaattinen, realisti kuitenkin. Yritän olla yhdenvertainen. Miltä minä tuoksun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, Catherinen sääriin on taas päästy, meghanistien epätoivoisuus vaan syvenee näköjään. Ihan kelpo sääret ne ovat ja sopivan pituisetkin.
Nuo housut vaativat naiselta nimenomaan pituutta, koroilla saa jalkoja pidemmiksi. Meghan on lyhyenläntä, eivätkä pellepöksyt ole hänellä edukseen. Näyttää kuin se hukkuisi niihin. Ja vaikka on "legs for miles", niin silti ovat lahkeet reilusti liian pitkät.
Näissä asuissa on kaikki paikallaan, ei voi pahaa sanaa sanoa. No, ehkä tuosta oranssista.:
"Uskomatonta pukuloistoa" hehkuttaa IS. Tämän nähtyäni en oikein ymmärrä miten joillakin on otsaa haukkua Meghanin housuja. Taitaa Katenisteilta common sense hävitä kuin tuhka tuuleen kun on kysymys Meghanista.
Ihailijoilla näyttää viimeinenkin järjenhippu häviävän kuin tuhka tuuleen, kun idolista puhuttaessa muut ovat aina jotain Katenisteja, jos eivät arvosta heidän suosikkiaan. Eikö Meghanilla ole elämää ilman Catherinea, vai mistä tämä oikein johtuu?
Meghanilla on varaa hankkia stailisti ja hieman enemmän pätäkkää satsata myös vaatteiden laatuun, mutta silti on ryppyisissä ja epäsopivissa. Aika ontuvaa verrata johonkin Esko Eerikäiseen ja muihin suomijuntteihin.
Miksi ei verrokeiksi oteta vaikka Viktoria Beckhamia ja muita a-luokan rikkaita ja tyylikkäitä naisia? Mutta ei tietenkään, vaan jostain junttigaalasta kaikkein mauttomimmat edustajat. Junna oli maha paljaana. Hirvittävä näky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ystäväni poikaystävä joka oli komea ja hurmaav
Tämä on yhtä hauska selitys kuin se että Catherine on aidosti lihallinen ja sitten av-mamma kertoi kaiken Catherinen intiimielämän kulusta. Se oli parasta av-palstaa aikoihin. Catherine ja Meghan menevät todella mammoilla tunteisiin.
Töissä joskus luetaan näitä keskusteluja ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myö
Muistan aina että se oli aidosti aistillinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uskomatonta pukuloistoa" hehkuttaa IS. Tämän nähtyäni en oikein ymmärrä miten joillakin on otsaa haukkua Meghanin housuja. Taitaa Katenisteil
Vähän toisenlainen näky kun Elisabet tapasi Marilyn Monroen.
Katenisti = Sussex-ketjussa Catherinesta jankkaava Meghanin palvoja.
Kukaan muu ei ota täällä koko ajan Katea puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen sirorakenteiset huippumallit eivät koskaan näytä mitenkään rotevilta.
Kaikki vaatteet ovat malleilla upeimman näköiset; paksut neuleet, kotelomekot, iltapuvut jne, myös nuo kyseiset housut. Megsulle ne eivät ainakaan sovi. Ja hänestä tässä nyt oli siis kyse.
Hänellä on ollut aivan mielettömän upeita vaatteita, ja ennen kaikkea juuri napakymppivalintoja tuolle vartalotyypille. Taisi olla silloin hovissa vielä.
Mallien ruumiinrakenne ei välttämättä täytä sanan SIRO merkitystä. Joku Lila Moss on siro, mutta ei pitkä. Chrissy Teigen? Helena Christiansen? Kaia Gerber? Bella Hadid? Ei he minusta siroja ole.
https://www.glamour.com/story/bella-hadid-amazon-pants
Ai Bella Hadid ei ole siro???? 175 cm pitkä, ja painaa 55 kg, ja toimiin runway-mallina myös!!!!! Siihen hommaan ei oteta,kuin ne siroimmat mallit.