Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (25608)

Vierailija
3061/25608 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altruistinen wahhabilainen itsmurhaiskuntekijä EI ole narsisti. Jos hän olisi narsisti, hän lietsoisi ja manipuloisi muita tekemään pahoja tekoja puolestaan. Narsisti ei ikinä uhraudu muiden tai jonkun aatteen puolesta. Hän ei edes usko mihinkään itseään suurempaan. Hän uskoo itse olevansa lähes jumalolento.

Tästä narsistin pahasta hajusta löytyy kyllä aika paljon keskustelua netistä. Voi olla että kyse on vain narsistin täydellisestä välinpitämättömyydestä hygieniaansa kohtaan. 

Meghan on aika huolimaton. Hänellä on nähty tuhansien$ kolttuja mutta lohkeillutta kynsilakkaa tai tukka roikkuu rasvaisilla suortuvilla. Vaatteet on usein ryppyisiä tai nuhjuisia ja tahraisia vaikka maksavat pienen omaisuuden verran.

Vierailija
3062/25608 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3063/25608 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna saadaan seurata pariskunnan edesottamuksia.

Vierailija
3064/25608 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitäppä nyt meghanisti, kumpi näistä on Lilibet: Se joka nähtiin niissä Meghanin pikkuleipä-talkoissa ja jolla oli ohuet, sileät, viileän vaaleanruskeat (maantienväriset) suorahkot puolipitkät hiukset. Vai tämä versio jolla on pitkät kuparinvaaleat (strawberry blonde?)  tuuheat pörröiset kihartuvat hiukset ja joka nähtiin mm. joulukortissa ja nyt ruusutarhassa. Kumpikin ei voi olla Lilibet. Ellei sitten ole kyse peruukista?

Kuparitukkainen Lilibet on isompi kuin maantienvärinen Lilibet ja hänen hiuksensa ovat hyvin huonokuntoiset. Ilmeisesti pilattu värjäämällä?

Vierailija
3065/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se Dianan lempihajuvesi oli, jota Meghan strategisesti käytti ensitreffellä Harryn kanssa? Hermesin 24 Faubourg?

En tiedä tarkasti, mutta on puhuttu myös Penhaligonsin Bluebellistä. Ja myös sillä perusteella, että Meghanin lempituoksuna on mainittu myös Jo Malonen Wild Bluebell. Dianaan kun kaikki Meghanissa johtaa. 

Nämä ovat jääneet mieleeni, koska itse olen tuoksuista (hajuvesistä, parfyymeistä) kiinnostunut, eli se on harrastukseni. Omistan itse kuutisenkymmentä tuoksupulloa. 

Hei, tuoksujen ystävä minäkin ja tykkään tuosta Jo Malonen Wild Bluebellistä! 

Vierailija
3066/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se Dianan lempihajuvesi oli, jota Meghan strategisesti käytti ensitreffellä Harryn kanssa? Hermesin 24 Faubourg?

En tiedä tarkasti, mutta on puhuttu myös Penhaligonsin Bluebellistä. Ja myös sillä perusteella, että Meghanin lempituoksuna on mainittu myös Jo Malonen Wild Bluebell. Dianaan kun kaikki Meghanissa johtaa. 

Nämä ovat jääneet mieleeni, koska itse olen tuoksuista (hajuvesistä, parfyymeistä) kiinnostunut, eli se on harrastukseni. Omistan itse kuutisenkymmentä tuoksupulloa. 

Tosin ihmettelen noin herkän ja miedon tuoksun olevan Meghanin mieleen..mutta jos yhtymäkohta Dianaan niin ymmärrän! 😁

Vierailija
3067/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan sitten ryhtynyt sähköpostiäidiksi, ystävän (?) vinkistä. ( Kuningasidea taas...). Kirjoittaa rakkaudentunnustuksia joka ilta lastensa sähköpostiin, kertoen kuinka kukaan ei ole koskaan rakastanut heitä niin paljon kuin hän. Laittaa mukaan kuvia näistä. Aikoo antaa lapsilleen nämä viestit kun täyttävät 17 tai 18 vuotta! What????!! Mitäpä luulisi, kauanko tuokin humputus kestää?! Kunhan oli haastattelussa pillahtanut itkuun ja täten huonoa äitiyttään pehmitellyt. 

Vierailija
3068/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana antoi perinnöksi rahaa ja arvokoruja, Meghan hutikassa kirjoitettuja sähköpostiviestejä. Kyllä siinä lapsilla olisi ihmettelemistä.

Vierailija
3069/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan sitten ryhtynyt sähköpostiäidiksi, ystävän (?) vinkistä. ( Kuningasidea taas...). Kirjoittaa rakkaudentunnustuksia joka ilta lastensa sähköpostiin, kertoen kuinka kukaan ei ole koskaan rakastanut heitä niin paljon kuin hän. Laittaa mukaan kuvia näistä. Aikoo antaa lapsilleen nämä viestit kun täyttävät 17 tai 18 vuotta! What????!! Mitäpä luulisi, kauanko tuokin humputus kestää?! Kunhan oli haastattelussa pillahtanut itkuun ja täten huonoa äitiyttään pehmitellyt. 

Oikein hyvä juttu, kun ollaan noin paljon menossa eri puolilla maailmaa. Vaikka voisihan se etäyhteydellä pitää niitä omakehuisia Minäminä-mieheni tukee minua-olen onnellisempi kuin koskaan-olen voimaantunut uranainen -(höpöhöpö)puheitaan, ja olla lasten kanssa kotona. Samalla tulisi ne hillotkin keiteltyä.

Vierailija
3070/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä juttu, kun ollaan noin paljon menossa eri puolilla maailmaa. Vaikka voisihan se etäyhteydellä pitää niitä omakehuisia Minäminä-mieheni tukee minua-olen onnellisempi kuin koskaan-olen voimaantunut uranainen -(höpöhöpö)puheitaan, ja olla lasten kanssa kotona. Samalla tulisi ne hillotkin keiteltyä.

En ole yhtään perehtynyt asiaan, joten kysyn. Valmistaako Meghan nuo hillot oikeasti omin käsin vai teettääkö muilla?

Vierailija
3071/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teettää muilla, koska oma keittiö ei täytä Hygieenia ja muita kriteerejä niin, että niitä saisi myydä elintarvikkeina. Eri asia, jos antaa lahjaksi, mutta Jenkeissä sama kuin Suomessakin eli hygieniavaatimukset elintarviketuotannon suhteen ovat tiukat ja tarkat eikä siihen kelpaa kenenkään kotikeittiö. Meghan on tarkoituksella tosin salannut hillojen alkuperäisen tuottajan, koska ei halua, että ihmiset saavat tietää. Kuka nämä hillot tuottaakaan myyntiin niin ei suinkaan tee ainoastaan Meghanin hilloja, koska noin pienimuotoinen liiketoiminta ei elätä ketään eikä Meghan omista omaa tuotantolinjaa vaan tuotanto on täysin ulkoistettu ostettu palvelu eli kyseessä on ollut olemassa oleva yritys jo ennen kuin Meghan tuli heidän asiakkaakseen. 

Vierailija
3072/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-----------

Kaipa ne hillot  joku taho sille valmistaa, mutta kun sen täytyy itse olla valvomassa ja käskyttämässä, niin ei olisi lapsilta niin paljon poissaoloaikaa. Ja ei kai se tuotanto ole edes vauhtiinkaan päässyt, kun kaikki floppaa. Pian taas vaihtuu varmaan nimikin.

Hullua hamuta kuuta taivaalta, tuotemäärä on kuin isommilla suurtavarataloilla. Tämä hääräilee kokemattomana isoissa saappaissa. Mutta kuuluu suuruudenhulluuteen sekin.

Vierailija
3073/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen sirorakenteiset huippumallit eivät koskaan näytä mitenkään rotevilta.

Kaikki vaatteet ovat malleilla upeimman näköiset; paksut neuleet, kotelomekot, iltapuvut jne, myös nuo kyseiset housut. Megsulle ne eivät ainakaan sovi. Ja hänestä tässä nyt oli siis kyse.

Hänellä on ollut aivan mielettömän upeita vaatteita, ja ennen kaikkea juuri napakymppivalintoja tuolle vartalotyypille. Taisi olla silloin hovissa vielä. 

Mallien ruumiinrakenne ei välttämättä täytä sanan SIRO merkitystä. Joku Lila Moss on siro, mutta ei pitkä. Chrissy Teigen? Helena Christiansen? Kaia Gerber? Bella Hadid? Ei he minusta siroja ole. 

https://www.glamour.com/story/bella-hadid-amazon-pants

Ai Bella Hadid ei ole siro???? 175 cm pitkä, ja painaa 55 kg, ja toimiin runway-mallina myös!!

Ei hän siro todellakaan ole. Laiha on. Mutta ei missään nimessä siro. 

Vierailija
3074/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. Käyn kerran viikossa psyk geriatrian osastolla. Tuo tuoksu on todella suosittu siellä, sekä potilaiden että hoitohenkilökunnan keskuudessa. 

Vierailija
3075/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan on jälleen tullut valituksi USAn inhotuimmaksi julkkikseksi. Edes P. Diddy ei pystynyt viemään häneltä ykkössijaa.

Mitä tänä kertoo ihmisten asenteista? Nainen ei saa olla edes esillä mutta mies saa tehdä seks tekoja (hyväksikäyttö) mutta se ei haittaa. Andykin asuu kuninkaan mailla vaikka uhrinsakin juuri tapettiin tai teki itsarin. 

Vierailija
3076/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, Catherinen sääriin on taas päästy, meghanistien epätoivoisuus vaan syvenee näköjään. Ihan kelpo sääret ne ovat ja sopivan pituisetkin.

Nuo housut vaativat naiselta nimenomaan pituutta, koroilla saa jalkoja pidemmiksi. Meghan on lyhyenläntä, eivätkä pellepöksyt ole hänellä edukseen. Näyttää kuin se hukkuisi niihin. Ja vaikka on "legs for miles", niin silti ovat lahkeet reilusti liian pitkät. 

Näissä asuissa on kaikki paikallaan, ei voi pahaa sanaa sanoa. No, ehkä tuosta oranssista.:

https://www.is.fi/viihde/art-2000011193567.html

"Uskomatonta pukuloistoa" hehkuttaa IS. Tämän nähtyäni en oikein ymmärrä miten joillakin on otsaa haukkua Meghanin housuja. Taitaa Katenisteilta common sense hävitä kuin tuhka tuuleen kun on k

Victoria ja Playboy David ja heidän riitelevät lapset ei ole mitään a-luokan julkkiksia. 

Vierailija
3077/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He rakastavat minua ja kirjoittavat että olen maailman paras äiti. Eli kuka äiti sanoo että lapseni mielestä olen maailman paras äiti ja he rakastavat minua. Tulee mieleen diagnisoitu diane downs joka sanoi että lapset antavat hänelle rakkautta ja niitä voi aina tehdä lisää..

Vierailija
3078/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän säälittää tuo Jamie Kern Lima, kun luulee, että Markle on aidosti hänen uusi ystävänsä. Jamie on muuten synnyttänyt molemmat lapsensa sijaissynnyttäjän avulla, mitä taas Sussex tuskin tunnustaa. Jamie taitaa uskonnollisuuttaan olla sinisilmäinen. 

Vierailija
3079/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän säälittää tuo Jamie Kern Lima, kun luulee, että Markle on aidosti hänen uusi ystävänsä. Jamie on muuten synnyttänyt molemmat lapsensa sijaissynnyttäjän avulla, mitä taas Sussex tuskin tunnustaa. Jamie taitaa uskonnollisuuttaan olla sinisilmäinen. 

Samanlainen narsisti kuin Markle.

Vierailija
3080/25608 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan on jälleen tullut valituksi USAn inhotuimmaksi julkkikseksi. Edes P. Diddy ei pystynyt viemään häneltä ykkössijaa.

Mitä tänä kertoo ihmisten asenteista? Nainen ei saa olla edes esillä mutta mies saa tehdä seks tekoja (hyväksikäyttö) mutta se ei haittaa. Andykin asuu kuninkaan mailla vaikka uhrinsakin juuri tapettiin tai teki itsarin. 

Ei Meghan ollut valittu inhotuimmaksi, kyllä sen kilpailun voitti Diddy ja ihan ansaitusti. Meghanin edelle pääsi myös Amber Heard. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi