SK: Entistä useampi suomalainen mies elää yksin, osa tekee lapsia toistenkin puolesta
Eli nyt on ihan tutkimuksin vahvistettu naisten hypergamia. Tinder on karkkikauppa naisille ja top 5% miehille.
"Yksin jääneitä miehiä on enemmän kuin ennen. Pitäisikö asialle tehdä jotain?
Artti Kellokummun mukaan aika ei ole vielä kypsä, sillä miesten ahdinkoa ei ole kunnolla tunnistettu ongelmaksi. Esimerkiksi akateemisessa tutkimuksessa incel-yhteisöjä käsitellään lähinnä inhon ja uhkakuvien kautta"
https://suomenkuvalehti.fi/paajutut/minusta-on-tullut-helvetin-katkera-…
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu oudolta lukea näitä tekstejä kun itse on elänyt elämänsä normaalisti. Koskaan ei ole ollut pulaa naisista millään tasolla eikä ongelmia seuran löytämisessä. Ei ole tarvinnut miettiä mitään "tasoteorioita" eikä mitään kummallisia syy-seuraus kuvioita. Jotain on kai mennyt pieleen tässä yhteiskunnassa tai sitten vain epäonnistujat ovat päässeet somessa paremmin ääneen.
Epäonnistujat ovat päässeet somessa paremmin ääneen. En yhtään tunnista tuota rinnakkaistodellisuutta, josta he puhuvat.
Yksin asuvien miesten hurja kasvu nuoremmissa ikäluokissa on tilastollinen fakta. Sun karjalalippispäinen mUtKu mun kAvErIPiiRiSsÄ -tason argumentointi ei oikein vakuuta.
Miehet viihtyy parhaiten yksin. Saa elää juuri niin kuin itse haluaa.
Maailma on ihan yhtä avoin miehille kuin miss Suomelle, jos parasta itselleen etsii.
Totta. Se ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että Suomen markkina on huonompi kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vai miljoonaa "maahanmuuttaja miestä"? Saitko lukemat suoraan ylilaudalta? Suomessa osaa n.400000 maahanmuuttajaa joista n.49% on naisia.
Jännää, että kadut ovat täynnä mamumiehiä joiden työ tuntuu olevan ahdistella ja juosta suominaisten perässä kaikissa mahdollisissa paikoissa baareista Tinderiin.
Vaatimustaso sinkkunaisilla on, että puolison kanssa pitää olla kivempaa kuin yksin.
Todellisuudessa haluttavasta sinkkunaisesta eli suhteellisen nuoresta ja hoikasta joutuu kilpailemaan satojen, jopa tuhansien muiden miesten kanssa.
Se saa päivittäin 100 uutta likeä ja avausta Tinderissä, työkaverit yrittävät iskea, sitä yritetään iskeä julkisessa liikenteessä...koska naisen seksuaalisuuden arvo on niin korkea. Koska markkinat ovat täynnä epätoivoisia miehiä.
Kyllä se kertoo jotain jos jollain yli 50 vuotiaalla susannapenttilällä on valtava kysyntä. Siis naisella jonka parasta ennen päiväys meni 30 vuotta sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vaatimustaso sinkkunaisilla on, että puolison kanssa pitää olla kivempaa kuin yksin.
Todellisuudessa haluttavasta sinkkunaisesta eli suhteellisen nuoresta ja hoikasta joutuu kilpailemaan satojen, jopa tuhansien muiden miesten kanssa.
Se saa päivittäin 100 uutta likeä ja avausta Tinderissä, työkaverit yrittävät iskea, sitä yritetään iskeä julkisessa liikenteessä...koska naisen seksuaalisuuden arvo on niin korkea. Koska markkinat ovat täynnä epätoivoisia miehiä.
Kyllä se kertoo jotain jos jollain yli 50 vuotiaalla susannapenttilällä on valtava kysyntä. Siis naisella jonka parasta ennen päiväys meni 30 vuotta sitten...
Edelleen, jos ne kaikki pokaajamiehet on huonompaa seuraa kuin mitä yksin olisi (huonot läpät, liika vonkaaminen, seksuaalisesti epäviehättäviä jne), niin se mies, josta nainen pitää ei kilpaile ketään noista vastaan. Vaan naisen yksinoloa vastaan.
Joku 100 tinderlikeä on naiselle vain haittaa. Siksi naiset tekee hirveen työn ja seuloo niitä mätsejä mitä miehet ei seulo, ei tee. Mies ulkoistaa parisuhdetyön naiselle.
Jos haluat naisen, TARJOA HENKISTÄKIN LAATUA. Suurin osa miehistä on naisten mielestä rasittavia vonkaajia. Joukosta voi erottua osaamalla keskustella. Mutta jos oot vaan nuoren pimpsan perässä, niin eihän sussa ole mitään laatua. Eli oot sitä samaa haittamassaa etkä todellisuudessa missään miestenvälsessä kilpailussa edes.
Jos mies itse on yli 30 ja laskee naisiksi vain hoikat ja alle oman iän, niin pysyy sinkkuna lopun elämäänsä. Eikä siinä mitään, jokaisella saa olla kriteerinsä. Mutta ei sitten pidä uhriutua ja valitaa, kun ei ketään löydy, jos itse ei omaa kohderyhmäänsä kiinnosta.
Sitä se nirsous teettää.
Vierailija kirjoitti:Mutta jos oot vaan nuoren pimpsan perässä, niin eihän sussa ole mitään laatua.
Olipahan melkoinen kommentti. Sama kun nainen olisi tähti/statusmiehen perässä, niin eihän siinä ole mitään laatua.
Noin todellisuudesta vieraantunut voi olla vain suomalainen nainen. Voi kunpa tämä "hyvinvointiyhteiskunta" ajettaisiin mahdollisimman nopeasti alas, niin saataisiin yliarvostettu hyödyke nimeltä suomalainen nainen edes sentillä lähemmäs maan pintaa.
Kyllä miesten ulkonäöllä on paljonkin väliä naisten keskuudessa. Sillä 40-50v mies joka on pitkä ja hänellä on kaikki hiukset tallella päässään, voi hyvin olla suosittu 20v naisten keskuudessa. Tällainen mies menee helposti, esim. 20v lyhyen ja kaljuuntuvan miehen ohi. Olen nähnyt tämän omassa lähipiirissä.
https://www.youtube.com/shorts/2Ncbqaw0Jk0
Miesten hiusrajalla on paljonkin väliä alle 40v naisten keskuudessa.
Kuspäisiä ja häiriintyneitä kakaroita lisää hoidettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että tulevaisuus on robottien. Yhä harvempi nainen haluaa miehen ja lapsia ja ne jotka haluavat haluavat samojen miesten kanssa. Jäljelle jäävät miehet saavat ihmisenkaltaiset robotit joita ei erota oikeasta ja ovat kauniita ja nuoria aina.
joo ei varmaan erota oikeasta :D kun peset siitä haisevasta robotista mällejäs taas kolmatta kertaa saman päivän aikana
Kyllä ne robotit hoitaa omat pesunsa.
:D joo-o
sama se kai ois vaikka kääntyä muslimiks ja lähteä uskon sotiin, sitten olis 72 neitsyttä odottamassa inceliä paratiisissa. kutakuinkin yhtä maanläheinen ajatus kun täysin itseohjautuva ihmisen k
Eipä ne muslimitkaan ole tyytyväisiä, vaikka saavat vaikka kamelikaupoilla sen nöyrän naisen itseään palvelemaan. Sotaisampaa sakkia saa hakea. Eli turha etsiä syytä naisista. Naisten eri roolit on jo kaikki kokeiltu ja silti miehet ovat aina yhtä vihaisia ja verenhimoisia.
Vierailija kirjoitti:
Uu mikä mies, haukkuu samalla OF tekevän naisen. Silti nämä miehet itse kokee tarvitsevansa tätä huomiotaNaisten vika!
Ihan siitä voisi aloittaa, että mies ja nainen tuntuu etsivän random ihmisistä eri asioita. Mies ennen kaikkea seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mistä tulee tämä joiden miesten oletus siitä, että on jotenkin maagisesti oikeutettu naiseen. Se nainen on ihminen siinä kuin sinäkin, tekee omat päätöksensä ja elää omaa elämäänsä jne. Ei kukaan ole parisuhdetta velkaa kenellekään. Parisuhde muodostuu kun kaksi henkilöä tahtoo olla yhdessä. Jos kukaan ei tahdo olla kanssasi, vika ei ole heissä. Vika ei välttämättä ole sinussakaan koska moni haluaa olla mieluiten yksin.
Yhä harvempi nainen haluaa olla parisuhteessa tai haluaa lapsia tai varsinkaan haluaa olla mikään perinteinen kotiorja. Johtuu siitä, että tämä diili on aina ollut huono ja nyt voi valita toisin. Erittäin harvassa ovat miehet, jotka olisivat kotiorjiksi ym. itse suostuneet, miten on niin vaikeaa uskoa, että eivät naisetkaan tuota halua?
Parasta mitä itselleen voi tehdä on tehdä elämästään hyvää ja itsestään henkilö, jota voi itse arvos
Onko kukaan muu pistänyt merkille, että toisinaan yksin jääneet miehet puhuvat pariutumisesta kuin pelaisivat videopeliä joka on rikki? Että kun on mekaanisesti suoritettu tietyt tasot (käyty peruskoulu, sen jälkeen toisen asteen koulu, menty töihin, ostettu auto...) niin naisen oletettiin putkahtavan elämään kuin automaationa. Että nyt olen levelillä 23, suorittanut yhteiskunnan vähimmäisvaatimukset ja tällä levelillä minulla nyt kuuluisi olla tietyt varusteet ja jos ei ole niin elämässä on jokin bugi, vika on jossain ihan muualla kun itsessä.
Yksin jäämisen epäreiluutta perustellaan usein täysin irrallisilla asioilla: miksi en saa naista vaikka käyn lenkillä? Vaikka käyn töissä? Vaikka minulla on ammatti?
Ja samalla sivuutetaan täysin sosiaalisten taitojen ja karisman edellytys. Ihmissuhteet nähdään palkintona yhteiskuntakelvollisuuden suorittamisena, ei asiana jonka eteen täytyy työskennellä erikseen.
Tunneäly puuttuu täysin ja naiset nähdään objekteina. Sitten uskotellaan itselle ja muille, että voka on rahan tai ulkonäön puutteessa. Ei auta vaikka kuka sanois mitä, kun ei vaan ole ymmärrystä siitä itä ihmissuhteet sisältää.
Taustalla joko vahvoja as-piirtietä tai muuten jäänyt tosi oleellista oppimatta. Ehkä näille ne robotit on sitten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu oudolta lukea näitä tekstejä kun itse on elänyt elämänsä normaalisti. Koskaan ei ole ollut pulaa naisista millään tasolla eikä ongelmia seuran löytämisessä. Ei ole tarvinnut miettiä mitään "tasoteorioita" eikä mitään kummallisia syy-seuraus kuvioita. Jotain on kai mennyt pieleen tässä yhteiskunnassa tai sitten vain epäonnistujat ovat päässeet somessa paremmin ääneen.
Ihan perustason sosiaaliset taidot ja tunnetaidot riittää.
Tai no, mikä se perustaso kenellekin.
Miesten pitää vaan oppia miellyttämään naisia paremmin, jos haluavat löytää seuraa.
Nainen löytää aina miehen jos on valmis hoitamaan miehen taloutta ja miellyttämään sängyssä ja muutekin, joten miesten olis paras alkaa opetella vastaavia kikkoja, jos mielivät suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitää vaan oppia miellyttämään naisia paremmin, jos haluavat löytää seuraa.
Nainen löytää aina miehen jos on valmis hoitamaan miehen taloutta ja miellyttämään sängyssä ja muutekin, joten miesten olis paras alkaa opetella vastaavia kikkoja, jos mielivät suhteeseen.
Miehen pitaa tehda sita ja tata naisen eteen. Nainen sen sijaan saa vain olla kuin herkkupalkinto. Nainen on kuin suklaalevy joka maistuu hyvalta, mutta jonka hintana onkin muutaman euron sijaan koko elaman tyopanos.