Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (29415)
29099. Tapanani ei ole olla ilkeä tai vastata moukkamaisuuteen moukkamaisuudella, mutta onhan se aika hupaisaa, että kutsut toista typeräksi ja samaan aikaan itse väität, että se että Meghan ei lähde käräjille äitinsä kuvasta, todistaisi paparazzin olevan hänen palkkalistoillaan.
Aikuista ihmistä pääsääntöisesti saa kuvata julkisella paikalla, ja aikuinen ihminen hoitaa pääsääntöisesti omat oikeusjuttunsa. Paparazzit taas ovat kuvatoimistojen ja lehtien leivissä, eivät julkkisten palkkalistoilla.
Vierailija kirjoitti:
Meghanin puhelu olisi nanosekunnissa Daily Mailissa, mikä olisi paha asia. Daily Mailin toimittajan tulisi rimpautella Meghanille, mikä olisi hyvä asia.
Joo, en todellakaan ymmärrä. Selitä. Ja pitkästi ja laveasti, äläkä vedä enää tähän sitä paparazzia.
No kysytään näin, Jos sinun isältäsi amputoitaisiin jalka, toivoisitko että asiasta kerrottaisiin sinulle jollakin yksityisellä viestimellä, vai lukisitko mieluummin asian Seiskasta?
Thomas Marklen poika, joka asuu yhdessä isänsä kanssa Filippiineillä, että olisi saanut tiedon isänsä jalan amputaatiosta Daily Mailin toimittajalta? Kuka uskoo tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Meghanin puhelu olisi nanosekunnissa Daily Mailissa, mikä olisi paha asia. Daily Mailin toimittajan tulisi rimpautella Meghanille, mikä olisi hyvä asia.
Joo, en todellakaan ymmärrä. Selitä. Ja pitkästi ja laveasti, äläkä vedä enää tähän sitä paparazzia.
Onneksi Meghan valitsi parhaan vaihtoehdon eli otti yhteyttä konsulaattiin, ja sieltä sitten tarkistetaan, mikä on faktuaalisesti Thomasin tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daily Mailin artikkelissa 6.12. Thomas Markle Junior kertoo aivan selvällä englannin kielellä, että hän sai tiedon amputaatiosta puhelimitse Caroline Grahamilta, Daily Mailin toimittajalta.
Eli nyt vastatkaa: jos Caroline soitti ja piti ajan tasalla Thomasia ja Samanthaa, miksi Meghanin kanssa piti kommunikoida lehden palstalla? Varmasti toimittajana työskentelevä ihminen olisi löytänyt jonkinlaiset yhteystiedot Meghanin toimistoon.
Ja mistäs me tiedetään, ettäkö ei olisi yrittänyt? Soittanut, kertonut kuka ja on, ja halunnut puhua Meghanin kanssa? Meghan ei vaan halua puhua Daily Mailin toimittajalle? Enkä siitä kyllä syytä, en haluaisi puhua minäkään.. mutta nyt tällä kertaa se puraisi herttuatarta ahteriin tämä päätös.
Se, ettei hän edes väitä tavoitelleensa Meghania yksityisesti t
Aina vaan menee absurdimmaksi meghanistin jutut. Mitä enemmän se yrittää selittää, sitä hullummalta kuulostaa.
Oletko mahdollisesti joku fiktion käsikirjoittaja jossain tv-tuotantoyhtiössä? Saippuasarjalta nimittäin kuulostaa.
Mutta olkaamme nyt kaikki iloisia siitä, että Thomas ei enää tee kuolemaa vaan toipuu hyvää vauhtia ja on jo ilmoittanut kävelevänsä taas pian.
Siinä on hänellä taas monta uutta mahdollisuutta tavata lapsenlapsiaan, joista suurinta osaa hän ei ole nähnyt kertaakaan. Heitä tosiaan on muitakin kuin nämä Daily Mailin kautta peräänkuulutetut. Toivotetaan hänelle pitkää ikää ja myös välirikon korjaantumist Samanthan ja tämän lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Thomas Marklen poika, joka asuu yhdessä isänsä kanssa Filippiineillä, että olisi saanut tiedon isänsä jalan amputaatiosta Daily Mailin toimittajalta? Kuka uskoo tuollaista.
Lue itse. Daily Mail 6.12. Näin siellä selkeästi lukee Caroline Grahamin kirjoittamassa jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Meghan valitsi parhaan vaihtoehdon eli otti yhteyttä konsulaattiin, ja sieltä sitten tarkistetaan, mikä on faktuaalisesti Thomasin tilanne.
Ei ottanut yhteyttä mihinkään konsulaattiin vaan LÄHETYSTÖÖN MANILASSA. pääkaupungissa. Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Daily Mailissa näin luki, mutta sehän on täyttä potaskaa koko lehti. Lieneekö jalkaa edes oikeasti amputoitu? Ukko kävi paikallisen General Hospitalin lavasteissa pötköttämässä ja samalla sääti valot paremmiksi.
Ihan sama, kuka on ilmoittanut kenellekin, on yleinen mielipide nyt Meghania vastaan. Hän on kylmä kuin kivi isäänsä kohtaan. Vaikkei isä vielä kuolemassa olisi, on kuitenkin hyvin sairas ja vakava leikkaus tehty. Joulu on ovella, jolloin Meghan mainostaa kaikkia hyviä rakkaudenosoituksia läheisiään kohtaan. Ellei Harry nyt muista rakkaan äitinsä empatiaa sairaita ja heikkoja kohtaan, on hänenkin suosionsa mennyttä.
Se naurettava ja absurdi ei ole valitettavasti minun pääkoppani tuotetta, vaan ihan Thomas Marklen ja Caroline Grahamin. Lukekaa Daily Mailia ja päättäkää itse, mitä osaa tarinasta uskotte. Amputaatiota, ihmeparantumista vai suunnitelmaa pakottaa Meghan selvittelemään välejään isukin kanssa lehden palstalla. Mutta joka tapauksessa tieto on kulkenut Carolinelta Thomas Juniorille ja muulle suvulle paitsi Meghanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysytään näin, Jos sinun isältäsi amputoitaisiin jalka, toivoisitko että asiasta kerrottaisiin sinulle jollakin yksityisellä viestimellä, vai lukisitko mieluummin asian Seiskasta?
Minun isäni kuoli 20 vuotta sitten, joten kysymys on akateeminen. Mutta koko ikäni minulla oli vanhempieni puhelinnumero, ja viimeiset kolme kuukauttaan isä asui naapuritalossa ja isän kuoleman jälkeen olin äidin epävirallinen omaishoitaja hänen viimeiset kuusi vuottaan.
Minä siis olin vanhempieni kanssa läheinen koko ikäni siihen saakka kunnes he kuolivat ja ikävöin heitä vieläkin. Olin iltatähti, synnyin nelikymppiselle pariskunnalle. Minä en pysty ajattelemaan tilannetta, jossa en olisi tavannut vanhempiani moneen vuoteen tai puhunut säännöllisesti heidän kanssaan puhelimessa. Minä olen kyllä viimeinen ihminen, jolta kannattaa kysyä sellaista kysymystä kuin kysyit. En kykene ymmärtämään sellaisen tilanteen olemassa olemista.
Enkä minä kysymystä odottanut, vaan vastausta, mutta sitä en tietenkään sinulta saanut. Mutta kun nyt kerran kysyit - minusta Meghanin suhde isäänsä on hänen omalla vastuullaan, ei kenenkään muun.
Katenistuöi on ärhäkkänä, komentelee ja haukkuu. Selitä tätä, selitä tuota, älä vain ota puheeksi tätä, typerys.
Tajuaa raukka olevansa alakynnessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ottanut yhteyttä mihinkään konsulaattiin vaan LÄHETYSTÖÖN MANILASSA. pääkaupungissa. Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää?
Fiksu veto joka tapauksessa.
Kannattaa myös muistaa, että välirikosta saakka lehdistö on seurannut Thomas Marklen elämää siinä toivossa, että tytär nöyrtyisi sovintoon. Tietenkin DM, ja useat toiset, ovat seuranneet Thomasia ulkomaille. Mexicon puolella asuessaan, Thomas sr. eleli lähes piilossa kuvaajia pakoillen. Mutta kyllähän media muuttoilmoituksen löytää. Mitään melua itsestään ei ole tähän saakka siellä pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, kuka on ilmoittanut kenellekin, on yleinen mielipide nyt Meghania vastaan. Hän on kylmä kuin kivi isäänsä kohtaan. Vaikkei isä vielä kuolemassa olisi, on kuitenkin hyvin sairas ja vakava leikkaus tehty. Joulu on ovella, jolloin Meghan mainostaa kaikkia hyviä rakkaudenosoituksia läheisiään kohtaan. Ellei Harry nyt muista rakkaan äitinsä empatiaa sairaita ja heikkoja kohtaan, on hänenkin suosionsa mennyttä.
Ei ole hyvin sairas, pääsi jo pois teko-osastolta. Ja Daily Mail on tukena.
Vierailija kirjoitti:
Yleinen mielipide tässä asiassa on kääntymässä Meghanin puolelle, oli tämä sen verran ruma temppu häntä kohtaan.
Jos Meghanille ei kelpaa isän seura tämän terveenä ollessaan, miksi se nyt kiinnostaisi? Vai onko tässä kyseessä Meghanin kilvenkiillotus, jotta eivät joulubisnekset mene sivu suun pöyristyneiden potentiaalisten asever-asiakkaiden vetäessä pois tavarat nettikaupan ostoskorista?
Bisnes on se mikä Meghanin kellot saa kilisemään. Bisnes ja varsinkin sen puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja, missähän sekin todistetaan?
Todellisuudessa Meghan ei ole ottanut yhteyttä mihinkään.
Tajuatko itse, miten naurettavalta ja kerta kaikkiaan absurdilta sinun pääkoppasi tuotos kuulostaa?