Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (21171)

Vierailija
20861/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry melts down. Aijai, voi voi. 😑

Vierailija
20862/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon show. Nyt se on tyytyväinen, kun kaikilla on hänestä puhe. Oikein kerjää huomiota tuolla videoiden tykittämisellään.

Harmittaako kun et ymmärrä mitä niissä sanotaan?

Ei harmita vaan huvittaa. Jopa naurattaa, myös kieliopin puolesta. Brits hold its breath??? Minkä hengitystä britit pitelevät? Lohikäärmeen, metsäkauriin, Loch Nessin hirviön?? 

Eri 

Varmaan lohikäärmeen. Lohikäärmeen kun täytyy olla hipihiljaa: Yksikin pihaus niin Harry the Dragonslayer kuulee, missä se on, tulee ja tappaa! 

Tai näinhän Harry lupaili silloin sen Murdoch-juttunsa alkaessa. En vaan satu muistamaan, kuinka siinä sadussa sitten kävi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20863/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britanniassa on antimonarkisteja jotka tukevat noita sussexxeja koska nehän tekee sen duunin niiden puolesta. Norjassa sen tekee märtha ja poppaukko.

Oli jännää lukea Norjasta, että "enkeli"-prinsessan ja hänen päänsä sekoittajan Netflix-"dokkari" on saanut monarkian suosion huippulukemiin, ja nyt kansa raivoissaan vaatii prinsessalta titteliä pois. 

Kumpikaan ei näistä, Harrystä ja Märtha Louisesta, onnistunut Netflixissä osoittamaan, miten rakkaus heidät pelasti kultaisesta häkistä. Päin vastoin: kansa raivostui: tittelit pois. 😆

https://www.hs.fi/maailma/art-2000011522853.html

Vierailija
20864/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista tämä sitten on, kun halutaan pois sieltä ahdistavasta tyrmästä, suorastaan huudetaan yksityisyyttä ja rauhaa, vapautusta ja uutta ihanaa elämää ja freedomia kaukana niistä hirviömäisistä sukulaisista ja koko hemmetin Royalista, mennään innolla allekirjoittamaan Netflix-sopimukset, tehdään monarkialla tiliä ja sitten ihmetellään, kun kansa ei tykkää.

Tittelitkin viedään? Mitä häh? :o Kun enhän mä halua olla mikään royal, mutta kun mun pitää saada olla prinsessa, herttuatar ja HRH, ja saada kaikki tähän kuuluvat edut!

Voisinko mä olla 1/4 Royal, siis aina silloin kun uusia leffoja tulee, ja mä voin mennä kättelemään ne huippujulkkikset? Tai sitten eri valtioiden Royaledustajana, sillee, että Kaliforniassa kivasti talvisin, kun Briteissä on lunta ja sit taas nauttia...siis edustaa ja työskennellä kesällä Lontoossa?

Vierailija
20865/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista tämä sitten on, kun halutaan pois sieltä ahdistavasta tyrmästä, suorastaan huudetaan yksityisyyttä ja rauhaa, vapautusta ja uutta ihanaa elämää ja freedomia kaukana niistä hirviömäisistä sukulaisista ja koko hemmetin Royalista, mennään innolla allekirjoittamaan Netflix-sopimukset, tehdään monarkialla tiliä ja sitten ihmetellään, kun kansa ei tykkää.

Tittelitkin viedään? Mitä häh? :o Kun enhän mä halua olla mikään royal, mutta kun mun pitää saada olla prinsessa, herttuatar ja HRH, ja saada kaikki tähän kuuluvat edut!

Voisinko mä olla 1/4 Royal, siis aina silloin kun uusia leffoja tulee, ja mä voin mennä kättelemään ne huippujulkkikset? Tai sitten eri valtioiden Royaledustajana, sillee, että Kaliforniassa kivasti talvisin, kun Briteissä on lunta ja sit taas nauttia...siis edustaa ja työskennellä kesällä Lontoossa?

Se on isoveljen vika kun iskä ei anna rahaa tai suostu mun dokkariin. 

- mieslapsi Harry

Vierailija
20866/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry yrittää päästä kuvaamaan Harlemin sairaalaan ja toistamaan Dianan vierailujen tapahtumat New Yorkissa. 

Vierailija
20867/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry yrittää päästä kuvaamaan Harlemin sairaalaan ja toistamaan Dianan vierailujen tapahtumat New Yorkissa. 

Voi tsiisus. 🙄

Vierailija
20868/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän siinä on ihmiset ei enää haluaa prinsessaksi, prinssiksi tai herttuattareksi? Nykyään suuri osa ihmisistä haluaa näköjään normaalin elämän ja työn/uran. Joutilaisuus kiinnostaa vain tietyn tyyppisiä ihmisiä. 

Vierailija
20869/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britanniassa on antimonarkisteja jotka tukevat noita sussexxeja koska nehän tekee sen duunin niiden puolesta. Norjassa sen tekee märtha ja poppaukko.

Eivät he välttämättä ole antimonarkisteja. Osa on vain kyllästynyt ylläpitämään täysi-ikäisiä ihmisiä jotka eivät käytännössä tee mitään. 

Vierailija
20870/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

William on itse asiassa tällä hetkellä rikkaampi kuin isänsä, sillä Walesin prinssi on aina rikkaampi kuin kuningas. Williamilla on toisaalta sama tilanne edessään, kun hän on kuningas ja George (täysi-ikäinen) Walesin prinssi. Näin se menee. 

En kyllä usko, että kukaan noista laskisi kolikoita ja miettisi, kuka meistä on kaunein ja rikkain (vrt. kerro kerro kuvastin). Luulen, että niillä on ihan muut jutut mielessä kuin toistensa varallisuuden ja muiden juttujen jatkuva vertailu. 

No, sugarit ja meghanistit ja mitkä-lie tekevät sitä ympäri maailmaa heidän puolestaan. Ihan kiva, että niilläkin on elämässään edes pientä puuhaa. 🤨

Vierailija
20871/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät he välttämättä ole antimonarkisteja. Osa on vain kyllästynyt ylläpitämään täysi-ikäisiä ihmisiä jotka eivät käytännössä tee mitään. 

Sekä Norjassa että Englannissa on ihmisiä jotka vaativat prinsessoilta jonkin laista käytöstä. Kansa ei halua nähdä tulevan kuningattaren alastonta vartaloa tai prinsessan leikkivän enkelileikkejä. 

Vierailija
20872/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän siinä on ihmiset ei enää haluaa prinsessaksi, prinssiksi tai herttuattareksi? Nykyään suuri osa ihmisistä haluaa näköjään normaalin elämän ja työn/uran. Joutilaisuus kiinnostaa vain tietyn tyyppisiä ihmisiä. 

Kuten Meghan Marklea. Ei edes hovissa enää ole, mutta kynsin ja hampain pitää kiinni Duchess of Sussexin tittelistä, vaikka Sussexkin on tuhansien mailien päässä. Ja lapsukaiset ovat rinssi ja rinsessa! 

Aijai. Voi voi. 

Vierailija
20873/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä Norjassa että Englannissa on ihmisiä jotka vaativat prinsessoilta jonkin laista käytöstä. Kansa ei halua nähdä tulevan kuningattaren alastonta vartaloa tai prinsessan leikkivän enkelileikkejä. 

Kansa ei halua nähdä prinssin ja herttuan häpykarvoja. Las Vegasissa kuitenkin sellaisia kuvia on otettu ja kansan silmien eteen tuotu. 

Vierailija
20874/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on isoveljen vika

Eikä voi enää uhata paljastuskirjoilla, kun meni maine ja meille nauretaan, tai vaimollakaan, kun se Meghan ei saanutkaan sitä mitä Meghan haluaa...niin epäreilua kolonialismia.

Vierailija
20875/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim Eliza M-B on tehnyt kunnon uran vaikka on aatelista sukua. Ei silleen että arvostaisi hänen kaikkia tekojaan. 

Vierailija
20876/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten Meghan Marklea. Ei edes hovissa enää ole, mutta kynsin ja hampain pitää kiinni Duchess of Sussexin tittelistä, vaikka Sussexkin on tuhansien mailien päässä. Ja lapsukaiset ovat rinssi ja rinsessa! 

Aijai. Voi voi. 

Mä pitäisin tuossa tilanteessa myös. Kaikki rahat jne pois. William on niin ahne. 

Vierailija
20877/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

William on itse asiassa tällä hetkellä rikkaampi kuin isänsä, sillä Walesin prinssi on aina rikkaampi kuin kuningas. Williamilla on toisaalta sama tilanne edessään, kun hän on kuningas ja George (täysi-ikäinen) Walesin prinssi. Näin se menee. 

En kyllä usko, että kukaan noista laskisi kolikoita ja miettisi, kuka meistä on kaunein ja rikkain (vrt. kerro kerro kuvastin). Luulen, että niillä on ihan muut jutut mielessä kuin toistensa varallisuuden ja muiden juttujen jatkuva vertailu. 

No, sugarit ja meghanistit ja mitkä-lie tekevät sitä ympäri maailmaa heidän puolestaan. Ihan kiva, että niilläkin on elämässään edes pientä puuhaa. 🤨

No olihan se kova paikka Katelle kun Meghan tuli hoviin. Naama oli väärinpäin koko ajan. Ja Meghanin häissä viimeistään Kate tajusi ettei ole enää se kaunein.

Vierailija
20878/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olihan se kova paikka Katelle kun Meghan tuli hoviin. Naama oli väärinpäin koko ajan. Ja Meghanin häissä viimeistään Kate tajusi ettei ole enää se kaunein.

🥱

Vierailija
20879/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Windsorin veljekset on kateellisia toisilleen jopa kynsistä ja lahjoista. Aivan naurettavan pikkusieluisia setiä. 

Vierailija
20880/21171 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jännää lukea Norjasta, että "enkeli"-prinsessan ja hänen päänsä sekoittajan Netflix-"dokkari" on saanut monarkian suosion huippulukemiin, ja nyt kansa raivoissaan vaatii prinsessalta titteliä pois. 

Kumpikaan ei näistä, Harrystä ja Märtha Louisesta, onnistunut Netflixissä osoittamaan, miten rakkaus heidät pelasti kultaisesta häkistä. Päin vastoin: kansa raivostui: tittelit pois. 😆

https://www.hs.fi/maailma/art-2000011522853.html

Sulla on kyllä mielenkiintoista katsottavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän