Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (21940)

Vierailija
21401/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa nuo listatut naiset eivät osaa rauhoitella miehiään ja kohtele heitä neljäntenä lapsenaan? :D Ovat jonkun lapsille juuri oikeat roolimallit? Voisiko olla näin? 

Kai tämä oli vitsi? Mistä se listaaja voisi tuollaisia asioita tietää? Onko se tarkkaillut jokaisen listaamansa naisen arkea?

Älkääkä ihmiset sekoitatko. Haluan kuulla alkuperäistä listaajaa ja hänen perustelunsa ko. naisten ei-haukuttavuudelle.

No iso vitsi, oli ihan pakko :D Odotellaan perusteluja vaan, varsin mielenkiintoiseksi käy. En sekoita enää :D 

Vierailija
21402/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hartsa parka, ei tiedä milloin kunkku heittää veivinsä ja Markle painostaa monteshitin käytävillä lähentymään, jotta perintö ei mene, ja saadaan kuvia myytäväksi artsista ja lillibellestä magaziineihin. William jo lupasi haastattelussa uudistavansa monarkiaa pelottomasti. Lähtee tittelskät amerikan prinsessoilta ja jäljelle jää vaan disneyprinsessat???

Toivon sydämestäni, että William tarkoittaisi uudistamisella näiden turhien tittelien poistamista ja myös kruununperimysluettelon muokkaamista. Ainakin pitäisi asua Britannian maaperällä sellaisessa pysyäkseen. Williamilla on hyviä esimerkkejä Ruotsin ja Tanskan modernisoiduista monarkioista, niistä on hyvä ottaa mallia ja kehittää omaansa sen perusteella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21403/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassakaan naista (muita kuin Meghan), jonka ulkonäköä meghanisti ei haukkuisi?

PS. Diana ei kelpaa vastaukseksi (sillä Meghan itsehän on kuin Dianan uusi tuleminen, vai mitä 😅). 

Sophia Loren, Margot Robbie, Jodie Comet, Sofia Vergara, Jane Birkin,  Claudia Cardinale, Natalie Portman, Halle Berry, Harriet Anderson, Charlotte Casiraghi, Oona Chaplin,  Karen Mulder, Claudia Shiffer, Jayne Mansfield, Audrey Tatoi, Julija Levtsenko, Beyonce, Marilyn Monroe, Romy Schneider, Nena, Elizabeth Taylor, Jessica Alba, Michelle Phillips, Raquel Welch,  Natalie Wood, Sydney Sweeney, Monica Vitti,  Dua Lipa, prinsessa Caroline, Kate Moss, Katarina Witt, Ines se la Fressagne, Margaret Qualley, Yulia Gerasymova, Lila Moss, Anne Baxter,  Cindy Crawford, Tilda Swinton, Uma Thurman,  Mary O'Hara, L

Jouduin jättämään listasta pari sata naista pois. Myös mielestäni maailman kauneimmat naiset. Voin kyllä jatkaa listaa jos niin halutaan. 

Vierailija
21404/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hartsa parka, ei tiedä milloin kunkku heittää veivinsä ja Markle painostaa monteshitin käytävillä lähentymään, jotta perintö ei mene, ja saadaan kuvia myytäväksi artsista ja lillibellestä magaziineihin. William jo lupasi haastattelussa uudistavansa monarkiaa pelottomasti. Lähtee tittelskät amerikan prinsessoilta ja jäljelle jää vaan disneyprinsessat???

Toivon sydämestäni, että William tarkoittaisi uudistamisella näiden turhien tittelien poistamista ja myös kruununperimysluettelon muokkaamista. Ainakin pitäisi asua Britannian maaperällä sellaisessa pysyäkseen. Williamilla on hyviä esimerkkejä Ruotsin ja Tanskan modernisoiduista monarkioista, niistä on hyvä ottaa mallia ja kehittää omaansa sen perusteella. 

Willsillä kova uho. Brittihovia on vaikea uudistaa koska päärijärjestelmä. Missään muualla ei ole tällaista vanhanaikaista jäännettä enää jäljellä. Omista eduistaan (esim herttuakuntien verotusoikeus) hän ei kyllä luovu. 

Vierailija
21405/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sen ole jo vähän pakkokin, kun ei voi olla mikään löperö ja Harryn oikkuihin tyytyvä kuningas. Vaikka kuinka mietitään jotain lempeyttä ja anteeksiantoja, niin pohjimmainen kuninkaalle tärkeä ominaisuus on olla määrätietoinen ja elää monarkialle, ja joskus joutuu olemaan todella jyrkkä.

Niin sai Harry hämmästyä Elisabetin vallasta, jota hän käytti lujana, vaikka Harry rakas lapsenlapsi onkin. Loppui kiukuttelu ja ehdottelut "kahden valtion edustajaksi", eikä Royalilla alettu myydä yhtään mitään :D

Tämän pohjalta voisi olettaa, että huonosti käy tittelien, ja elatusta on haettava jollain konstilla vanhana ruokkoamattomana miehenä loppuelämä Kalifornian auringon alla. Joko yksin tai Meghanin kanssa. Megsu tosin taitaa ottaa hatkat, kunhan miljoonat on jaettu tai hassattu.

Ehkä Harrysta voi myös tehdä jonkun "kunniakonsulin" kaukaiselle saarelle. Joku pieni määräraha, jotta pärjäilee. Armollista.

Vierailija
21406/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt löytyi ehdottomasti hämmästyttävin Catherinen solvaus muiden jo nähtyjen kirkkaimmaksi helmeksi:

"En halua lasteni kasvavan maailmassa, jossa on normaalia ja jopa ihailtavaa (????), että vaimo VÄITETYSTI (Ei edes faktaa väitteen tueksi!!!!!) osaa rauhoittaa miehensä ja kohtelee tätä kuin neljättä lasta".

Saharan autiomaastakin haettu feikkiselitys valheineen on lähempänä totuutta kuin tämä sairas selittely.

Meillä on (tämän aamun uutisten mukaan) todella vakava huumeongelma Suomessa, samoin nuorten väkivaltaisuus kasvussa ja työttömien ja köyhien määrä nousee kohisten, mutta tämä ketjumamma se pitää jotain Walesin prinsessaa haitallisena tekijänä lastensa maailmankuvan luomiselle :D :D :D  

Nyt mä olen jo todella huolissani tällaisen naisoletetun lapsista!!!!!!!!!

Eli et ymmärtänyt höykäsen pöläystä lukemastasi.

Vierailija
21407/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt löytyi ehdottomasti hämmästyttävin Catherinen solvaus muiden jo nähtyjen kirkkaimmaksi helmeksi:

"En halua lasteni kasvavan maailmassa, jossa on normaalia ja jopa ihailtavaa (????), että vaimo VÄITETYSTI (Ei edes faktaa väitteen tueksi!!!!!) osaa rauhoittaa miehensä ja kohtelee tätä kuin neljättä lasta".

Saharan autiomaastakin haettu feikkiselitys valheineen on lähempänä totuutta kuin tämä sairas selittely.

Meillä on (tämän aamun uutisten mukaan) todella vakava huumeongelma Suomessa, samoin nuorten väkivaltaisuus kasvussa ja työttömien ja köyhien määrä nousee kohisten, mutta tämä ketjumamma se pitää jotain Walesin prinsessaa haitallisena tekijänä lastensa maailmankuvan luomiselle :D :D :D  

Nyt mä olen jo todella huolissani tällaisen naisoletetun lapsista!!!!!!!!!

Eli et ymmärtänyt höykäsen pöl

No selitäpä sitten asian syvempi merkitys :D Ja hei, ilman Catherinea :D

Vierailija
21408/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hauku kumpaakaan, enkä ole kummankaan fani. En tee päätelmiä lehtilööppien perusteella enkä ainakaan puhu faktana jos olen jostain kirjasta lukenut mitä tahansa, en usko että kukaan kirjailija tietää kummankaan elämästä muuta kuin pinta raapaisut jos sitäkään. Uskon että molemmat pariskunnat ovat onnellisia perheidensä kanssa ja media voisi nämä arvuuttelut sekä kehonkielen asiantuntijat jättää omaan arvoonsa.

Tämä. Täällä toteutuu sanasta sanaan se, että joku näkee roskan toisen silmässä mutta ei malkaa omassaan. Siihen ja ainoastaan siihen kohdistuu allekirjoittaneenkin ihmettely.

Miten ihminen, joka käyttää toisesta ihmisestä todella rumaa kieltä, toivoo tälle kaikkea pahaa ja haukkuu ulkonäön ja persoonan sekä leimaa narsistiseksi ja alimpaan kastiin, voi kuvitella olevansa jollain lailla tätä parempi itse? Mielen täytyy olla myrkyllinen, kun haluaa nähdä sivutolkulla vaivaa todistaakseen että joku on ihmisenä epäonnistunut.

Ja milloin täällä loppuu keskustelu? Ilmeisesti sitten kun kaikki yhtyvät tähän "Meghan on narsisti/hävytön/huomionkipeä/huono pukeutumaan/huonokäytöksinen/paha/ahne/pyrkyri/younameit" -kuoroon. 

Vierailija
21409/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherine, William, pakkonaiminen, William, Catherine, jaksaa jaksaa jaksaa...

Aiheena Sussex...huokaus...

Vierailija
21410/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, edelleen odotellaan, että miksi nuo pitkän listan naiset ovat ei haukuttavia?

Vierailija
21411/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin meni viestini jo niin syvälle sydämeen, että hän näköjään poistatti sen. Joten eipä sitä enää ole hyötyä selittääkään, koska mitä ilmeisimmin joki poistattaa selityksetkin.

Mutta lyhyesti: en ole puhunut Catherinesta tai Meghanista ihmisinä, vaan heidän julkisista imagoistaan. Mielestäni Catherinen julkinen kuva on osa pinnalla olevaa tradwife-suuntausta, ja olen huolissani.

Vierailija
21412/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherine, Catherine, Catherine, jankuti jankuti, koko päiväkö tässä sulla taas menee?

Vierailija
21413/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sen ole jo vähän pakkokin, kun ei voi olla

Muistutetaan nyt vielä, että Williamin asema ja monarkian tulevaisuus on täysin parlamentin käsissä. Jos on pienikin vaara, että hän ylittää sovitut rajat, parlamentti alkaa poistaa hänen etuoikeuksiaan. Eli mitä William tekeekään, hänen täytyy säilyttää kansan suosio.

Vierailija
21414/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa sieltä vaikka lisää näitä ei haukuttavia naisia listaan, niin tulee jotain vaihtelua tänne...

Vierailija
21415/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Catherine, Catherine, Catherine, jankuti jankuti, koko päiväkö tässä sulla taas menee?

Joku pyysi minua selittämään viestiä, jonka joku toinen oli jo poistattanut. Kolmas huutaa raivopäänä jankutia ja kysyy, koko päivänä minulla täällä menee. Yhteensä olen tänään ollut täällä kaksi kertaa noin 15 minuuttia. Aika vaikea miellyttää teitä.

Vierailija
21416/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eik

Muistutetaan vielä, ettei William ole aiheena täällä, ja Charles on kuningas. Harrylla ei ole asiaa kaiken tekemänsä jälkeen edustamaan ainakaan, on Andrewin kanssa samaa kastia. Eikä omien sanojensa mukaan halua hoviin, vaan kertoi haluavansa USAn kansalaisuuden. Piste. Aiheena Sussex.

Vierailija
21417/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku pyysi minua selittämään viestiä, jonka joku toinen oli jo poistattanut. Kolmas huutaa raivopäänä jankutia ja kysyy, koko päivänä minulla täällä menee. Yhteensä olen tänään ollut täällä kaksi kertaa noin 15 minuuttia. Aika vaikea miellyttää teitä.

Pysy aiheessa.

Vierailija
21418/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kirjoitti tuossa, että Kate ei pröystäile. Aika historiatonta väittää noin, kun hän kuitenkin tuli alun perin julkisuuteen Williamin tyttöystävänä, josta tiedettiin julkisuudessa lähinnä se, että hän tykkäsi vaatteista, biletyksestä ja rantalomista. The Queen of Mustique oli hänen lempinimensä lehdistössä ennen Waitya. Jos tuohon aikaan hänet olisi esitelty luonnossa viihtyvänä mehiläistenhoitajana ja hillonkeittelijänä, kansa olisi tikahtunut nauruun. 

Kate on toki sikäli helppo kohde mielipiteenmuokkaajille, että koskaan hän ei ole osoittanut julkisesti aitoa kiinnostusta yhtään mihinkään. Eli oikein hyvää ainesta mihin tahansa rooliin asetettavaksi.

Vierailija
21419/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en hauku kumpaakaan, enkä ole kummankaan fani. En tee päätelmiä lehtilööppien perusteella enkä ainakaan puhu faktana jos olen jostain kirjasta lukenut mitä tahansa, en usko että kukaan kirjailija tietää kummankaan elämästä muuta kuin pinta raapaisut jos sitäkään. Uskon että molemmat pariskunnat ovat onnellisia perheidensä kanssa ja media voisi nämä arvuuttelut sekä kehonkielen asiantuntijat jättää omaan arvoonsa.

Tämä. Täällä toteutuu sanasta sanaan se, että joku näkee roskan toisen silmässä mutta ei malkaa omassaan. Siihen ja ainoastaan siihen kohdistuu allekirjoittaneenkin ihmettely.

Miten ihminen, joka käyttää toisesta ihmisestä todella rumaa kieltä, toivoo tälle kaikkea pahaa ja haukkuu ulkonäön ja persoonan sekä leimaa narsistiseksi ja alimpaan kastiin, voi kuvitella olevansa jollain lailla tätä parempi itse? Mielen täytyy olla myrkyllinen, kun haluaa nähdä sivutolkulla vaivaa tod

Samaa mieltä. Ja olen muutenkin ihmetellyt brittilehdistön tapaa kirjoittaa juuri Meghanista, ihan jokainen asia esitetään negatiiviseen sävyyn ja siihen päälle vielä juorut ja arvuuttelut.

Esimerkikisi viimeisen vuoden aikana Meghan ei ole tehnyt mitään sellaista että Brittilehdistön pitäisi edes kirjoittaa hänestä. Kaikki nauhurijutut yms on potaskaa, Meghan ei ole kertonut yhtään mitään muiden asioista brittihovista saatikka valokuvannut tai nauhoittanut keskusteluita.

Hän on Amerikkaan muuttanut ja tekee siellä omia juttujaan, miksi näistä edes pitää Briteissä mitään julkaista, saatikka Suomessa. No sehän tiedetään, lehdistö kirjoittaa sitä mikä myy! Catherinen kohdalla tämä saatiin onneksi torpattua nopeesti, mutta muistan että hänestäkin törkyjuttuja keksittiin. Ja tämä viimeisin kuvamuokkauskohu oli myöskin täysin liioiteltu, mutta rahaa siitä lehdille ropisi.

Vierailija
21420/21940 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy aiheessa.

Siis saanko minä vastata minulle esitettyihin kysymyksiin, vai pitääkö ne sivuuttaa ja keskittyä Harryn ja Meghanin haukkumiseen?