Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SK: Entistä useampi suomalainen mies elää yksin, osa tekee lapsia toistenkin puolesta

Vierailija
14.03.2025 |

Eli nyt on ihan tutkimuksin vahvistettu naisten hypergamia. Tinder on karkkikauppa naisille ja top 5% miehille. 

"Yksin jääneitä miehiä on enemmän kuin ennen. Pitäisikö asialle tehdä jotain?

Artti Kellokummun mukaan aika ei ole vielä kypsä, sillä miesten ahdinkoa ei ole kunnolla tunnistettu ongelmaksi. Esimerkiksi akateemisessa tutkimuksessa incel-yhteisöjä käsitellään lähinnä inhon ja uhkakuvien kautta"

https://suomenkuvalehti.fi/paajutut/minusta-on-tullut-helvetin-katkera-…

Kommentit (257)

Vierailija
101/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juttu räjähtää jossain vaiheessa naamalle ja yhteiskunnat hajoaa.

Niimpä. Dna testit jokaiselle kansalaiselle ja kaikille lapsille kun syntyvät ja laitetaan nää siittäjä sankarit maksumiehiksi. Yhteiskunnan ei todellakaan pitäisi maksaa penniäkään tukia yksinhuoltajille ja heidän lapsille.

Lapsilisät vain heille joitten molemmat vanhemmat ovat kantasuomalaisia. Jos haluu saastuttaa rotua, niin tehköön omaan piikkiin sitten vaan.

Huvittavaa nähdä että tällä on enemmän ala-kuin yläpeukkuja. Naiset todella ovat eugeenikkoja joita ei haittaa olla jonkun komean siitosorin 'tallissa' ja tehdä näille lapsia vaikkei olisi edes suhdetta.

Sylettää koko ihmislaji. Jään ehkä lapsetta, mutta hyvä niin. Tämä paskalaji ei ansaitse edes Maapalloa, saatika sitten Marsia

Lähinnä tässä ihmettelee, missä todellisuudessa oikein elätte siitosorienne ja tallienne kanssa. Omassa lähi- ja tuttavapiirissä lapsia syntyy ihan tavallisten pulliaisten vakiintuneissa parisuhteissa.

Vierailija
102/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 33-vuotias nainen, omasta tahdostani sinkku. Olen kyllä ollut elämäni aikana parisuhteissa, eikä aiemmissa kumppaneissani ole ollut mitään vikaa, siitä huolimatta olen todennut, että oon onnellisin yksin. En halua seksiä, en lapsia, en avioliittoa jne. Mulla on aikaa vievä harrastus, olisi kerrassaan kamalaa, jos joutuisin vähentämään harrastusaikaani parisuhteen takia. En kertakaikkiaan keksi yhtäkään asiaa, minkä parisuhde muuttaisi paremmaksi elämässäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene kovin kauaa (ehkä 10-25v) että seksirobotit tulevat riittävän oikean laisiksi ja kysyntä räjähtää ja hinnat romahtavat.

Tämän jälkeen 99.9% miehistä ei enää naista tarvitse, eikä oikeastaan hyväksykään, laatuvaatimukset nousevat niin korkeiksi.

Tämän jälkeen lisääntyminen tapahtuu vain "mikä lie keinosiemennyksen" avulla vai miksi sitä kutsutaankaan.

Luovuttajiahan nesteelle riittää, kun käytössä on ilmaiset robotit, joka korjaa sitten sen, että jos jollain ei ole varaa omaan.

Tämän jälkeen miehet saa tehdä vapaasti niitä miesten juttuja naiset niitä naisten juttuja, eikä tarvitse tapella ja erota ja hakea elareita ja syytellä exiä ja kiistellä pettämisestä jne jne jne...

Vierailija
104/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Dna testit jokaiselle kansalaiselle ja kaikille lapsille kun syntyvät ja laitetaan nää siittäjä sankarit maksumiehiksi. Yhteiskunnan ei todellakaan pitäisi maksaa penniäkään tukia yksinhuoltajille ja heidän lapsille.

Lapsilisät vain heille joitten molemmat vanhemmat ovat kantasuomalaisia. Jos haluu saastuttaa rotua, niin tehköön omaan piikkiin sitten vaan.

Huvittavaa nähdä että tällä on enemmän ala-kuin yläpeukkuja. Naiset todella ovat eugeenikkoja joita ei haittaa olla jonkun komean siitosorin 'tallissa' ja tehdä näille lapsia vaikkei olisi edes suhdetta.

Sylettää koko ihmislaji. Jään ehkä lapsetta, mutta hyvä niin. Tämä paskalaj

Tässä ei puhuttu sinusta vaan niistä naisista jotka tekevät lapsia miehille joilla on niitä jo entuudestaan ilman että ovat sitoutuneet kyseiseen naiseen. Tai pahimmillaan useampaan naiseen.

Vierailija
105/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene kovin kauaa (ehkä 10-25v) että seksirobotit tulevat riittävän oikean laisiksi ja kysyntä räjähtää ja hinnat romahtavat.

Tämän jälkeen 99.9% miehistä ei enää naista tarvitse, eikä oikeastaan hyväksykään, laatuvaatimukset nousevat niin korkeiksi.

Tämän jälkeen lisääntyminen tapahtuu vain "mikä lie keinosiemennyksen" avulla vai miksi sitä kutsutaankaan.

Luovuttajiahan nesteelle riittää, kun käytössä on ilmaiset robotit, joka korjaa sitten sen, että jos jollain ei ole varaa omaan.

Tämän jälkeen miehet saa tehdä vapaasti niitä miesten juttuja naiset niitä naisten juttuja, eikä tarvitse tapella ja erota ja hakea elareita ja syytellä exiä ja kiistellä pettämisestä jne jne jne...

Ja KELA kustantaa seksirobotin yksinäisille 😂

Hah. Ehkä jossain vankiloissa ja vankimielisairaaloissa olisi noita. Elinkautispässinpäillä. 

Vierailija
106/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sylettää koko ihmislaji. Jään ehkä lapsetta, mutta hyvä niin. Tämä paskalaj

Lähinnä tässä ihmettelee, missä todellisuudessa oikein elätte siitosorienne ja tallienne kanssa. Omassa lähi- ja tuttavapiirissä lapsia syntyy ihan tavallisten pulliaisten vakiintuneissa parisuhteissa.

Mulla on yksi työkaveri, joka kyllä on juuri tällaisen komean miehen tallissa. Lapsia hällä ei onneksi ole. On jotenkin surullista, kun tämä työkaveri vaan selittää, kuinka Make on niin sitoutumiskammoinen, ettei ole vieläkään saanut kosittua. Kaikki muut tiedetään, että Makella on vähintään kolme muutakin naista kierrossa samaan aikaan, eikä aikomustakaan jäädä yhden naisen mieheksi.

Vierailija
107/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tulla siementämään mun tyttöystävän. Omassa kudissa ei ole riittävästi potkua lapsentekoon. Korvaan hyvin avustuksen.Voin katsoa vierestä tai voitte touhuta rauhassa

T.M28

Vierailija
108/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä että lapsia monen naisen kanssa tekeviä rahamiehiä vielä löytyy.

Talous pitää olla kunnossa että lapselle voi taata hyvät lähtökohdat elämään.

Alle 5 000 €/kk tuloilla ei siihen ole teillä tavismiehellä varaa.

t. DI

5 tonnia kuussa on ihan peruskauraa kuten sanotaan, jos ei ole mitään perintöä tai rahavoittoja siinä rinnalla niin ei riitä, lasketaan tavikseksi....ellei sitten ole elänyt pihisti ja sijoitellut ja muuta ja kerryttänyt omaisuutta ja ikään on siis 42v, sitten se on sopivan varakas tämän päivän 20v nätille tytölle.

Vierailija
109/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näkyy syy inceliyteen: miesten  hoitamattomat mielenterveysongelmat.

Matalan kynnyksen nopeaa, maksutonta keskusteluapua yksinäisyyteen sekä nettiterapiaa tarjoaa esimerkiksi

Helsinkimissio.fi

Ei kukaan valitse sairastua henkisesti, mutta tervehtyminen valitaan ihan itse. 

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että terapiasta ei ole ollut yhtään mitään apua perheettömäksi jäämisen hyväksymiseen.

Maksusta sinua kuunteleva terapeutti auttaa kumppanin kaipuuseen ihan yhtä paljon kuin maksullinen nainen auttaa läheisyyden kaipuuseen. Eli ei lainkaan.

Vierailija
110/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen jo keski-ikäinen nainen (ja edelleen yksin) mutta koko nuoruusaikana en kelvannut yhdellekkään normaalille miehelle vaikka kuinka toin itseäni tykö, käytin jopa sen ajan nettideittisovelluksia. Olen aina ollut sosiaalinen ja oli paljon ystäviä, kävin myös viihteellä mutta ei napannut. Ei napannut myöskään työpaikalla tai harrastuksissa. Olin aika nätti ja timmissä kunnossa, tyyli varmasti vetosi moniin miehiin mutta ei. Jostain syystä suomalaiset miehet eivät vain nähneet minua ainakaan romanttisessa mielessä. Olen koko ikäni miettinyt mikä minussa muka oli vikana? Minussa tai elämässäni ei ollut mitään vikaa..Joskus vain käy näin, kaikkia ei ole tarkoitettu parisuhteisiin joten miksi jahdata sitä mitä sinulle ei suoda. 

Vierailija
111/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on yksi työkaveri, joka kyllä on juuri tällaisen komean miehen tallissa. Lapsia hällä ei onneksi ole. On jotenkin surullista, kun tämä työkaveri vaan selittää, kuinka Make on niin sitoutumiskammoinen, ettei ole vieläkään saanut kosittua. Kaikki muut tiedetään, että Makella on vähintään kolme muutakin naista kierrossa samaan aikaan, eikä aikomustakaan jäädä yhden naisen mieheksi."

Ei vaikuta mitenkään yleiseltä ilmiöltä kuitenkaan. Siksi omituinen tämä joidenkin fiksaatio tähän.

Vierailija
112/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä naisia monikin tuntee. Moni on vain liian hienotunteinen kertoakseen tälle naiselle totuutta.

Vierailija
113/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua seurustella. En halua lisääntyä. Muutan mieleni, jos saan 5 miljoonaa euroa verottomana. Muuten olen mielummin yksin.

N.22

Se on se Hollywood tyyli, palkataan lastenhoitaja, joka toimii samalla kuskina ja vähän muissakin ammateissa, niin ei tarvitse itse tehdä mitään.

Ai niin, lapset aina adoptoidaan, ettei oma terveys ja paino mene pilalle ja ettei nurkissa pyöri jotain outoja isähahmoja.

Vierailija
114/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua seurustella. En halua lisääntyä. Muutan mieleni, jos saan 5 miljoonaa euroa verottomana. Muuten olen mielummin yksin.

N.22

Se on se Hollywood tyyli, palkataan lastenhoitaja, joka toimii samalla kuskina ja vähän muissakin ammateissa, niin ei tarvitse itse tehdä mitään.

Ai niin, lapset aina adoptoidaan, ettei oma terveys ja paino mene pilalle ja ettei nurkissa pyöri jotain outoja isähahmoja.

Näkee lastaan kerran viikossa ohi mennen, antaa pusun poskelle ja lehdissä lukee "vuoden äiti".

Vierailija
115/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen paskan sosiaali- ja tasa-arvopolitiikan syytä, joissa ei kiinnitetä huomiota miesten erityisiin ongelmiin, eikä hyvksytä seksiä ilman jäämistä ongelmaksi. Molemmat liikaa naisten ja feministien valtaamia aloja. Keskustelu aiheista ei toimi, koska feminismi on liian ylimielinen ideologia ja liike, joka ei pysty myöntämään omasta asenteellisuudestaan johtuvaa sokeutta tässä asiassa ja kykene myöntämään omia virheitään ja miesvihaansa, ja siksi onnmyös kyvytön korjaamaan itseään ja vastaamaan nykyajan tasa-arvo-ongelmiin. Sitten itketään, kun kaltaiseni osoittaa feminismin vajaavuuden, ettei feminismiin sisälly miesvihaa, kun ei itse olla miesvihamielisiä, mutta ei kuitenkaan tehdä liikkeen miesvihalle mitään.

Vierailija
116/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näkyy syy inceliyteen: miesten  hoitamattomat mielenterveysongelmat.

Matalan kynnyksen nopeaa, maksutonta keskusteluapua yksinäisyyteen sekä nettiterapiaa tarjoaa esimerkiksi

Helsinkimissio.fi

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että terapiasta ei ole ollut yhtään mitään apua perheettömäksi jäämisen hyväksymiseen.

Maksusta sinua kuunteleva terapeutti auttaa kumppanin kaipuuseen ihan yhtä paljon kuin maksullinen nainen auttaa läheisyyden kaipuuseen. Eli ei lainkaan.

Ensinnäkin kyse on maksuttomasta avusta. Toiseksi terapia edellyttää sairaudentuntoa ja halua oppia pois haitallisesta toiminnastaan.

Jos sairaudentunto puuttuu eli olet täydellinen ja oikeassa ja kaikki muut väärässä, et tietenkään hyödy terapiasta. Olet kyvytön siihen. Mutta silloin tiedämme, mikä sinä olet. Tiedätkö itse?

Vierailija
117/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapia ei ole pelkkää vollotuksen kuuntelemista. Näin tehdään vain akuutissa hädässä, jos se asiakkaan oloa helpottaa.

Kognitiivinen psykoterapia tehdään itse annettujen tehtävien ja oppimisprosessin avulla.

Haitallinen käytös ja myrkyllinen ajattelu on opittua. Niinpä niistä oppii myös pois, jos haluaa.

Vierailija
118/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkimissio.fi

Ensinnäkin kyse on maksuttomasta avusta. Toiseksi terapia edellyttää sairaudentuntoa ja halua oppia pois haitallisesta toiminnastaan.

No kyllä se terapeutti potilasta kuuntelee vain ja ainoastaan sen takia, että saa maksun siitä.

-eri

Vierailija
119/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapia ei ole pelkkää vollotuksen kuuntelemista. Näin tehdään vain akuutissa hädässä, jos se asiakkaan oloa helpottaa.

Kognitiivinen psykoterapia tehdään itse annettujen tehtävien ja oppimisprosessin avulla.

Haitallinen käytös ja myrkyllinen ajattelu on opittua. Niinpä niistä oppii myös pois, jos haluaa.

Miten oppia pois siitä, että kaipaa kumppania vierelleen jakamaan ilot ja surut. Tai siitä, että haaveilee omasta perheestä?

Ja missä vaiheessa näistä täysin inhimillisistä toiveista tuli haitallista ja myrkyllistä käytöstä?

Vierailija
120/257 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan hyvä, mutta kyse on naisten toiminnasta yhteiskunnallisella tasolla, jota ei voi mies muuttaa psykoterapiassa.

Psykoterapiassa pitäisi tässä tilanteessa neuvoa miehiä kelpaamaan naisille, mutta pykoterapeuteilla ei ole siihen koulutusta eikä kellään muullakaan ammathilaisella, koska Suomesta ja (kai maailmalta) puuttuu ammattiauttajen ryhmä, joka osaisi neuvoa miehille minkälaisia heistäpitäisitulla, jotta kelpaisivat miehille.