Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (21389)

Vierailija
21381/21388 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Riitta kans kontulalaisia? Vai Takapyttylästäkö on?

Katenistilla ei ole yhtään omaa ajatusta päässä pyörimässä. Kaikki on muilta kopioitua, Meghanistien älyntuotteita he kaikkein mieluiten toistelevat kun eivät itse sellaisiin pysty.

Redditistä kopioitua juttuja, joita ei osannut kunnolla suomentaa. 

Vierailija
21382/21388 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut, eli onko kontulalaisia vai Takapyttylästä?

Ei ole minullekaan vastattu vaikka olen kysellyt kun en tiedä mikä se Kontula on. Luulisi ainakin sen  tietävän joka on nimittelyn aloittanut. Koeta nyt vaan kestää tämäkin kohdallesi sattunut vääryys.

Kontula on kaupunginosa Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21383/21388 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassakaan naista (muita kuin Meghan), jonka ulkonäköä meghanisti ei haukkuisi?

PS. Diana ei kelpaa vastaukseksi (sillä Meghan itsehän on kuin Dianan uusi tuleminen, vai mitä 😅). 

Sophia Loren, Margot Robbie, Jodie Comet, Sofia Vergara, Jane Birkin,  Claudia Cardinale, Natalie Portman, Halle Berry, Harriet Anderson, Charlotte Casiraghi, Oona Chaplin,  Karen Mulder, Claudia Shiffer, Jayne Mansfield, Audrey Tatoi, Julija Levtsenko, Beyonce, Marilyn Monroe, Romy Schneider, Nena, Elizabeth Taylor, Jessica Alba, Michelle Phillips, Raquel Welch,  Natalie Wood, Sydney Sweeney, Monica Vitti,  Dua Lipa, prinsessa Caroline, Kate Moss, Katarina Witt, Ines se la Fressagne, Margaret Qualley, Yulia Gerasymova, Lila Moss, Anne Baxter,  Cindy Crawford, Tilda Swinton, Uma Thurman,  Mary O'Hara, Linda Evangelista, Zendaya, Anne Hathaway, Louise Brooks, Laetitia Casta, Yuna Kim, Gina Lollobrigida, Eva Green esimerkiksi. 

Eli löytyy näitä naisia aika paljon joita en haukkuisi. Voin laittaa vielä nimiä jos haluat. 

Vierailija
21384/21388 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry äskettäin valitti miten harmaapukuiset sabotoivat hänen yrityksiään päästä Charlesin suosioon. Onkohan tämä ihan sattumaa: https://x.com/duchess_salty/status/1973759714371780657#m 

ei sentään valkopukuiset..;D

Vierailija
21385/21388 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassakaan naista (muita kuin Meghan), jonka ulkonäköä meghanisti ei haukkuisi?

PS. Diana ei kelpaa vastaukseksi (sillä Meghan itsehän on kuin Dianan uusi tuleminen, vai mitä 😅). 

Sophia Loren, Margot Robbie, Jodie Comet, Sofia Vergara, Jane Birkin,  Claudia Cardinale, Natalie Portman, Halle Berry, Harriet Anderson, Charlotte Casiraghi, Oona Chaplin,  Karen Mulder, Claudia Shiffer, Jayne Mansfield, Audrey Tatoi, Julija Levtsenko, Beyonce, Marilyn Monroe, Romy Schneider, Nena, Elizabeth Taylor, Jessica Alba, Michelle Phillips, Raquel Welch,  Natalie Wood, Sydney Sweeney, Monica Vitti,  Dua Lipa, prinsessa Caroline, Kate Moss, Katarina Witt, Ines se la Fressagne, Margaret Qualley, Yulia Gerasymova, Lila Moss, Anne Baxter,  Cindy Crawford, Tilda Swinton, Uma Thurman,  Mary O'Hara, Linda Evangelista, Zendaya, Anne Hathaway, Louise Bro

Muuten täyttä asiaa, mutta unohdit Catherine Deneuven. 

Vierailija
21386/21388 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minullekaan vastattu vaikka olen kysellyt kun en tiedä mikä se Kontula on. Luulisi ainakin sen  tietävän joka on nimittelyn aloittanut. Koeta nyt vaan kestää tämäkin kohdallesi sattunut vääryys.

No kai nyt nimeämästäsi henkilöstä sen verran tiedät, että asuinpaikan edes?

Tollo, etkö osaa lukea?   Minua on nimitelty enkä tiennyt mikä se Kontula on. Olisi voinut olla vaikka ketjulaisten suosima kuppila.

Vierailija
21387/21388 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo, etkö osaa lukea?   Minua on nimitelty enkä tiennyt mikä se Kontula on. Olisi voinut olla vaikka ketjulaisten suosima kuppila.

Et sitten oppinut itse mitään, vaan nimittelet? Ja perään vielä lapsellinen "Etkö osaa lukea"? Tällainen on ketjun taso.

Kontulan voi googlettaa. Niinhän täällä kehotetaan tekemään. Samoin asianomainen voi selittää kuka tai mikä on tuo Riitta.

Vierailija
21388/21388 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontula oli "tuntematon", mutta Takapyttylä tuttu, kun ei kysellyt mitään? :D

Vierailija
21389/21388 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten oppinut itse mitään, vaan nimittelet? Ja perään vielä lapsellinen "Etkö osaa lukea"? Tällainen on ketjun taso.

Kontulan voi googlettaa. Niinhän täällä kehotetaan tekemään. Samoin asia

Eiköhän täällä taas ruveta keskustelemaan aiheesta kunhan nuo katenistit lopettavat ilman tutkintoja tekemänsä ihmisten määrittelemisen milloin minkäkin sortin mielenvikaiseksi. Josko joskus oppisivat pysymään poissa Sussexien ketjusta, täällähän ei ole mitään heitä kiinnostavaa. Mutta ei, joka päivä täällä pitää roikkua mieltänsä pahoittamassa. Ostakaa liput Lontooseen ja roikkukaa palatsin aidalla jos onnistaisi sydäntenne prinssin näkemään.