Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (29405)
Vierailija kirjoitti:
Toistan edelleen: Meghan on itse vastuussa omasta suhteestaan isäänsä, ei kukaan muu. Ja nyt jätän tämän asian tähän. Kinaa jonkun muun kanssa tämän jälkeen, minä kyllästyin jo. Englanniksi sanoen I do not suffer fools gladly.
Det samma pa svenska, tack so mycket
"His son Thomas Jr said: 'There was no option. I was told the leg had to be removed and it was a case of life or death."
Tämä oli ainoa kommentti minkä löysin 12.6.2025 Daily Mailista.
Voitteko tehdä Thomaseista omat ketjut.
Vierailija kirjoitti:
"His son Thomas Jr said: 'There was no option. I was told the leg had to be removed and it was a case of life or death."
Suomalainen sanoo 6.12., joka muuten sattuu olemaan myös Suomen itsenäisyyspäivä.
12.6. olisi kesäkuun kahdestoista. Siitä/siihen on paljon aikaa. Saattaa ensi kesäkuun kahdestoista olla sitten sen Thomas Marklen toisen jalan amputointipäivä, kuka senkään vielä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko tehdä Thomaseista omat ketjut.
Meghanisti on täällä tolkuttanut Thomasia ja Daily Mailiä ja vaatinut siihen omaa mielipidettään myötäileviä kommentteja kerta toisensa jälkeen, mutta minun puolestani voidaan jättää Thomas kyllä tähän.
Katsotaan, sopiiko se meghanistille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin puhelu olisi nanosekunnissa Daily Mailissa, mikä olisi paha asia. Daily Mailin toimittajan tulisi rimpautella Meghanille, mikä olisi hyvä asia.
Joo, en todellakaan ymmärrä. Selitä. Ja pitkästi ja laveasti, äläkä vedä enää tähän sitä paparazzia.
No kysytään näin, Jos sinun isältäsi amputoitaisiin jalka, toivoisitko että asiasta kerrottaisiin sinulle jollakin yksityisellä viestimellä, vai lukisitko mieluummin asian Seiskasta?
Minun isäni kuoli 20 vuotta sitten, joten kysymys on akateeminen. Mutta koko ikäni minulla oli vanhempieni puhelinnumero, ja viimeiset kolme kuukauttaan isä asui naapuritalossa ja isän kuoleman jälkeen olin äidin epävirallinen omaishoitaja hänen viimeiset kuusi vuottaan.
Minä siis olin vanh
Kannattaa miettiä että Suomessakin on paljon perheitä jossa vanhemmat ovat alkoholisteja tai väkivaltaisia tai molempia. Laske tähän vielä narkomaanivanhemmat tai hyväksikäyttäjävanhemmat. Onko lapsella halua tällaisen käytöksen jälkeen olla yhteydessä isää tai äitiin.
Kun kerran Thomas Markle ei ketjuun kuulu, vielä vähemmän siihen kuuluvat potentiaaliset suomalaiset päihdevanhemmat. Koko palsta on sellaista keskustelua täynnä, eli voinette mennä pohtimaan asiaa muualle. Ketjuja siihen löytyy.
Että sitten sugaria vielä päälle? Kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen sanoo 6.12., joka muuten sattuu olemaan myös Suomen itsenäisyyspäivä.
12.6. olisi kesäkuun kahdestoista. Siitä/siihen on paljon aikaa. Saattaa ensi kesäkuun kahdestoista olla sitten sen Thomas Marklen toisen jalan amputointipäivä, kuka senkään vielä tietää.
Katenisti on pahasti alakynnessä valheittensa kanssa. Nyt sitten nillittää oikeinkirjoituksesta kun ei mistään muusta saa hampaillaan kiinni.
Pelkkää improvisaatiokomediaa Meghanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin puhelu olisi nanosekunnissa Daily Mailissa, mikä olisi paha asia. Daily Mailin toimittajan tulisi rimpautella Meghanille, mikä olisi hyvä asia.
Joo, en todellakaan ymmärrä. Selitä. Ja pitkästi ja laveasti, äläkä vedä enää tähän sitä paparazzia.
No kysytään näin, Jos sinun isältäsi amputoitaisiin jalka, toivoisitko että asiasta kerrottaisiin sinulle jollakin yksityisellä viestimellä, vai lukisitko mieluummin asian Seiskasta?
Minun isäni kuoli 20 vuotta sitten, joten kysymys on akateeminen. Mutta koko ikäni minulla oli vanhempieni puhelinnumero, ja viimeiset kolme kuukauttaan isä asui naapuritalossa ja isän kuoleman jälkeen olin äidin epävirallinen omaishoitaja hänen viimeiset kuusi vuottaan.
Minä siis olin vanh
TMI.
Vierailija kirjoitti:
Katenistuöi on ärhäkkänä, komentelee ja haukkuu. Selitä tätä, selitä tuota, älä vain ota puheeksi tätä, typerys.
Tajuaa raukka olevansa alakynnessä.
Olin jo ihmeissäni viime viikonloppuaamuina kun katenisti ei saanut kuin pari tykkäystä. Seuraan siis kävijöiden tykkäyksiä aina kerran tai kaksi päivässä.
Yleensä viikonloppuna koko kiusaajien konkkaronkka kokoontuu ja solvaa Meghania aamusta iltaan. Mutta viime viikonloppu oli mielenkiintoinen tilastollinen poikkeama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katenisti on pahasti alakynnessä valheittensa kanssa. Nyt sitten nillittää oikeinkirjoituksesta kun ei mistään muusta saa hampaillaan kiinni.
Rakas kultapieni, 6.12. ja 12.6. on puolen vuoden ero toisiinsa nähden. Ja tämä ON suomalainen keskustelupalsta ja täällä käydään keskustelu suomeksi. Puhutaan kilometreistä, ei maileista, asteet ovat celsiuksia, eivät fahrenheitejä ja päivämäärät muotoa päivä-kuukausi-vuosi.
Ystävällisenä huomautuksena tämä. Ei sinun tarvitse kiukutella ihan selvää asiaa, se on lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katenistuöi on ärhäkkänä, komentelee ja haukkuu. Selitä tätä, selitä tuota, älä vain ota puheeksi tätä, typerys.
Tajuaa raukka olevansa alakynnessä.
Olin jo ihmeissäni viime viikonloppuaamuina kun katenisti ei saanut kuin pari tykkäystä. Seuraan siis kävijöiden tykkäyksiä aina kerran tai kaksi päivässä.
Yleensä viikonloppuna koko kiusaajien konkkaronkka kokoontuu ja solvaa Meghania aamusta iltaan. Mutta viime viikonloppu oli mielenkiintoinen tilastollinen poikkeama.
Silloin saa itselleen sopivia vastauksia, kun ensin kirjoittaa kommentin ja sitten vastaa itselleen. Kuten ylläolevasta näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös muistaa, että välirikosta saakka lehdistö on seurannut Thomas Marklen elämää siinä toivossa, että tytär nöyrtyisi sovintoon. Tietenkin DM, ja useat toiset, ovat seuranneet Thomasia ulkomaille. Mexicon puolella asuessaan, Thomas sr. eleli lähes piilossa kuvaajia pakoillen. Mutta kyllähän media muuttoilmoituksen löytää. Mitään melua itsestään ei ole tähän saakka siellä pitänyt.
Vain reilu kuukausi sitten Samantha väitti isänsä jääneen sortuneen talon alle. Thomas toki kiisti tämän. Mutta ei mikään ihme, jos Meghankaan ei ihan ensi tietoa usko.
Siellä oli iso maanjäristys, ei Samantha voinut vielä tietää, oliko isä sillä alueella, tai miten oli käynyt. Tarkoitus kait herättää Meghan kysymään, miten isä voi? Eipä se korvaansa lotkauttanut.
Ei voinut itse kysyä isältään? Thomashan murahti, ettei ollut ollut missään tekemisissä Samanthan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas kultapieni, 6.12. ja 12.6. on puolen vuoden ero toisiinsa nähden. Ja tämä ON suomalainen kesku
Keskustelupalstoilla ei ole tällaisia sääntöjä. Ja niitä olisi niin miten niitä valvottaisiin. Ja mikä olisi rangaistus? Joutuisiko ihan vankilaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olkaamme nyt kaikki iloisia siitä, että Thomas ei enää tee kuolemaa vaan toipuu hyvää vauhtia ja on jo ilmoittanut kävelevänsä taas pian.
Siinä on hänellä taas monta uutta mahdollisuutta tavata lapsenlapsiaan, joista suurinta osaa hän ei ole nähnyt kertaakaan. Heitä tosiaan on muitakin kuin nämä Daily Mailin kautta peräänkuulutetut. Toivotetaan hänelle pitkää ikää ja myös välirikon korjaantumist Samanthan ja tämän lasten kanssa.
Kävelee kohta taas yhdellä jalalla ja voi hyvin? Toipuminen ei ole yhtä itsestään selvää kuin nuorilla urheilijoilla. ketä tahansa normaalia tytärtä huolestuttaisi isän pärjääminen tästä eteenpäin.
Ei, jos isä olisi juoppo ja itse aiheuttanut terveyshuolensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Meghanille ei kelpaa isän seura tämän terveenä ollessaan, miksi se nyt kiinnostaisi? Vai onko tässä kyseessä Meghanin kilvenkiillotus, jotta eivät joulubisnekset mene sivu suun pöyristyneiden potentiaalisten asever-asiakkaiden vetäessä pois tavarat nettikaupan ostoskorista?
Bisnes on se mikä Meghanin kellot saa kilisemään. Bisnes ja varsinkin sen puute.
Isä se on kyllä tähän saakka tainnut tehdä enemmän bisnestä tyttäreltään, jos tarkkoja ollaan.
Ja jos vielä tarkempia ollaan, niin sinulla ei ole laiskalle heitollesi mitään todisteita, ei edes yhtä ainoaa linkkiä.
Typeryyttäsi tuot koko ajan vain enemmän esiin, Meghanin palvoja. Sinisilmäinen sokea, varsin vastenmielinen yhdistelm
Poistatin eilen jonkun verran Sussexiin kohdistuvia haukkumisia. En jaksaisi tänään enää 🙈
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää improvisaatiokomediaa Meghanilta.
Poppycock.