Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25401)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja jos uhriutumisesta puhutaan, niin kukas se kävi Afrikassa köyhien "sisartensa" keskellä uikuttamassa omasta kurjuudestaan?"
Nyt kyllä keksit omiasi. Ei sellaista haastattelua ole olemassakaan missä Meghan uikuttaisi sisartensa keskuudessa. On Tom Bradbyn tekemä haastattelu jossa hän ja Meghan näyttävät olevan kahdestaan puutarhanurmikolla. Siinäkään Meghan ei uikuttanut.
Video löytyy kyllä. Uikutti kuinka kukaan ei kysynyt häneltä kuinka sinä voit. Liittyy niihin sen mielenterveysongelmiinsa, mihin ei muka saanut mistään apua, kun kukaan ei taluttanut tuota päsmäriä hoitoon, vaikka Harrylla suora numero terapeutille.
Keskellä tuota Afrikan matkaa. Mutta tilannetajuhan siltä on aina puuttunut.
Onneksi rikas herttuatar sai sentään masennukseltaan työtakkimalliston suunniteltua köyhille tytöille. Ja rihkamakorujak
Linkitä se video niin näet itsekin että haastattelija Bradby kysyy "Miten olet voinut" tms. ja Meghan vastaa ihan rauhallisesti että "kiitos kysymästä, ei minun vointiani moni ole kysellyt." Kumpikaan ei uikuttanut ellei sitten tuon sanan merkitys ole muuttunut viime aikoina. Joko muistissasi on vikaa tai sitten vaan valehtelet lämpimiksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja jos uhriutumisesta puhutaan, niin kukas se kävi Afrikassa köyhien "sisartensa" keskellä uikuttamassa omasta kurjuudestaan?"
Nyt kyllä keksit omiasi. Ei sellaista haastattelua ole olemassakaan missä Meghan uikuttaisi sisartensa keskuudessa. On Tom Bradbyn tekemä haastattelu jossa hän ja Meghan näyttävät olevan kahdestaan puutarhanurmikolla. Siinäkään Meghan ei uikuttanut.
Video löytyy kyllä. Uikutti kuinka kukaan ei kysynyt häneltä kuinka sinä voit. Liittyy niihin sen mielenterveysongelmiinsa, mihin ei muka saanut mistään apua, kun kukaan ei taluttanut tuota päsmäriä hoitoon, vaikka Harrylla suora numero terapeutille.
Onneksi rikas herttuatar sai sentään masennukseltaan työtakkimalliston
Ei saanut apua Meghan aviomieheltään, vaikka aviomiehellä oli itselleen terapeutin numero puhelimessaan aina valmiina, kun tarve tuli. Näin siis omien sanojensa mukaan.
"Kyllä! Hyvin toksinen tyyppi. Eli käy yksi kerrallaan jokaisen kimppuun. Tuo on hällä vakio että "taas toi yksinpuhelija jaarittelee". Hän sanoo niin usein jotta keskustelu tyrehtyisi. Hän on ottanut missiokseen pilkata ja haukkua meitä kaikkia. Lisäksi hän tekee kaikkensa että keskustelu harhautuu sivuraiteille."
Kannattaa siis katsoa että pysyy asiassa, keskustelee Sussexeista eikä hairahdu jaarittelemaan omasta elämästään. Ei täällä muut pilkkaa autistiksi, narskuksi tai moukaksi kuin nuo muutamat Meghanvihaajat jotka täällä roikkuvat jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
SUUSeXin herttua
Ja PuuseXin pääri, Brittiaatelistoa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Uikuttihan! "Oi kiitos! Olet ensimmäinen joka kysyy mitä MINULLE kuuluu"..Siis juuri olivat tulleet "prinsessa Dianan jalanjäljissä" -kuvauksista Afrikan ja maailman köyhimmistä slummeista ja ketään ei ollut kuulemma kiinnostanut miten herttuatar nukkui siellä silkkilakanoissaan luksus-majoituksessaan. Pätkä oli siinä filmissä Dianan jalanjäljissä Afrikassa" eli "Harry and Meghan, African journey". Eli Meghan näki ultimaattista köyhyyttä ja uutterasti sinnitteleviä ihmisiä kohti parempaa tulevaisuutta ja päällimmäisenä jäi mieleen että entäs minä!!! kukaan ei kysynyt miten minä voin tuolla saastan, kuumuuden ja kärpästen keskellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uikuttihan! "Oi kiitos! Olet ensimmäinen joka kysyy mitä MINULLE kuuluu"..Siis juuri olivat tulleet "prinsessa Dianan jalanjäljissä" -kuvauksista Afrikan ja maailman köyhimmistä slummeista ja ketään ei ollut kuulemma kiinnostanut miten herttuatar nukkui siellä silkkilakanoissaan luksus-majoituksessaan. Pätkä oli siinä filmissä Dianan jalanjäljissä Afrikassa" eli "Harry and Meghan, African journey". Eli Meghan näki ultimaattista köyhyyttä ja uutterasti sinnitteleviä ihmisiä kohti pare
Jos noin on niin sitten on leikattu alkuperäistä haastattelua oikein pensasaksilla. Niinhän sitä mielipiteitä muokataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uikuttihan! "Oi kiitos! Olet ensimmäinen joka kysyy mitä MINULLE kuuluu"..Siis juuri olivat tulleet "prinsessa Dianan jalanjäljissä" -kuvauksista Afrikan ja maailman köyhimmistä slummeista ja ketään ei ollut kuulemma kiinnostanut miten herttuatar nukkui siellä silkkilakanoissaan luksus-majoituksessaan. Pätkä oli siinä filmissä Dianan jalanjäljissä Afrikassa" eli "Harry and Meghan, African journey". Eli Meghan näki ultimaattista köyhyyttä ja uutterasti sinnitteleviä ihmisiä kohti pare
Kiitos, mä olin jo aikeissa lähteä etsimään sitä videota :D
-Se, jolta sitä tivattiin
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä! Hyvin toksinen tyyppi. Eli käy yksi kerrallaan jokaisen kimppuun. Tuo on hällä vakio että "taas toi yksinpuhelija jaarittelee". Hän sanoo niin usein jotta keskustelu tyrehtyisi. Hän on ottanut missiokseen pilkata ja haukkua meitä kaikkia. Lisäksi hän tekee kaikkensa että keskustelu harhautuu sivuraiteille."
Kannattaa siis katsoa että pysyy asiassa, keskustelee Sussexeista eikä hairahdu jaarittelemaan omasta elämästään. Ei täällä muut pilkkaa autistiksi, narskuksi tai moukaksi kuin nuo muutamat Meghanvihaajat jotka täällä roikkuvat jostain syystä.
Siinä sinä taas olet! Sinä olet muuten yksi niistä joka täällä on jaaritellut eniten omasta elämästään korostaaksesi itseäsi ja tarinasi vaihtelevat tilanteen mukaan . Miten voi olla, että sinä itse et sitä näe?
Kaiken lisäksi sinä jaarittelet itsestäsi tyhjänpäiväisyyksiä ja raivoat ihmisille joilla on oikeasti jotain substanssia esim. se joku kokki joka selitti ne mokat mitä Meghan teki esim. säilyttäessään puoliraakaa kanaa salaatin vieressä tai se luontaistuote tyyppi joka jo ennen kuin muut tubettajat heräsivät, kritisoi Meghanin kylpysuolaa vaarallisena.
Palaan tuohon With Love-ohjelmaan.
Siinähän oli paljon kömmähdyksiä ja tunnelma näiden rakkaiden? vieraiden kanssa aika jäykkä.
Meghanin rescue-kanat olivat munineet yhteen kasaan valmiiksi puhtaita munia. Joku oli käynyt ne jo valmiiksi puhdistamassa ja asettamassa yhteen paikkaan. Tuskin kukaan kanoista. Ei siinä mitään muuten, mutta miksi teeskennellä, että ne löytyivät sieltä aidosti. Kanalaa olisi voinut kuvata ilman tällaista epäuskottavaa lavastamistakin.
Kauniita asioita maisemien ja puutarhan lisäksi oli Meghanin käsiala ja se sininen mekko siinä loppujaksossa.
Ohjelma oli kokonaisuudessaan selvä heijastuma Meghanin isosta ongelmasta: aitous, lämpö, spontaanius, ja todellinen perehtyminen siihen, mitä tekee puuttuivat. Kaikessa oli muualta kopioidun ja päälleliimatun tuntu.
Pariskunta on saatu kuva suutelemassa tapahtuman kulisseissa. Kuvasta näkee suoraan että kyseessä on feikkisuudelma. Joku ehti vuotaa kuvan ennen pariskunnan omia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Catherinella on stylistin unelmavartalo. Hän on hyvin sopusuhtainen. Onko hän kauniimpi kuin Meghan, on sitten toinen aihe. Catherinella on myös säännölliset kasvonpiirteet ja suuhrehkot silmät sopivalla etäisyydellä toisistaan. Meghanilla on pienehköt lähellä olevat silmät.
Olen noista Catherinen silmistä erimieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole haukkunut Meghanin vartalotyyppiä, vaan kritisointi on kohdistunut huonosti hänen vartalotyypilleen sopiviin vaatevalintoihin.
Yleensä me naiset tiedämme, mikä sopii omalle vartalolle ja omaan värimaailmaan. Minullakin on lyhyt torso ja leveät hartiat ja tiedän, millä tavalla pukeutua, että sopsuhtainen vaikutelma syntyy. Näitä ohjeita löytyy netistäkin. Näitä on ollut naistenlehdissäkin ennen nettiä.
Meghanilla on taatusti varaa pukeutumisneuvojaan ja räätäliin. Epäilen vahvasti, ettei hän tässäkään asiassa kuuntele muiden ohjausta vaan "tietää kaiken".
Ei, koska pukeutuu itselle sopimattomiin väreihin ja tyyleihin lisäksi se, että ei huomioi vartalonmalliaan. Suitsiassa korostui tuo hänen ylä- ja alavartalon epäsuhta, kun hänet oli puettu korkeavyötäröisiin kynähameisiin, ja toppeihin, jotka oli laitettu hameen vyötärön sisään,
Tarkkaan olet katsellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherinella on stylistin unelmavartalo. Hän on hyvin sopusuhtainen. Onko hän kauniimpi kuin Meghan, on sitten toinen aihe. Catherinella on myös säännölliset kasvonpiirteet ja suuhrehkot silmät sopivalla etäisyydellä toisistaan. Meghanilla on pienehköt lähellä olevat silmät.
Ja minä olen eri mieltä stailistin unelmavartalosta. Katen sääret on liian lyhyet suhteessa torso-osaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen eri mieltä stailistin unelmavartalosta. Katen sääret on liian lyhyet suhteessa torso-osaan.
Katenistin mielestä kaikki Katessa hyvin ja oikeassa kohdin.
Meghanistikin jaksoi kömpiä ulos kotiluolastaan. Huomenta!
Megsu luulee olevansa Dianan rei karnaatio, uusi Diana. Siksi pukeutuu ja matkii Dianan pukeutumista. Ja Harry on mukana tässä, koska ei ole vieläkään päässyt yli äitinsä kuolemasta. On jäänyt sille 8- vuotiaan lapsen tasolle,joka oli, kun äitinsä kuoli. Megsu on aina ihaillut Dianaa, ja haluaisi olla samanlainen maailmanlaajuinen stara,kuin mitä Diana oli. Paitsi että häneltä puuttuu Dianan karisma ja empatiakyky. Dianan karisma näkyy jopa valokuvissa, mitä Dianasta otettiin. Sanottiin, että hänestä ei saa huonoa valokuvaa. Megan yrittää ja yrittää, mutta ei hänessä karisma ole. On hän kaunis,mutta ei karismaattinen. Ja empatiakyly puuttuu täysil, Paitsi itseään kohtaan-hän ei välitä muusta,kuin itsestään. Diana välitti, ja oli aidosti läsnä,kun kohtasi ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi rikas herttua
Minä en edes usko tähän tarinaan. Sepitti tarinan saadakseen huomiota. Enkä usko näihin sen kuningasperhe oli rasistinen väitteisiin. Ei voi olla, koska he tietävät sen ihan jo siitä syystä, että se olisi ko perheen loppu.
Ja vielä: Jos kuningasperhe olisi ollut rasistinen, olisi myös Harry sitä itse. Ei ole mahdollista, että koko muu perhe on,mutta Harry ei olisi ollut.
Ei kannata yksittäisistä tilannekuvista tehdä liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä. Catherine näyttää usein tuikeita ilmeitä lapsiaan kohtaan, mutta eiköhän kyse ole vain siitä, että hän ohjeistaa ja komentaa näitä.