Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25395)
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu:
Meghanilla on vaikea kroppa pukea, leveät hartiat, lyhyt torso ja laatikkomainen kokonaisuus, mutta luulisi, että hänellä on varaa tailoroida vaatteet istuviksi. Mutta vaatteet eivät tunnu oikein koskaan istuvan ollenkaan https://www.thelist.com/img/gallery/outfits-were-begging-meghan-markle-…
ja mittasuhteet ovat aina kummallisia, koska kokonaisuudet eivät toimi Meghanin vartalolle. https://www.thelist.com/img/gallery/5-times-meghan-markle-shouldve-land…
Silitysrauta on myös täysin vieras käsite https://www.thelist.com/img/gallery/outfits-were-begging-meghan-markle-…;
ja alusvaatteiden rajat ovat esille jatkuvasti https://www.thelist.com/img/gallery/outfits-were-beg
alusvaatteiden rajat ovat esille jatkuvasti
Surullista, että Meghaninkin menee tuohon alapään paljastavaan pukeutumiseen, joka näkyy nyt olevan muotia USA:n näyttelijäpiireissä. Tähän saakka kuninkaalliset naiset ovat pitäneet yllä naisen arvokkuutta paljastamalla vain rintavakoa ja olkapäitä, mikä on vielä esteettistä ja tyylikästä. Meghan taitaa olla moukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuosta kuvasta näkyy, miten Meghan noista kolmesta "esittää kuninkaallista", poseeraa liikaa. Yrittää tehdä vaikutusta.
https://people.com/why-kate-middleton-meghan-markle-never-wore-princess…
Herranjestas! Ei kukaan noista kolmesta "poseerannut" tuohon kuvavertailuun.
Meghan katsoo näyttelijän kiinteällä katseella kameraan ja hymyilee rutinoidusti ja sinun mielestä ei poseeraa?
Kyllähän kuninkaallisetkin usein poseeraavat, mutta eivät noin dramaattiseen tyyliin. Tässä kuvavertailussa Kate ja Diana tosin eivät poseeraa. Näkisipä Meghanilla joskus noin aidon hymyn kuin heillä noissa kuvissa! Mutta kaikki on Meghanissa niin tehtyä ja "epävälitöntä".
Pienet morsiustytöt joutuivat käyttämään juhlakenkiä ilman sukkahousuja Meghanin vaatimuksesta. Lopputulos oli, että paljaissa jaloissa juhlakengät tietysti hiersivät jalat rakoille. Charlotte ainakin kärsi tästä.
Sukkahousujakin on kevyitä malleja, kyllä niillä kirkossa voi olla lämpimällä säällä. Tuskallisempaa on pitää juhlakenkiä paljaassa jalassa.
Minä en olisi antanut tässä asiassa Megsulle periksi. Meghanin hääpukukin istui vähän huonosti. ei hän todellakaan ole mikään vaatetuksen asiantuntija. Omatkin vaatteensa ovat pääsääntöisesti hänelle huonosti istuvia, usein ryppyisiä jne
Yksi brittihovin ohjeistus, mistä Meghan ei välittänyt, oli juuri kameran etsimisen ja siihen katsomisen välttäminen. Näin siis julkisissa tilaisuuksissa ja väkijoukoissa. Hänestä on paljon videoita ja kuvia joissa ei ensin huomaa kameraa ja kun huomaa, alkaa heti hymyilemään ja poseeraamaan sille. Se näyttää vähän typerältä. Kuningattaren ohje oli, että keskitytään niihin ihmisiin, joiden kanssa seurustellaan eikä kuikuilla kameraan.
Tässä lisää siitä autosta ulos hyppäämisestä ja Harryn ignooramisesta, mukana myös toinen kuvakulma tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Pienet morsiustytöt joutuivat käyttämään juhlakenkiä ilman sukkahousuja Meghanin vaatimuksesta. Lopputulos oli, että paljaissa jaloissa juhlakengät tietysti hiersivät jalat rakoille. Charlotte ainakin kärsi tästä.
Sukkahousujakin on kevyitä malleja, kyllä niillä kirkossa voi olla lämpimällä säällä. Tuskallisempaa on pitää juhlakenkiä paljaassa jalassa.
Minä en olisi antanut tässä asiassa Megsulle periksi. Meghanin hääpukukin istui vähän huonosti. ei hän todellakaan ole mikään vaatetuksen asiantuntija. Omatkin vaatteensa ovat pääsääntöisesti hänelle huonosti istuvia, usein ryppyisiä jne
Nyt kiertää juttu siitä, miksei Meghan käytä hänelle varta vasten leikattuja vaatteita: Meghan käyttää kerran tai kaksi ja myy ne sitten pois yhdellä internetin kauppapaikoista.
Rahasta on pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä lisää siitä autosta ulos hyppäämisestä ja Harryn ignooramisesta, mukana myös toinen kuvakulma tilanteeseen.
Harry parka, hän on ihan ulalla, ei ymmärrä tapahtunutta, mistä se kulti nyt suuttui, pitääpä hyvittää myöhemmin. Harry on kuin yksi henkivartijoista, Meghan nöyryyttää täysillä, ymmärsiköhän Harry? Jopa henkivartijat pitivät Meghania Harryä tärkeämpänä. No onhan tällä ranteessaan varsin arvokas koru:D Kai tuosta nyt kotona puhutaan, joku tiesi kertoa että riitaa oli pukannut pariskunnalle.
https://www.bbc.com/news/articles/cvgqv99d9pdo
Diane Durham, 62 vee, Britannian Meghan Markle -fani #1, on nyt tuomarin perusteella todettu niin päästään vialla olevaksi, että häntä ei omassa oikeudenkäynnissään tarvita. 30.10. on se oikeudenkäynnin istunto, tai sen alku.
Kun Diane on jo nyt tuomittu täyttä ymmärrystä vailla olevaksi, mitä oikeudenkäynnin tulos voi olla? Tietääkö joku brittien rikoslaista tarpeeksi? Jos nyt oikein tuon jutun ymmärsin, niin lokakuussa jury päättää siitä, tekikö Durham sen mistä syytetään kyllä tai ei, mutta vankilatuomiota ei voida määrätä. Eli jos jury päättää, että hullu muija ihan oikeasti uhkasi pommittaa Buckinghamin palatsin, loppusijoituspaikka ei ole vankilan muurien sisällä vaan mielisairaalan kalteri-ikkunoiden takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry parka, hän on ihan ulalla, ei ymmärrä tapahtunutta, mistä se kulti nyt suuttui, pitääpä hyvittää myöhemmin. Harry on kuin yksi henkivartijoista, Meghan nöyryyttää täysillä, ymmärsiköhän Harry? Jopa henkivartijat pitivät Meghania Harryä tärkeämpänä. No onhan tällä ranteessaan varsin arvokas koru:D Kai tuosta nyt kotona puhutaan, joku tiesi kertoa että riitaa oli pukannut pariskunnalle.
Nuo voivat myös olla näyttelijöitä, jotka esittävät henkivartijoita. Koru on jäljitelmä. Koko touhu on teatteria, jonka keskipisteenä on Meghan, joka toimii käsikirjoittajana. Harry tietysti maksaa.
Meghanilla on vaikea kroppa pukea, leveät hartiat, lyhyt torso ja laatikkomainen kokonaisuus, mutta luulisi, että hänellä on varaa tailoroida vaatteet istuviksi. Mutta vaatteet eivät tunnu oikein koskaan istuvan ollenkaan
Meistä yksikään ei voi mitään sille, millainen kroppa meillä on. Paitsi tietenkin sinä jolla on varaa arvostella Meghaniin ulkonäköä.
Täysin turhake Meghan ja puolisonsa Harryn avulla valokeilaan päässyt. Kaikkia se leipä elättää. Hyödyttömiä molemmat.
Se, että sanoo, kuinka Meghanilla on haastava kroppa pukea ei kylläkään ole Meghanin ulkonäön arvostelua vaan ihan fakta. Se, miten vaatteet yleensä kaavoitetaan ja leikataan ei yksinkertaisesti ole ideaali Meghanin vartalotyypille, minkä vuoksi niitä istuvia vaatteita suoraan kaupasta ostettuna ilman räätälöintiä on haastava löytää.
Meghanin kannattaisi muutenkin miettiä vaatteiden mittasuhteita paremmin. Meghanille tyypillinen asu, jossa on väljät ja leveät korkeavyötäröiset housut sekä silkkipaita ainoastaan korostaa Meghanin torson lyhyyttä ja saa vartalon alapuolen näyttämään aivan suhteettomalta ylävartaloon nähden.
se, että Meghanilla on lyhyt torso sekä leveät hartiat on yhtä iso loukkaus, kuin se, että sanoo minulla olevan isot tissit sekä ylinotkoselkä, joka puskee vatsan ikävästi eteenpäin. Nämä ovat ihan vain ja ainoastaan faktoja anatomiaan liittyen.
En missään vaiheessa arvostellut Meghanin hartioita esimerkiksi.
ulkonäön haukkumista olisi esimerkiksi Meghanin lyhyt torso on ruma ja saa Meghanin näyttämään aivan sammakolta - pelkkiä jalkoja eikä torsoa nimeksikään
tämä on siis ESIMERKKI. En ole tätä mieltä.
ulkonäön haukkumista ei ole se, että Meghanilla on suhteessa jalkoihin lyhyt torso
Vierailija kirjoitti:
Ap:n elämä ja teot?
AP on yksityishenkilö, joka kylläkin kirjoittaa paljon, ehkä omastakin elämästään mutta ei täällä.
Metakeskustelu voisi muutenkin jo loppua. Tämä ei ole keskustelu keskustelijoista.
Meghanin täysin harhaiset grandioosit kuvitelmat siitä, miten hän haluaa uudistaa Royal Familyn eivät suinkaan olleet syynä Meghanin saamaan kritiikkiin. Sama kuin minä muuttaisin tästä vaikkapa Ruotsiin, ja kerron Ruotsalaislle sekä Ruotsin kuningasperheelle, kuinka MINÄ tulen tänne kertomaan heille ulkomaalaisena ja täysin vieraana henkilönä, miten heidän tulee toimia ja mitä heidän tulee muuttua. MINULLA on visio siitä, mikä on kuningasperheen tulevaisuus ja tarkoitus.
"Ai miten niin te ette muka arvosta minun suuruudenhullua näkemystä sekä MINUN haluamia muutoksia??? MINÄ olen Amerikkalainen B Luokan näyttelijä, jolla ei ole edes kunnollista koulutusta, miten niin minä en muka ole oikea henkilö modernisoimaan teidän kuningasperheen? Anteeksi nyt vaan, mutta MINÄ olen naimisissa Harryn kanssa, joten minä olen jo käytännössä Uusi Diana. Minulla on tähän jo visio ja kaikkea, minä olen suunnitellut sitä jo lentokoneessa matkalla tänne teidän maahan ja nyt kun minä vihdoin olen täällä niin luulisi teidän olevan kiitollisia, että minun kaltaiseni Uusi Diana on luonut tähän tulevaisuuden vision teille! Tässä minun visiossa on mukana kaikki parhaat sanat, löysin ne Instagramin häshtägeistä. Nämä ovat kuule meillä tuolla Amerikassa todella suosittuja ja kaikkihan tietää, että me ollaan teidä edellä kaikessa. EI se ole minun vikasi, että tämä teidän Roayl Family on niin typerä ja vanhanainen, että MINUN muka tulee jopa niijata sen typerän haahkan Katen edessä. Että mieti sitä. Tässä on tämä minun visio, ihan itse tein: inclusive, socially engaged, and aligned with contemporary values. Eikö olekin hyvä visio? Sitäpaitsi minä en todellakaan aio alistua Katen varjoon tottelemaan sääntöjä ja tekemään töitä teidän kansalaislle. En todellakaan. Anteeksi nyt vaan, mutta mitä te teette MINULLE ja mitä MINÄ siitä hyödyn, että minä puurran töitä teille? En yhtään mitään. Ei tule tapahtumaan."
"Hirveitä Rasisteja koko maa ja Royal family täynnä!! Minut koettiin Royal perheessä uhkana, koska minä olen voimakas ja menestynyt nainen!! Hirveä takapajula muutenkin koko maa ja siellä jopa haisee pahalta. Voimakkaat naiset lynkataan siellä heti. Ainiin ja minähän muuten olen musta nainen. Tiestittekö muuten sitä? Eli rasisteja ovat kaikki siellä, koko roayl perhe mukaan lukien! Tää on just tätä, että vaikka minä hyvää hyvyyttäni tulin Amerikasta asti kertomaan, että mikä on nyt trendikästä ja mitä teidän kanssa pitää tehdä, mutta koska minä olen musta nainen ja koko takapajula on täynnä rasisteja niin ei minkäänlaista kunnioitusta ja arvostusta minun mahtavaa visiota kohtaan!"
Yllättäen kirjaimellisesti KAIKKI Meghanin Female Empowerment projektit ovat olleet enemmän tai vähemmän Meghanin oman brändin rakentamista sekä itsepromootiota. Meghanin mielestä hän on tehnyt niin mieletöntä ja uskomatonta työtä naisten aseman eteen, kun hän mm. kehoitti naisia äänestämään. Että mieti sitä.
Luoja... onneksi tänään on vapaapäivä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n elämä ja teot?
AP on yksityishenkilö, joka kylläkin kirjoittaa paljon, ehkä omastakin elämästään mutta ei täällä.
Metakeskustelu voisi muutenkin jo loppua. Tämä ei ole keskustelu keskustelijoista.
Ei tää ole keskustelu vaan yhden tai parin mt-ongelmaisen loputon solvaavien väitteiden vuodatus ulkomaanhenkilöistä. Ilmeisesti hesarin ns. arvopohjaan tuo sopii koska tääkin roska on saanut kruunun jotta se voi pompata esiin kaikki 500 kertaa päivässä kun tuo spämmijä tuuppaa uutta kommenttia ketjuunsa.
se, että Meghanilla on lyhyt torso sekä leveät hartiat on yhtä iso loukkaus, kuin se, että sanoo minulla olevan isot tissit sekä ylinotkoselkä, joka puskee vatsan ikävästi eteenpäin. Nämä ovat ihan vain ja ainoastaan faktoja anatomiaan liittyen.
Ylipäätään on moukkamaista kommentoida kenenkään ulkonäköä mitenkään. Vai onko sun ihan pakko sanoa faktoja kun huomaat esim. että jollain on iso nenä, onko se silloin faktana sanottava ääneen? Koska eihän se ole ulkonäön arvostelua.
Ehkä sinulla kuitenkin on joku diagnoosi, joka selittää sun käytöksen? Se on silloin ihan inhimillistä etkä sinä vaan voi itsellesi mitään.
Parasta olisi ollut vetää pieni prinsessa kokonaan pois tuosta morsiustyttö ryppäästä. Niinhän tapahtuikin loppupuolella tapahtumaa, että Charlotte oli äitinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi ollut vetää pieni prinsessa kokonaan pois tuosta morsiustyttö ryppäästä. Niinhän tapahtuikin loppupuolella tapahtumaa, että Charlotte oli äitinsä kanssa.
Pääsevätköhän nämä palstalaiset koskaan yli noista häistä? Kyseessä oli todella kuuma päivä, ja lähikuvissa näyttäisi siltä, että Katella itsellään ei myöskään ollut sukkahousuja.
Vastaa-toiminto ei toimi, ei ota lainatusta kommentista mitään mukaan. Lainaa-toiminto toimii huonosti yleisestikin ja tarpeeksi monen perättäisen lainauksen jälkeen menee täysin sekaisin. Palstasysteemiä muutettiin muutama vuosi sitten, kun tätä edeltäneessä systeemissä perättäisiä lainauksia saattoi olla kymmeniä ja se tukki palstan käytettävyyden. Itsekin puhelimella ollessani tuskailin joskus, kun sivu ei auennut ollenkaan ja piti lopettaa kyseisen ketjun lukeminen.