Minkälaisen palkan 39v mies tarvitsee jos hän haluaa löytää säällisen naisen jonka kanssa olla ja perustaa perhe + omakotitalo + auto +
+ normaali elämä muutenkin harrastuksineen.
Paljonko miehen pitää tienata nettona per kuukausi jotta pystyy saamaan suhteeseen vähintään keskitason naisen, ostaa talon, ylläpitää autoa ja harrastaa sekä muutenkin elää normaalia elämää PK-Seudulla?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Miksi 39-vuotias ei itse osaa arvioida?
Ps. Keskitason naisen saamiseen tarvitset rahaa vain jos ostat naisen.
Väitätkö että naista ei kiinnosta tienaako mies 0 euroa vai 25 000 euroa kuussa? Olet melko todellisuudesta vieraantunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö että naista ei kiinnosta tienaako mies 0 euroa vai 25 000 euroa kuussa? Olet melko todellisuudesta vieraantunut
Jos kuvittelet, että noi on ne ainoat vaihtoehdot, niin tervetuloa todellisuuteen itsellesikin.
Minua kiinnostaisi nähdä laskelma ihan vaan siitä paljonko pitäisi tienata, että saa sen talon ja auton ja säällisen elämän. Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun aina löytyy joku joka tykkään laskea asioita.
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvittelet, että noi on ne ainoat vaihtoehdot, niin tervetuloa todellisuuteen itsellesikin.
en kuvittele
Jos ei mies tuohon ikään mennessä osaa itse budjetoida elämäänsä, lienee aivan turha toive saada mitään omakotitaloja ja autoja.
Ainakin miehen pitäisi osata itse arvioida paljonko tarvitsee palkkaa hankkiakseen asunnon ja auton ja ne pitäisi mielummin olla kyllä jo hankittuina 39-vuotiaana. Itse olen keskitason nainen ja ostin ensimmäisen asuntoni 25-vuotiaana ja se oli kokonaan maksettu 35-vuotiaana palkallani, joka oli keskitasoa.
Riippuu ihan siitä mitä se nainen ansaitsee. Yhdessä ja yhteisillä tuloillahan nämä yleensä Suomessa hankitaan.
No ei mulla edes ollut palkkaa kun olin opiskelija aikoinaan kun yhteen päädyttiin että mitähän sä olet puuhannut ne 39v?
Eihän täällä kukaan muu voi tietää minkälaisen talon ap haluaa. Etsi etuovesta tai vastaavasta itseäsi miellyttävä talo ja laita sen hinta jonkun pankin lainalaskuriin. Sama juttu auton kanssa, tosin ehkä olisi viisaampaa miettiä niin päin, että kuinka kauan auton hinnan säästämiseen menisi milläkin palkalla. Sitten vain plussaat nuo ja lasket päälle noin tonnin verran ruoka-, sähkö-, remppa- ym. rahaa, niin siinä on tarvittava palkka. Tosin jos onnistut sen naisen saamaan, niin todennäköisesti se tuo oman palkkansa mukanaan. Ei suomalaista naista tarvitse normaalisti elättää.
Sun pitää ensin ihastua johonkuhun naiseen, joka saa sukat pyörimään sun jaloissa. Sen jälkeen pyrit hurmaamaan sun kohteen olemalla kohteliaan miehekäs ja ritarillisen huomioonottava. Siinä vaiheessa, kun teidän sydämet alkavat lyödä samaa tahtia, huomaat, ettei sun varallisuudella ole juurikaan merkitystä, ellet sitten ole täysin elätettävä pummi, joka ei viitsi tehdä edes kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi nähdä laskelma ihan vaan siitä paljonko pitäisi tienata, että saa sen talon ja auton ja säällisen elämän. Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun aina löytyy joku joka tykkään laskea asioita.
N52
Minulta ei tämä,
en ole ikäni psta vielä 52.👋
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää ensin ihastua johonkuhun naiseen, joka saa sukat pyörimään sun jaloissa. Sen jälkeen pyrit hurmaamaan sun kohteen olemalla kohteliaan miehekäs ja ritarillisen huomioonottava. Siinä vaiheessa, kun teidän sydämet alkavat lyödä samaa tahtia, huomaat, ettei sun varallisuudella ole juurikaan merkitystä, ellet sitten ole täysin elätettävä pummi, joka ei viitsi tehdä edes kotitöitä.
Älä nyt viitsi olla naurettava. Varallisuus on ominaisuus jonka naiset arvottavat miehessä korkeimmalle. Ulkonäkö, luonne, yms. tulevat vasta sen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä mitä se nainen ansaitsee. Yhdessä ja yhteisillä tuloillahan nämä yleensä Suomessa hankitaan.
Niinpä, mutta ap:lle se nainen on niinku seksinukke nurkassa. Ei hän hahmota naista ihmiseksi, joka voi tienata ja haluta asua vaikkapa rivarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi olla naurettava. Varallisuus on ominaisuus jonka naiset arvottavat miehessä korkeimmalle. Ulkonäkö, luonne, yms. tulevat vasta sen jälkeen
Höpö höpö. Suurin osa ihmisistä tapaa ainakin ensimmäisen kumppaninsa niin nuorena että ei siinä mitään varallisuuksia ole ehtinyt kellekään kertyä ja se työurakin on aika alkutekijöissään jos sitä on vielä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin miehen pitäisi osata itse arvioida paljonko tarvitsee palkkaa hankkiakseen asunnon ja auton ja ne pitäisi mielummin olla kyllä jo hankittuina 39-vuotiaana. Itse olen keskitason nainen ja ostin ensimmäisen asuntoni 25-vuotiaana ja se oli kokonaan maksettu 35-vuotiaana palkallani, joka oli keskitasoa.
Ostin mun kodin 23-vuotiaana, koska pääsin jo ennen valmistumistani todella hyvin palkattuun työhön. Sikäli nuo miesten mietteet, kuinka paljon pitäisi tienata, jotta "saisi" itselleen naisen, kuulostavat jokseenkin huvittavilta. Mun mies on duunari ja ansaitsee ehkä kolmasosan siitä, mitä minä, mutta ikinä en vaihtaisi häntä kehenkään toiseen. 😍
Sellaisen palkan, että pystyy pitämään muijan kotona. Eli hommaa se eukkosi Aasiasta. Mukulista tulee vinosilmiä mutta suominaiset eroaa mitä noi ei tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tosi sakeaa settiä:D Ja kaiketi uskot siihen ihan tosissaan?