Minkälaisen palkan 39v mies tarvitsee jos hän haluaa löytää säällisen naisen jonka kanssa olla ja perustaa perhe + omakotitalo + auto +
+ normaali elämä muutenkin harrastuksineen.
Paljonko miehen pitää tienata nettona per kuukausi jotta pystyy saamaan suhteeseen vähintään keskitason naisen, ostaa talon, ylläpitää autoa ja harrastaa sekä muutenkin elää normaalia elämää PK-Seudulla?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Nappaa varakas nainen niitäkin nykyisin riittää ei tarvi omia tuloja miettiä.
Ne vasta raskaita tapauksia onkin.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi nähdä laskelma ihan vaan siitä paljonko pitäisi tienata, että saa sen talon ja auton ja säällisen elämän. Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun aina löytyy joku joka tykkään laskea asioita.
N52
Minä tienaan naisena 4700/kk ja minulla on tuo säällisen miehen kanssa Helsingissä.
Hyvä palkka pitää olla, jos vasta noin vanhana perhettä perustaa. Suurin osa naisista ei enää tulee raskaaksi nelikymppisenä, eli tarvitset nuoremman naisen. Se, mikä nelikymppisessä miehessä voi nuorempaa naista lähinnä kiinnostaa on nimenomaan taloudellinen vakaus ja turvallisuus, jos nainenkin haluaa nopeasti perheen.
Eli kun et voi enää kilpailla nuorten kundien kanssa komeudessa ja elinvoimassa, niin pitää kilpailla sillä rahalla ja elintasolla. Nuorempana olisit saanut puolison ja perheen pienemmilläkin tuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei usko, että kysymys ei ole rahasta.
Nainen haluaa kunnollisen miehen eli sellaisen miehen, jonka kanssa kokee olevansa rakastettu ja arvostettu. Sellaisen miehen, jonka kanssa olo on turvallinen. Sellaisen, jonka kanssa kokee, että ollaan yhdessä tekemässä yhteisestä elämästä mahdollisimman hyvää.
Kyse ei ole rahasta.
Naiset valehtelee niin hyvin, että ne uskoo itsekin puheisiinsa. Turvallinen hyvä elämä, my ass.
1) Yksikään vankilassa istuva väkivaltarikollinen ei ole ilman pillua.
2) Yksikään hyvätuloinen mies ei ole ilman pillua.
3) Persaukisista miehistä on ilman pillua melkein jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on nämä kaikki: monta lasta, uusi okt Helsingissä, uusi auto, lomakoti, itse olen kotona oleva vaimo, joten minulla on aikaa myös laittautua, liikkua ja varmistaa että ruoka on tehty yms. Mieheni tienaa n. 100 000 e/vuosi + joitain sijoituksia myös on, joista tulee jotain tuloja. Meillä ei velkoja ole juurikaan. Vain pieni laina talosta. Hän on korkeakoulutettu ja tehnyt jo vuosia töitä tämän kaiken eteen. Ei ole vielä ihan 39 v kylläkään.
Ette te kovin leveästi elä vai onko tuo miehen tienaama summa netto? Minun mieheni tienaa suunnilleen saman ja minä puolet tuosta (bruttona). Meillä on kaksi lasta eikä mekään eletä mitään leveää elämää. Toisaalta meillä kaikki rahat eivät mene kulutukseen vaan me laitetaan osa rahoista säästöön.
Sun täytyy itse osata laskea, jos meinaat keskitason naisen saada, etkä silloinkaan saa häntä sun omaisuudella.
Keskitason naiselle se omaisuus on itsellä hallussa, häntä ei sun omaisuus kiinnosta. Sen sijaan sosiaalinen ja yleinen älykkyys, elämänhallinta ja se ulkonäkökin pitää olla keskitason kunnossa. Raha-asiat näkyy tuossa elämänhallinta-osiossa, mutta jos sun pitää täällä siitä kysellä sulla ei oo joko elämänhallinta tai yleinen/sosiaalinen älykkyys riittävällä tasolla keskitason naiselle.
Keskitason nainen kaipaa ensisijaisesti elämänkumppanuutta. Henkistä yhteyttä. Jos sun tunneäly ei siihen riitä, et tule saaman keskitason naista. Mutta oleellista on tietysti löytää se just sulle oikeanlainen nainen.
Jos joudut tekemään vaikutusta taloilla, autoilla jne. niin se ei ole keskitason nainen, joka niistä vaikuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa kunnollisen miehen eli sellaisen miehen, jonka kanssa kokee olevansa rakastettu ja arvostettu. Sellaisen miehen, jonka kanssa olo on turvallinen. Sellaisen, jonka kanssa kokee, että ollaan yhdessä tekemässä yhteisestä elämästä mahdollisimman hyvää.
Kyse ei ole rahasta.Naiset valehtelee niin hyvin, että ne uskoo itsekin puheisiinsa. Turvallinen hyvä elämä, my ass.
Vankilakunditko on hyvätuloisia vai?
Ja itse olen antanut rukkaset mm. yhdelle kovatuloiselle lakimiehelle, eipä tullut pillua sille. Oli niin outo ja huonosti käyttäytyvä tapaus, että ensitreffeillä jo näki miten katkeroitunut on koko naissukupuolta kohtaan. Se toimi niin vahvana karkottimena mulle, ettei mikään raha riitä houkuttimeksi.
Millaista autoa, taloa jne. AP ajatteli? Tosi iso ero, ostaako vaikka kaiken uutena vai käytettynä, asuuko pk-seudulla vai pikkupaikkakunnalla jne.
Omalta osaltani voin sanoa, että meillä OK-talo keskisuuressa kaupungissa, kaksi pientä lasta, kaksi käytettyä autoa ja pari lemmikkieläintä rahoitetaan kuukaudessa yhteensä n. 3500 €:lla. Koska jaamme kulut puoliksi, tästä ei tule per naama kovinkaan suurta summaa ottaen huomioon, että molempien meidän nettopalkat on yli kolme tonnia kuussa. Hyvin jää siis säästöön. Mutta koska AP kysyi, paljonko miehen pitää tienata, oletan että hän ajattelee miehen maksavan kaiken itse. Silloin esimerkiksi meidän elämäämme tarvitsisi ihan minimissään sen 3500€/kk nettona; mielellään enemmän. Ja jos tämä ilon haluaa pk-seudulta, ylläoleva laskelma ei tietty riitä alkuunkaan.
Mutta kuten tässä ketjussa moni on todennut, suurin osa rahoittaa tällaisen elämän jonkun toisen kanssa kimpassa, jolloin kulutkin jaetaan erinäisissä suhteissa keskenään. Ei ole siis mitään tiettyä moninaisimmat vaatimuksena miehelle. Ehkä löydät hyväpalkkaisen naisen, joka haluaa asua vähän landemmassa ja jolle kelpaa yksi vanhempi auto? Silloin omaksi osuudeksesi jää melko maltillinen summa.
Haha, ai että rahalla naista. Miksi muuten tyydyt vain keskitasoon?
Minulla on hyvä palkka ja vakituinen virka. Miehilläni on töitä vain osan vuodesta ja palkka puolet siitä mitä minulla. Ei ole paljon haitannut parisuhdetta, vaikka tuon leivän taloon. Vähävaraisina ja työttöminä kohdattiin aikoinaan.
"Aloituksessa nimenomaan kysyttiin, että paljonko pitää tienata jos haluaa että on puolison kanssa varaa taloon, autoon, harrastuksiin ym. keskiluokkaiselta kuulostavaan elämään pk-seudulla. Ei siis kysytty, että voiko nainen rakastua tyhjätaskuun."
Onko ongelmia lukemisessa vai luetun ymmärtämisessä? Aloituksessa nimenomaan kysyttiin:
"Minkälaisen palkan 39v mies tarvitsee jos hän haluaa löytää säällisen naisen jonka kanssa olla ja perustaa perhe + omakotitalo + auto +"
Siinä ei kysytty että paljonko pitää tienata että on varaa taloon vaan paljonko pitää tienata että löytää naisen jonka kanssa hankitaan kaikki nämä.
Vierailija kirjoitti:
"Aloituksessa nimenomaan kysyttiin, että paljonko pitää tienata jos haluaa että on puolison kanssa varaa taloon, autoon, harrastuksiin ym. keskiluokkaiselta kuulostavaan elämään pk-seudulla. Ei siis kysytty, että voiko nainen rakastua tyhjätaskuun."
Onko ongelmia lukemisessa vai luetun ymmärtämisessä? Aloituksessa nimenomaan kysyttiin:
"Minkälaisen palkan 39v mies tarvitsee jos hän haluaa löytää säällisen naisen jonka kanssa olla ja perustaa perhe + omakotitalo + auto +"
Siinä ei kysytty että paljonko pitää tienata että on varaa taloon vaan paljonko pitää tienata että löytää naisen jonka kanssa hankitaan kaikki nämä.
Ei aloituksessa sanottu mitään siitä, että ne hankittaisiin yhdessä jos nyt ruevtaan pilkkuja viilaamaan.
"netissä voi kirjoitella kaikenlaista hölynpölyä, tosielämässä ne biologiset faktat sitten alitajuntaisesti ohjaavat naista sen rahakkaan miehen luo. Emme me niin tyhmiä ole, että kaiken uskoisimme."
Tajuatko itse että juuri sinä netissä kirjoittelet kaikenlaista hölynpölyä. Tosielämässä ne biologiset faktat sitten ohjaavat naista viehättävän ja turvallisen miehen luo.
Olet tosiaan niin tyhmä että uskot ihan kaiken mitä muut Incelit netissä kirjoittaa.
No minun ex tienasi sen 2000 nettona, saman kuin minäkin. Oltiin samoissa töissä. Hän oli 34 kun ostettiin talo, minä vähän nuorempi. Molemmilla omat autot, lapsia saatiin sitten 2. Hyvin noilla tuloilla pärjättiin kun ei asuta pk seudulla. Samassa talossa se asuu edelleen, ilmeisesti tekee vähän tiukkaa yksin maksella. Minun nykyinen talo on halvempi, vaikka on yhtä iso. Nykyinen mies on työtön, tai nyt opiskelija. Tämä vastaus siis tuskin kelpaa AP lle, mutta sehän onkin trolli.
Aloittaja taitaa olla pietarin poikia joka yrittää esimies olegia ihastuttaa tunkemalla tänne nuita väsyneitä jenkkimallisia "Paljonko miehen pitää tienata että saa naisen" provoja.
Venäjä voittaa kun saadaan pidettyä miehet ja naiset vihoissa toisilleen näillä olkiukkopelleilyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole rahasta.Naiset valehtelee niin hyvin, että ne uskoo itsekin puheisiinsa. Turvallinen hyvä elämä, my ass.
Kannattaa lähteä välillä pois netistä ja tutustua oikeaan maailmaan niin nuo harhat helpottaa. Harva väkivaltarikollinen löytää kunnon parisuhdetta. Moni tuntemani hyvätuloinen mies saa sitä p. vain maksamalla. Ja minä persaukinen työtön duunari vaan olen korkeakoulutetun hyväpalkkaisen naisen kanssa, enkä ole ainoa.
Se miksi sinä et saa naista ei johdu rahasta vaan sovinistisesta incel ajatusmaailmastasi.
Vierailija kirjoitti:
"netissä voi kirjoitella kaikenlaista hölynpölyä, tosielämässä ne biologiset faktat sitten alitajuntaisesti ohjaavat naista sen rahakkaan miehen luo. Emme me niin tyhmiä ole, että kaiken uskoisimme."
Tajuatko itse että juuri sinä netissä kirjoittelet kaikenlaista hölynpölyä. Tosielämässä ne biologiset faktat sitten ohjaavat naista viehättävän ja turvallisen miehen luo.
Olet tosiaan niin tyhmä että uskot ihan kaiken mitä muut Incelit netissä kirjoittaa.
Nainen = suomi = nainen sanakirja:
Turvallinen mies = mies jolla on paljon rahaa.
Taloudellista turvaa sillä aina tarkoittaa, naiset
Huvittavaa, että te aina luettelette nuo omakotitalo, auto ja kesämökki. Se on teille joillekin raukoille saavuttamatonta koko elämänne aikana. Minulle se on ihan itsestään selvyys. Meillä on kaksi omakotitaloa, kesämökki ja kolme autoa pihassa. Löytyy meiltä myös se kultainen noutaja.