Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (21917)
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaan keskityt ketjun aiheen haastatteluihin. Miksi Williamia pitää kytätä? Katso veljensä haastatteluja, Harry kun hoitaa sen koomisen puolen ja osaa räväyttää, ja saakin, kun on vain tavis.
Tulevan monarkin on ehkä oltava konservatiivinen ja pidättyväkin. Kaikkea ei aina tarvitse huutaa tai solvauskirjaksi kirjoittaa.
William edustaa monarkiaa, ehkä kaikki eivät vieläkään ymmärrä mitä se pitää sisällään. Ei hän ole täällä aiheenakaan.
Näitkö haastattelun? Jäykkä paperinukke päästi suustaan platituudeja. Haastattelijana kanadalainen näyttelijä joka oli niin tilanteen lumoissa että tuskin sai sanaa suustaan. Meni pahasti pieleen jos tarkoitus oil pönkittää hovia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaan keskityt ketjun aiheen haastatteluihin. Miksi Williamia pitää kytätä? Katso veljensä haastatteluja, Harry kun hoitaa sen koomisen puolen ja osaa räväyttää, ja saakin, kun on vain tavis.
Tulevan monarkin on ehkä oltava konservatiivinen ja pidättyväkin. Kaikkea ei aina tarvitse huutaa tai solvauskirjaksi kirjoittaa.
William edustaa monarkiaa, ehkä kaikki eivät vieläkään ymmärrä mitä se pitää sisällään. Ei hän ole täällä aiheenakaan.
Näitkö haastattelun? Jäykkä paperinukke päästi suustaan platituudeja. Haastattelijana kanadalainen näyttelijä joka oli niin tilanteen lumoissa että tuskin sai sanaa suustaan. Meni pahasti pieleen jos tarkoitus oil pönkittää hovia.
Tiedän toki miten William esiintyy. En vaan ymmärrä sitä, miksi hänen pitäisi olla jotain mitä ei oikeasti ole. Asiallinen ja rauhallinen. Jokainen meistä on oma persoona, jos ei miellytä, niin jättää katsomatta. Ei hänen tarvitse hovia pönkittää, siellä on oma tyylinsä, ja se on brittiläinen, ihan sama mitä muualla hänestä ollaan mieltä. Alaako illan jankkaus nyt Williamista?
Täysin väärään ketjuun kertomaan kuinka hän on tylsä ja kertoilee jotain platituudeja. Jo on hölmön hommaa.
Ketjun aihe Sussexit. Harryssa luulisi olevan tarpeeksi vinkeää, veikeää ja mielenkiintoista seurattavaa. Meghan siinä ohessa taluttelee sitä edestakaisin ja kilpailee valokeilasta ja eturivin paikasta. Pellet vauhdissa. Nauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän ollaan Meghan Marklesta kiinnostuneita, kun ei uuden viinin lanseeraus kiinnosta enää ollenkaan. 😟
Toiselta puolelta maapalloa rahdattua tankkiviiniä. Jopa Prismasta ostetut saksalaiset valkoviinit voittaa Meghanin pöytäviinit. Meghan esittelee myös tuotteita joita ei ole vielä myytävänä, kuten kukkamaljakoa taustalla. Kiinnostavampaa on Meghan pyrkimys alkaa matkaohjelman vetäjäksi. Seuraavaksi saadaan nauraa kun Meghan maistelee ranskalaisen keittiön ruokia Pariisissa.
Mistä päättelit että se on myyntiin tuleva kukkamaljakko? Minusta näytti ihan hillopurkkien pakkaukselta. Senhän Meghan on voinut ottaa uusiokäyttöön laittamalla lasipurkin sisälle ja kukkia "maljakkoon." Saammeko nyt luvan nauraa mielikuvituksesi lennolle?
Minua ei nämä henkilökohtaisuudet täällä takapyttylöineen ole kiinnostanut lainkaan. Olen yrittänyt kirjoittaa aiheesta ja pyytänyt muitakin hyppäämään provojen yli mutta ei. Ihmiset paitsi tykkäävät provota myös provosoitua ja triggeröityä.
Onko kellään mitään tuoretta uutista Sussexin parista? Mun jutut tosiaan kertaa heidän historiaansa.
Itselleni oli uusi tieto tuo, että Meghan omien sanojensa mukaan sai keskenmenon vaihtaessaan vaippaa baby-Archielle.
Epäilyttää. En usko, että Meghan vaihtaa vaippoja. Miten nopeasti hän sitten olikaan tullut raskaaksi Archien jälkeen? Onko hän ylipäänsä tullut raskaaksi koskaan..
Varhaisen vaiheen keskenmenot ovat tosi yleisiä. Niistä ei yleensä mitään suurta draamaa kehitellä.
Meghan kehittää draamaa vaikka hyttysen pistosta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei nämä henkilökohtaisuudet täällä takapyttylöineen ole kiinnostanut lainkaan. Olen yrittänyt kirjoittaa aiheesta ja pyytänyt muitakin hyppäämään provojen yli mutta ei. Ihmiset paitsi tykkäävät provota myös provosoitua ja triggeröityä.
Onko kellään mitään tuoretta uutista Sussexin parista? Mun jutut tosiaan kertaa heidän historiaansa.
Itselleni oli uusi tieto tuo, että Meghan omien sanojensa mukaan sai keskenmenon vaihtaessaan vaippaa baby-Archielle.
Epäilyttää. En usko, että Meghan vaihtaa vaippoja. Miten nopeasti hän sitten olikaan tullut raskaaksi Archien jälkeen? Onko hän ylipäänsä tullut raskaaksi koskaan..
Varhaisen vaiheen keskenmenot ovat tosi yleisiä. Niistä ei yleensä mitään suurta draamaa kehitellä.
Minua taas ihmetyttää tämä rajojen veto - Harrysta ja Meghanista saa vaikka valehdella kunhan se saattaa heidät negatiiviseen valoon. Brittihovista jäsenineen taas ei saa sanoa muuta kuin ihailevaa ja ylistävää. Sitten hännänhuippuna suomalaiset jotka ovat kaiken kritiikin ulottumattomissa. Muita kansallisuuksia saa häpäistä ihan mielin määrin.
Tämä tuli mieleeni kun luin tuon ensimmäisen kommentoijan maininnan takapyttylästä. On se niin mieto, jopa hellyttävä ilmaisu verrattuna monteshitholeen. Shit holehan voi tarkoittaa vaikka mitä jos ei englantia osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ihmetyttää tämä rajojen veto - Harrysta ja Meghanista saa vaikka valehdella kunhan se saatta
Hahaa, tuo kanadalainen, Eugene Levy, näytteli Schitt's Creek nimisessä sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ihmetyttää tämä rajojen veto - Harrysta ja Meghanista saa vaikka valehdella kunhan se saatta
En viitsi muuhun edes kommentoida, mutta...
Etkö muka muista, kuinka vasta tänään aamupäivällä me suomalaiset osallistuimme oikein joukolla taistoon brittejä vastaan? Nuo hemmetin britit kun olivat varastaa meidän suomalaisten itseoikeutetun ykkössijan turistirysien huonokäytöksisimpänä kansana! Kommentti, jossa puolustettiin suomalaisten asemaa "sikailutilaston" ykkösenä, sai ihan sikana yläpeukkua (pun intended 🐷).
Se, joka väittää, etteivät suomalaiset kykenisi esim. itseironiaan, niin haistakoon 🐽 Meghanin pökälehatun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se et näe eroa - siis rajalinjaa - ketjun aiheista irvailun ja ketjun kommentoijien irvailun välillä.
Minun rajani asian selittämisen suhteen on kuitenkin ylittynyt, joten... koetapa kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ihmetyttää tämä rajojen veto - Harrysta
Eivät kaikki palstaile täällä aamusta iltaan niinkuin sinä näytät tekevän.
https://www.msn.com/en-us/lifestyle/lifestyle-buzz/meghan-markle-makes-h
Meghan tänään Pariisissa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.msn.com/en-us/lifestyle/lifestyle-buzz/meghan-markle-makes-h
Meghan tänään Pariisissa.
Mitäs asusta ollaan mieltä? Itse en muodista ymmärrä yhtikäs mitään ja siksi ainoa kysymys väreistä: ilmeisesti saman värin kahta sävyä on ok yhdistää? Muistelen joskus omassa nuoruudessa kivikaudella että sitä kehotettiin välttämään :-D
Piippol-lehti siellä taas kehua retostelee Meghania. So what else is new. 🙄
Mutta missä on Harry? Eikö ole tönittävänä ja revittävänä mukana? Eivät enää kestä toistensa seuraa. 😆
"Ylellinen asu" olisi näyttänyt paremmalta huippumallin päällä. Oli taas sellainen löysän kauhtanan vaikutelma, kun pituutta ei ole tarpeeksi naisella tuollaiseen. Pojot luonnollisesta meikistä.
Onhan tuo koko look tyylikkäämmästä päästä Meggulin asukokonaisuuksia. Joku on hänet nyt stailannut.
Yleensä hänen asunsa ovat olleet joko niin kireitä, että rintsikan reunat näkyy tai sitten aivan liian isoja telttoja. Liian suuria kokoja hän on käyttänyt paljon. En tiedä, miksi. Nyt on tyylikäs asu ja kampaus, kevyt meikki.
Vierailija kirjoitti:
"Ylellinen asu" olisi näyttänyt paremmalta huippumallin päällä. Oli taas sellainen löysän kauhtanan vaikutelma, kun pituutta ei ole tarpeeksi naisella tuollaiseen. Pojot luonnollisesta meikistä.
Mummot kritisoi. Itse pystyisivät paljon parempaan.
Toimittajilta olisi toivonut vähän kyselevämpää, rohkeampaa otetta näihin Meghanin juttuihin. Tuossa Bloombergin haastattelussa Emily Chang nosti esille tuon kuluneen tiskisaippua-tarinan, mutta antoi Meghanin hehkuttaa sitä edelleen. Tarina on moneen kertaan kerrottu ja sillä "on muutettu maailmaa" Meghanin sanoin. Ihmettelen, ettei tässä suht tuoreessa haastattelussakaan siihen esitetty mitään lisäkysymyksiä vaan sen annettiin olla.
Brooke Shields, joka oli samassa haastattelussa Meghanin kanssa tavallaan laittoi omalla heitollaan tälle "when I was eleven"-hokemalle pisteen. Ja hän ei ole toimittaja.
Tässä on AI-yhteenveto tiskisaippuatarinasta :
"Meghan Markle's dish soap story is disputed as largely invented or exaggerated, particularly the claim that her letter directly caused the company to change its advertising slogan. While she was featured in a 1993 news segment about a class project on commercials, the widely told story about her succeeding in changing the slogan is not supported by evidence from Procter & Gamble archives or advertising historians, according to reports. "
Vielä haastatteluista: niissä, missä pariskunta on molemmat läsnä, jää prinssi aina pieneen sivurooliin. Toimittajaa, oli se kuka tahansa, Oprah tai Jane Pauley, ei tunnu kiinnostavan Harryn mielipiteet. Hänelle ei anneta kovinkaan paljon puheenvuoroja tai puheaikaa.
Tosin sen verran, kun on saanut puhua, hän vain tukee kaikkea sitä roskaa, mitä vaimo suoltaa. Vähän kuin ei uskaltaisi olla mitään muuta mieltä.
Harvoin näkee näin epätasaisia haastatteluja. Oprahkin riemuitsi, että nyt tuli hänen pitkän uransa paras haastattelu. Harry istui siinäkin pitkään hiljaa ja apaattisena, kun Meghan kertoili valheita Harryn perheestä. Oprahille ei tullut mieleen kyseenalaistaa mitään.
Harry ei ollut varoittanut haastattelusta kuninkaallista perhettä etukäteen, vaan tämä ohjelma silloin aikoinaan tuli heille täytenä järkytyksenä aikana, jolloin oli muutakin murhetta.
Toiselta puolelta maapalloa rahdattua tankkiviiniä. Jopa Prismasta ostetut saksalaiset valkoviinit voittaa Meghanin pöytäviinit. Meghan esittelee myös tuotteita joita ei ole vielä myytävänä, kuten kukkamaljakoa taustalla. Kiinnostavampaa on Meghan pyrkimys alkaa matkaohjelman vetäjäksi. Seuraavaksi saadaan nauraa kun Meghan maistelee ranskalaisen keittiön ruokia Pariisissa.