Meikkaatteko joka päivä?
Itse lähes joka päivä. Lähinnä omaksi ilokseni, en ketään varten. Ei itseasiassa ees kiinnosta aina istua peilin eessä. Joskus on kiva vaan vaikka se 10min nukkuu pidempään. 🙃
Kommentit (37)
No en. Vain silloin, kun johonkin menossa.
T: tuntematon
Meikkaan kun lähden töihin tai kaupungille, liikuntaharrastuksiin en koskaan. Meikit ei kestä hikoilua, ei ole mukava kun meikkivoiteet tai ripsivärit valuu poskia pitkin.
Ainoastaan juhliin, eli muutaman kerran vuodessa.
Kyllä vaan, ihan jo sen takia, että pysyy taito tallella ja tiedän tarvikkeiden tilanteen, jos yhtäkkiä ilmaantuukin meno. Kuivuvat meikit, viimeisiään vetelevät tarvikkeet tai loppuunkäytetyt purkit harmittavat kummasti, jos niistä ei pidä lukua ja huolta. Sitä paitsi, tuotteet kehittyvät ja löytyy aina vain parempia edullisia tuotteita. Eikä se mitään tähtitiedettä ole, nykyisin pystyy löytämään helposti hyvät ja juuri itselle sopivat meikit.
Omasta mielestäni olen myös hiukan edistynyt vuosien varrella. Oppinut, nyt kun aikaa on enemmän, näkemään monta juttua, joihin en kiinnittänyt aiemmin mitään huomiota, kun ei ollut aikaa.
Toisaalta on mukavampi katsoa peiliinkin, kun ei sieltä ihan mörökölli tuijota vastaan. - Siinä mielessä vuosien myötä tilanne ei näytä ilman meikkiä aamuisin ainakaan paranevan, päin vastoin ja tarvitaan vähän kohennusta suihkun jälkeen.
Kokonaisuus näyttää kivemmalta, kun myös kasvot ovat meikatut. On helpompi suunnitella uusia asuyhdistelmiä ja "uskoa" niiden olevan ihan hyviä, varsinkin kaulaliinat, hatut ja huivit- osastolla, niin kotona kuin ostosreissullakin.
Eläkkeelle jäätyäni meikkaus on jäänyt minimiin.
Jos on vaikka lounastrfeffit,niin silloin meikkaan ja pubissa istuessa.
En. Joskus meikkaan huvikseni, mutta taitaa olla luokkaa pari kertaa kuukaudessa.
Ei sitä teams-palaverin pikkukuvasta kukaan erota, onko mulla ripsiväriä vai ei, kiitos vaan tummille geeneille.
En ikinä. Jos on hienot juhlat esim. Häät tjs. Maksan ammattilaiselle joka hoitaa homman.
kenenkään mielipidettä en kysy kun laitan vaatteet päälle ym. kun lähden ihmisten ilmoille
Juhlia varten, ei riittäisi kärsivällisyys meikata joka päivä (ja pestä ne pois!). Ahdistaa myös kun sitten naamaa pitää varoa päivän mittaan.
Meikkaan vain "oikeisiin menoihin", kuten häihin, hautajaisiin ja valmistujaisiin. En ole mitenkään luonnonkaunis, poskissa rumat aknearvet, mutta laiskuus voittaa arjessa. Kulmat on tummat ja vahvat, eivät tarvitse väriä niin en ole ihan raamiton.
N32
Silloin kun kävin toimistolla töissä, meikkasin joka päivä. Nyt kun olen etänä, en todellakaan viitsi meikata, kun meillä ei pidetä edes kameroita päällä Teams-kokouksissa. Joten meikkaan vain viikonloppuna, pääosin omaksi ilokseni ja kun on aikaa. Viikolla hiukset pystyssä ja ei meikkiä :D
En todellakaan jaksa meikata kun teen vuorotyötä, olen niin aamuuninen ETTÄ OKSAT POIS! Minun pitää herätä rauhassa ja täytyy vähän aikaa haahuilla ja juoda kahvit että herää!
En oikeastaan koskaan meikkaa. On mulla ripsiväri, kulmakynä ja huulipuna, pitäisi varmaan uusia ne, vuosia vanhoja ovat.
En mielestäni näytä siltä miltä haluan ilman meikkiä, joten meikkaan kun menen ihmisten ilmoille. En kotona. Ja meikkaan muita varten, antaakseni tietynlaisen vaikutelman.
Joo, lähestulkoon. No tänään en mutta en muista milloin viimeksi olisi ollut tällainen meikitön päivä. Ihan mieheni ja omaksi iloksi meikkaan vaikka en kävisi missään koko päivän aikana.
Meikkaan, jos lähden kotoa, kotipäivinä en meikkaa.
Ehkä kerran tai pari viikossa. Teen työt kotona, niin ei ole tarvetta meikata esim. toimistolle.
No todellakaan. En ole koskaan meikannut usein. Meikkaan lähinnä baariin ja juhliin.
Töihin ja jos on jotain menoa.
Jos olen vaan kotona itsekseni tai perheen kesken, en yleensä meikkaa.
Rehellisesti en osaa sanoa, meikkaanko enemmän itseäni vai muita varten. Periaatteessa muita varten, jotta näyttäisin hyvältä silmissään, mutta sitten lopulta se on itseäni varten; oloni on itsevarmempi ja hyvä, kun tiedän, tai kuvittelen, näyttäväni hyvältä muiden silmissä.
N42