Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia moni mies ei löydä naiskumppania

Vierailija
15.03.2025 |

Sinkkumiehillä, jotka ovat deittisovelluksissa kuten Tinder ja Bumble jne, on se harha, että siellä on runsaasti valinnanvaraa naisissa. Heistä tuntuu, että heillä on puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja he voivat halutessaan päästä treffeille ihan kenen vaan upean naisen kanssa että siitä vaan valitsemaan. Todellisuudessa moni on siellä ihan vaan "ikkunaostoksilla" katselemassa tarjontaa ja testaamassa markkina-arvoaan ja boostaamassa egoaan. 

Moni mies on myös ikään kuin nostanut itsensä jalustalle ja ajattelee, että kun hän itse on niin upea, niin myös tyttöystävän tulee olla 10/10. monella miehellä on näin ollen kilometrin mittainen kriteerilista siitä, millainen tulevan naisystävän tulee olla. Tyttöystävän pitää olla sitä, tätä ja tuota. Täytyy olla kaunis, hoikka, nuorempi, sporttinen, lapseton (vaikka miehellä itsellään olisi lapsia), hyvässä työssä ja vähintään keskituloinen. Jos ajattelee jotain keskikokoista kaupunkia, niin kuinka monta kriteerit täyttävää sinkkunaista sieltä löytyy? 

Moni tällainen mies ajattelee myös, että heti ensitreffeillä pitää kipinöidä ja tuntea syvää henkistä yhteyttä ja kemiaa ja jos näin ei tapahdu, niin ei edes haluta yrittää tutustua.

Ja jos joku upea mies löytääkin naisen, joka täyttää edes muutaman kohdan hänen kriteerilistallaan, niin hänelle saattaa muutaman kuukauden kuluttua hiipiä mieleen ajatus, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että ä jospa minä kuitenkin löytäisin paremman naisen?".

Kommentit (207)

Vierailija
201/207 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako kukaan mies itsensä tuosta aloituksesta?

Ap

Itse en ainakaan tunnista. 

T. 38v Sinkku mies, joka ei saa mitään Tinderistä

Mitä tarkoitat tuolla, että et saa mitään Tinderistä? Ai mitään 10/10 -naisia et saa mutta tavallisia naisia saisit?

Eiköhän tuo ole perinteinen valittava mies. Missit ja supermallit eivät kiinnostu, shokkivärjätyt lihavat naiset kyllä :D

Vierailija
202/207 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sitten ollaan tapailtu parikin kuukautta, niin alkaakin löytymään kaikenlaisia luurankoja, milloin ex on tehnyt sitä ja tätä ja on joutunut käymään terapiassa, tai käy edelleen. On perheen sisäisiä ongelmia mitkä painaa koko ajan. Tai kun soittaa ja kysyy miten päivä meni, niin jatkuvasti oksennetaan kuinka paskaa töissä on ja tätä kaikkea kun kuuntelee päivästä toiseen, niin kyllä siinä ajattelee, että olenko joku jolle vain oksennetaan koko elämä. Mihin katosi kaikki se elämä on ihanaa?

Mun mielestä tuollaisista ongelmista naisten kannattaa keskustella omien tyttökaverien kanssa eikä purkaa niitä miesystävälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/207 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on? Jokaisella saa olla rima juuri niin korkealla kuin haluaa. Siinä on tietysti vaara, että sopivaa kumppania ei ikinä löydy, mutta se on vain ja ainoastaan oma henkilökohtainen ongelma. Jokainen saa määrittää kriteerit itse ja hyvä niin.

Kannattaa rummo muistaa, että säkin joskus  vanhenet ja sellanen mä haluan olla vaan kaveri paskaa on historiaa. Vanhat naiset ovat vähän kun spitaalisia, toivottavasti sun lapset syntyy todella vaikeasti kehitysvammaisina :).

Vierailija
204/207 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla miehillä on se ajatus, että heti ekoilla treffeillä pitää tuntea voimakasta kipinää ja vetovoimaa, jotta olisi kiinnostunut tapaamaan uudelleen ja jos näitä asioita ei tunne, niin ei Olla edes kiinnostuneita yrittämään tutustumaan kunnolla. 

Itse ainakin naisena mielelläni tpaaan mies treffikumppanin uudelleen, jos hän on muutoin mukava, vaikka en heti olisikaan ihastunut korviani myöten. Riittää, kun on edes vähän kiinnostunut toisesta ja on kaverillinen fiilis.

Vierailija
205/207 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä akateemiselle, hoikalle ja varakkaalle 60-vuotiaalle miehelle  löytyy Tinderistä ihan riittävästi seuraa. Eikä sitä varakkuutta tarvitse edes mainostaa. Riittää, kun otattaa itsestään kuvat siisteissä vaatteissa, tukka kammattuna ja parta ajettuna.

Yleensä yritän katsoa profiileista, että nainen on hoikka, kielitaitoinen, koulutettu ja pitää kulttuurista, viinistä ja matkustelusta. Esimerkiksi yksinhuoltajuus ei ole mikäään ongelma. On aika paljon helpompi viettää aikaa yhdessä, jos tykkäämme suunnilleen samoista asioista.

Seksi tulee mukaan, jos on tullakseen. Ei kaikkien kanssa. Silti voi olla oikein mukavaa käydä useammillakin treffeillä.

Kriteerit pysyvälle kumppanille ovat ikäisilleni, niin miehille kuin naisillekin, yleensä jo aika kovat. Yleensä asiasta on kyetty sopimaan ihan yhteisymmärryksessä. Hyviä ystävyyssuhteitakin on Tinderin kautta syntynyt. 

Vierailija
206/207 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
207/207 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi